17 lipca 2013

dwupiramida i szafranowo

Czerpię dużą przyjemność z tworzenia tzw "beadingu matematycznego" czyli form zbliżonych do występujących w geometrii itp. Na blogu pojawiały się nie raz rożne bryły, po niedawnych tetraedrach,  tym razem trafiło na dwupiramidę trójkątną (triangular bipyramid, J12).


Wykonana została z 6 trójkątów (baza na trójkąt z Shaped Beadwork Diane Fitzgerald). z toho treasure i 15/0 w kolorze bronze. Każdy z trójkątów posiada zapleciony trójkątny kaboszon z onyksu, a  styku 4 ścian dodałam najmniejsze czarne spike'i, które maskują zszycie i dodają pazura;)

Bryłę zawiesiłam na drobnym łancuszku rolo w kolorze mosiądzu, a u dołu podwiesiłam długą fasetowana kroplę z onyksu, zwieńczoną czapeczką metalową.

Szafranowy. Komplet wykonany dla p. Eli, w kolorze intensywnie pomarrrańczowym;) Nie szukałam długo, postawiłam na pfg saffron! Monokolorowy naszyjnik z wykończeniem w kolorze mosiądzu, zapiecie typu toggle oraz sztyfty z oplecionych szklanych kaboszonów 10mm (z braku saffronów w 15/0 posiłkowałam się bronze).

14 komentarzy:

  1. Coś magicznego ;)
    Cały czas zaskakujesz!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zestaw szafranowy podbił moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy ten wisior :)
    a komplecik ma cudowny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu ŚWIETNE! Wisior bardzo oryginalny. A pomarańcze - cudowne, mój najulubieńszy kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Ci to wszystko wychodzi.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne! wciąż jestem pod wrażeniem Twoich dzieł:) te kolczyki pomarańczowe to nie kulki - prawda?

    OdpowiedzUsuń
  8. Unos trabajos maravillosos!! me encanta el colgante!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Biżuteria jak zawsze - mistrzostwo!:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szafranowy - cudo. Wisior ma bardzo ciekawą formę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szafranowy jest cudny... niby prosty a efektowny! Fantastyczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dwupiramida.. Jest inna, niż w mojej wyobraźni, jak ją opisywałaś... Bardziej strojna :) Fajna :)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!