19 czerwca 2013

piramidki z turkusami

Dojrzałam do wykorzystania cylindrycznych koralików (toho treasure, miyuki delica itp) w pracach plecionych. Motorem była oczywiście książka Shaped Beadwork Diane Fitzgerald oraz arcymodne aktualnie w polskim świecie koralikowym trójkąciki. Oczywiście, u mnie nie może być prosto... Oto kolczykowe tetraedry (czworościany foremne):


Kolczyki zostały wyplecione z toho treasure oraz 15/0 w kolorze nickel. Każda ściana piramidek posiada zapleciony i przyklejony trójkątny kaboszon (7x7x7mm) z rekonstruowanego "turkusu". Formy są puste w środku, niezwykle lekkie! Zawiesiłam je na szpilkach z ozdobnymi przekładkami wierzchołkiem ku górze (w planach było ku dołowi, ale koncepcja bywa zmienna), bigle posrebrzane. Są efektowne!


Przełamując koraliki, oto kolczyki jakie spodobały sie mojej mamie w sieci, znalazłam komponenty więc są. Zastawa stołowa:
Nie wiem czy zauważyliście, ale na samym dole bloga widnieje baner:
 
Zapraszam na tę wspaniałą stronę pełną tutoriali na skarby - nie tylko z koralików! Morze wzorów za małą kasę, cześć darmowych - jest w czym wybierać!

22 komentarze:

  1. kolczyki wyszły pięknie, pewnie były pracochłonne ale opłacało się pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle cudne! bardzo ciekawy kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności tworzysz:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki wyszły Ci cudne ;) podejrzewam, że spędziłaś nad nimi troszkę czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszły śliczne! I kolorystycznie bardzo do mnie pasujące :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki wyszły świetnie, takie trochę futurystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe kolczyki!!! To już wyższy stopień wtajemniczenia koralikowego!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastawa stołowa kapitalna!
    Udało mi się zrobić moją pierwszą ważkę :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowitej urody są... wowwwww

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne koralikowe kolczyki :) zastawa też urocza, czego się nie zrobi dla mamy :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej, są takie orientalne! Bardzo mi się podobają, ciekawa technika. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluj e talentu i pomysłowości, wszystkie prace są cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ona:
    cudowne trójkąciki!!! widziałam :) na żywo są jeszcze ładniejsze

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne :)), ale jak dla mnie to wyyyższa szkoła jazdy. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowite te kolczyki, pięknie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ps. Masz urządzenie do nawlekania koralików?
    I jakie blogi lubisz przeglądać? Odwiedzasz czasami początkujacych? :P

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!