25 kwietnia 2012

gąsieniczki dwie

Nie spodziewałam się, że bransoletki-gąsieniczki (czyli z wzoru Caterpillar) staną się tak popularne! W ciągu tylko tygodnia od publikacji schematu, w grupie FB "beading i embroidery - grupa wielbicieli koralików i wyplatania :)" powstało ich 12! I ja nie oparłam się temu trendowi i z pomocą naczelnego nawlekacza dokonałam dwóch:)

Ważkowa bransoletka wykonana z koralików toho 11/0 silverlined milky, higher metallic dragonfly, frosted opaque jet oraz magatama higher metallic dragonfly. Wykonana na 8 koralików w rzedzie, z zygzaczkiem:) Wzór tu.




W Koraliankach upolowałam świetne szerokie, spłaszczone końcówki do rzemieni, są idealne do gąsieniczek! W ważkowej zastosowałam bardziej masywne, ciężkie ze żłobionym wzorkiem. Cała bransoletka ma 20cm długości.
Trafiła do Inspiracji na Kadoro.pl
Sprzedana



Beżowo-BRONZowa, ach, odkąd wyplotłam dla Porannej kolczyki w połączeniu koralików toho bronze i opaque lt beige, wciąż myślałam jak by tu jeszcze tę kompozycję wykorzystać:) I tak, ze wspominanych barw oraz metallic iris brown (i magatam bronze) powstała bransoletka w drobne romby, również na 8k w rzędzie. Wzór tu.





Wkleiłam ją w mniej masywne końcówki, za to dodałam kwadratowe zapięcie typu toggle;) Długość - 18cm


Również trafiła do Inspiracji na Kadoro.pl

Bransoletka dostępna są bezpośrednio u mnie lub w Galerii KuferArt.

A czy Ty skusiłaś się już na wypróbowanie gąsieniczki? Idealne "robale" na wiosnę!

88 komentarzy:

  1. Cudne są te gąsienniczki,jak zresztą wszystko, co wychodzi spod Twoich paluszków. Beżowo-BRONZowa to zdecydowanie mój typ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle cuda pokazujesz. Też mam ochotę spróbować gąsieniczek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne gasieniczki. Ja jeszcze się nie skusiłam ale jak zamówię koraliki to będę działać ale dopiero po komunii syna i weselu szwagra bo mam troszkę szycia.Najchetniej to juzbym dlubala A może jednak będzie dodatek do kreacji hm.... Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Zadziwiasz mnie co krok!!! Co jeszcze tak pięknego wymyślisz? Podziwiam , podziwiam i podziwiam. Pozdrawiam Mistrzynię beadingu!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne te bransoletki, nie dziwię się że robią furorę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej:-)
    Piekne prace-cudny blozek:-)
    Ciesze sie,ze Cie z w tym naszym 'blogospedzie' znalazlam.
    Very profesional beadweaving:-)
    Piekne wzory i kolory z indywidualnym rysem kazdej sztuki.Wazki-najpiekniejsze,jakie udalo mi sie widziec.Swietne metalowe dodatki,choc za laczeniem materialow nie przepadam,ale to ,co tu widze jest naprawde pieknie zsynchronizowane.
    Wielkie zdolnosci,oraz iscie po mistrzowsku opanowana technika.
    -Usciski-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  7. obie przecudne! właśnie przyszły do mnie koraliki magamata - oj, będę plotła :-)
    pozdrawiam!
    p.s. walczę jeszcze z turkiem, powoli zaczyna mi już coś wychodzić :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudne te bransoletki,aż mi dech zatkało z wrażenia :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. No, po prostu cud, miód :))))) !

    OdpowiedzUsuń
  10. Faaajne... Się może kiedyś skuszę....

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowe cuda... zaglądam, podgladam zaraziłaś mnie tez;) Koraliki zakupione i nawet nie wiesz ile hartu ducha potrzeba oglądając takie cuda które z Twoich zdolnych łapek wychodzą by sie powstrzymać ....
    A tu sesja za pasem i dyplom, wscieknę sie chyba do czerwca zanim będę mogła zacząć dłubać :( I więcej tutoriali poproszę , te robione przez Ciebie są tak jasne i przejrzyste, że nawet mi przy pierwszej próbie udało się opleść kaboszon;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze:) zwłaszcza te w brązie przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wzór :) I zakończenia w pierwszej są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Są cudowne!!Czy te bransoletki robi się tak jak zwykłe sznury koralikowe? gdzie można znaleźć jakiś tutorial?

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak Cię podglądam i podglądam od dłuższego czasu (do tej pory anonimowo i nieśmiało) i nie mogę wyjść z podziwu - robisz świetne rzeczy i, wygląda na to, że w ekspresowym tempie! :)
    A jesli chodzi o gąsieniczki, no to cóż, u mnie będą musiały poczekać, aż przestanę zużywać całą magatame na kropki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach znów cuda Weroniko pokazujesz ! Obie piękne.pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne! Trudno wzrok oderwać!

    OdpowiedzUsuń
  18. Na taką ważkową gąsieniczkę chętnie bym zobaczyła tutorial, bo te kolorowe kwadraciki z wzoru to dla mnie czarna magia ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. evelbana@yahoo.com27 kwietnia 2012 18:39

    Tez chcialabym sie dowiedziec czy te bransoletki robi sie jak zwykle bransoletki koralikowo-szydelkowe. Jakos nie umiem sobie wyobrazic ze mialyby wyjsc wtedy plaskie... :/ Moglabym prosic o jakiegos "hint"a ;) z gory dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogółem przydałaby się jakaś instrukcja odczytywania tych wzorów z programu DB-Bead czy jak mu tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe, co kolejna to piekniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Weroniko! Błagam, proszę, na kolana padam - jak to się robi? Gdzie jest jakiś podpowiadacz?
    Z Twojego tutorialu umiem już zrobić węzowe bransoletki. Niestety, nie potrafię jeszcze wklajać fotek, ale wszystko przede mną :-) nawet już mam zamówienia, kilka zostało mi zdjętych z ręki :-) osobiste córki są w tym skuteczne.
    ale te gąsienniczki....dwustronne......
    jestem początkująca, ale się staram. Szydełkowo-koralikowe już mam opanowane.....
    proszę o łopatologiczny podpowiadacz i trzymam kciuki za obronę
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczności, wyplotłam już jedną gąsieniczkę, ale nie mam odpowiednich końcówek, dlatego moje pytanie, gdzie kupiłaś swoje końcówki??

    OdpowiedzUsuń
  24. Dołączam się do Anonimowego z 30 kwietnia, ja też kompletnie nie wiem, jak to zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Podziwiam! Bardzo bym chciała zrobić sobie taką na urodziny , ale robi się je chyba jakoś inaczej niż szydełkowo-koralikowe ? Bardzo pilnie prosze o pomoc ! Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  26. marta_ch@poczta.fm3 maja 2012 20:32

    Weroniko, podziwiam Twoje dzieła i przyznam, że to Ty nauczyłaś i zaraziłaś mnie koralikomanią - ja dołaczam się do pytań o końcówki do caterpillarków - chodzi mi o wymiary płaskich zakończeń przeszukałam znane mi sklepy w necie i nigdzie nie mogę namierzyć takowych do mojego wydzierganego wieloszczeta a specjalna wyprawa to Twojego sklepu w Poznaniu to trochę nie po drodze ;) Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też bym chciała taka zrobić ale nie potrafię znaleść wzoru jak ja wykonać , proszę o pomoc!
    podziwiam wszystkie zamieszczone prace, są piekne. pozdrawiam viola
    violetta.nycz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Pani Weroniko, prace przecudne!Przetestuję program do wzorów, pozdrawiam!
    P.S.Szukam instrukcji jak zrobić węża szydełkowego-koralikowego z koralików układających się po skosie ale nie mogę znaleźć. Nie wiem jakiego ściegu użyć aby koraliki układały się na ukos.
    damaris_s@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Pani Weroniko robi Pani same cudeńka:) Podziwiam talent i umiejętności. Sama zbieram Pani tutoriale bo mam nadzieję,że kiedyś uda mi się coś zrobić. Gąsieniczki trafiły prosto w moje serce. Gdybym mogła prosić o tutorial jak je zrobić to miałabym o czym marzyć. Pozdrawiam kasia
    kaniakasia@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Droga Weroniko, tak jak wszystkie osoby odwiedzające Twój blog jestem oczarowana tym co widzę... A już całkiem urzekły mnie gąsieniczki. Czy tak jak moja poprzedniczka mogłabym poprosić o małą podpowiedź ja je wykonać? Byłabym ogromnie wdzięczna. Pozdrawiam Magda
    magdor@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  31. Pani Weroniko, jestem zachwycona Pani pracami, nie mogę się oderwać od oglądania tych cudeniek, ja również tak jak moje poprzedniczki opanowałam już z grubsza sznury koralikowe na szydełku, ale nie wiem jak się zabrać za gąsieniczki, są cudne, bardzo proszę o podpowiedź jak je zrobić. Pozdrawiam Marzena
    marzenaax21@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Pani Weroniko, dwie dość młodo się czujące pracujące babcie są zachwycone tymi cudami co Pani pokazuje. Istna rewelacja - pokłony do samej ziemi. Próbujemy tak internetowo się dokształcić ale jakoś kiepsko nam to wychodzi. Wielka prośba !!!Czy możemy prosić o łopatologiczne podpowiedzi zwłaszcza te płaskie ale nie tylko. Bardzo prosimy. Może uda się jakoś połączyć przyjemne z pożytecznym przy pilnowaniu wnucząt.
    Jeszcze raz wielkie pokłony dla mistrzyni !!!!!
    Pozdrawiamy:
    Violetta i Beata
    viviola@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Weroniko i ja sie przyłączam...cuda, cudeńka, ale jak się robi takie płaskie bransoletki...tak po chłopsku moze da radę wyjasnić. Dziekuję i Pozdrawiam cieplutko chociaż lata nie widać :) gosia.ke3n@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. witam
    Przeglądam twoje prace i jestem pełna podziwu!! Gratuluję twórczości.
    Wężowe bransoletki ujęły moje serce dlatego proszę o przesłanie instrukcji jak je zrobić.
    Próbowałam według wzorów na twojej stronie ale kompletnie mi nie wychodzi
    mój mail agnieszka.n1@gmail.com
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  35. Pani prace są prześliczne i niezwykle inspirujące. Niedawno opanowałam sznury szydełkowo-koralikowe ale zakochana jestem w wykonanych przez Panią bransoletkach-gąsieniczkach. Bardzo proszę o wskazówki jak wykonać taką bransoletkę.
    Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na kolejne Pani prace.
    Kasia kasiask@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Przyłączę się do poprzedniczek,proszę o sposób wykonania gąsieniczek,sznury webług Pani tutoriala już wchgodzą super a te bransoletki płaskie są piekne .Z góry dziękuję Pozdrawiam Emilia emiwie@ gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. no właśnie coś takiego bym chciała się nauczyć... :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja również podpinam się do poprzedniczek, bardzo bym prosiła o wskazówki jak ją zrobić. Próbuję i próbuje na różne sposoby i nic z tego.. Zwykły sznur już mam opanowany a ten po prostu mnie tak urzekł. Pozdrawiam i z góry baaaaardzo dziękuję:) bierytkamila@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam,

    Jestem absolutnie urzeczona Pani pracami (absolutnie każdą) i dzięki temu że trafiłam w tak wspaniałe miejsce zaczęłam również troszkę tworzyć.
    Jeżeli jest taka możliwośc proiłabym o wskazówki jaką techniką wykonać taką bransoletkę. katarzyna.niszczak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Poprostu nie moge sie napatrzec.

    OdpowiedzUsuń
  41. Cuda próbowałam i nic nie wiem jakiej nitki użyć proszę o pomoc kordonka czy może jakiejś innej pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. nie podałam mejla shrek151@go2.pl z niecierpliwością czekam na odpowiedż:)

    OdpowiedzUsuń
  43. moje faworytki to te dwie pierwsze:D cudne są:D

    OdpowiedzUsuń
  44. na prawdę piękne są Pani prace, nie sposób nie zgodzić się z przedmówczyniami... gdybym mogła prosić o jakiś schemat działa w temacie gąsienic była bym dozgonnie wdzięczna :)
    mail: daga19@o2.pl

    Pozdrawiam serdecznie i życzę wesołych Świąt
    dagmara

    OdpowiedzUsuń
  45. Tudzież koralikowa ja też Pania proszę . Nie śpię bo dłubię .... Może strajk głodowy ogłoszę ,albo z transparentem na wiejską wyjdę - tutka na gasienniczki rządam !!!- zamkną jak nic w pokoju bez klamek . Zlituj się kobieto ,chociaż mała podpowiedz .... tylko nie taką ,że to normalnie w ruronik a potem się prasuje , tak to moja córeczka wydumała :) Mariola

    OdpowiedzUsuń
  46. Pani Weroniko jak zrobić taką gąsiennniczkę? Czy taki sam sposób robienia jak węzowej bransoletki. Bardzo proszę o podpowiedź. Jestem zakochana w Pani pracach i bardzo podziwiam Pani talent, bo jest bardzo bardzo wielkiiiii!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam
    ziomalka21@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. To ja zostawiam słowo, bo dawno nie pisałam. Piękne rzeczy cały czas tworzysz. Podziwiam Twoją dokładność, dbałość o szczegóły i piękną prezentację prac.

    OdpowiedzUsuń
  48. Pani Weroniko, dołączam się do wszystkich osób powyżej i również chciałabym prosić o jakąś instrukcję, jak się wyplata te piękne bransoletki gasienicowe. Wszystkie Pani prace są genialne, bardzo mi się podobają. Jeszcze raz bardzo proszę o wskazówki na meila: nitka19911@wp.pl
    pozdrawiam Anita

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam Pani Weroniko. Podziwiam Pani artystyczne umiejętności. Tworzy Pani niesamowite dzieła. Są niepowtarzalne i wspaniale się prezentują.
    Robię bransoletki z koralików te najprostsze wężowe (układające się w spiralę). Nauczyłam się dzięki Pani wskazówkom.
    Dla siebie chciałam zrobić gąsieniczkę z diamencikami taką dwustronną złoto-brązową. Jest przepiękna. Codziennie oglądam ją i nie wiem jak ją zrobić. Nie potrafię ułożyć koralików w ten sposób, żeby bransoletka układała się płasko.
    Czy mogłabym poprosić Panią o kilka wskazówek jak należy ją wykonać, żeby była płaska? Z góry dziękuję.
    Pozdrawiam Ania
    (mój e-mail januszc@galileusz.pl)

    OdpowiedzUsuń
  50. Pani Weroniko, dołączam się do wszystkich osób powyżej i również chciałabym prosić o jakąś instrukcję, jak się wyplata te piękne bransoletki gąsienicowe. Robię bransoletki z koralików te najprostsze wężowe .Ale chciałabym zrobić sobie takie cacko jak bransoletka gąsienicowa. Czy można Panią prosić o instrukcje jak to wykonać . Pozdrawiam Karolina .
    ( mój e-mail karolina_tonder@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja już jedną zrobiłam !Hura..!!!!!!!!!bardzo prosto się robi !po prostu sznur koralikowy a sam wychodzi !Dzięki Weroniko za podpowiedz!JESTEŚ WIELKA!!!!!!!!!!!Pozdrawiam serdecznie!Tylko trzeba dobrze koraliki nawlec wg. wzoru!Stasia

    OdpowiedzUsuń
  52. Weroniko twoje arcydzieła są wspaniałe, masz niesamowite zdolności i świetne wyczucie barw chylę czoła. Korzystając z zamieszczonego twojego kursu oplotłam swarovskiego i uczę się dalej. Osobiście spodobały mi się gąsieniczki dwustronne. Nigdy nie robiłam takich cudeniek ale z ochota się nauczę Czy mogłabym poprosić o bardzo prostą instrukcję taką krok po kroku na zrobienie takiej dwustronnej gąsieniczki I jak czyta się te wzory które podajesz do każdej. Jestem uparta więc powinnam sobie poradzić. Z góry bardzo dziękuję. ania.ostrowska1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej.Prace sa cudowne oszalamiajace bardzo duzo juz zrobilam ale gasieniczki mnie oczarowaly na maxa.bardzo prosze o podpowiedz jak moge je zrobic.dziekuje bardzo serdecznie..gosia.machalek@op.pl




    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo dziękuję za odpowiedz ale ja niestety nie znam mechanizmu robienia takiej bransoletki.Bardzo proszę o pomoc jak się do tego zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  55. zapomniałam o adresie gosia.machalek@op.pl Dzieki.

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękna bransoletka :D
    Zapraszam Was na mojego bloga :)
    http://www.zakreconykoralik.eurosap.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Coś pięknego, dech zaparło mi, bardzo chciałabym nauczyć się takie cuda robić.

    OdpowiedzUsuń
  58. WITAM SERDECZNIE-PIĘKNE PRACE AŻ DECH ZAPIERA.NAUCZYŁAM SIE BRANZOLETEK OKRĄGŁYCH,OSTATNIO MĘCZĘ SIĘ Z KOLCZYKAMI KULKOWYMI -WYCHODZA MI CORZ LEPIEJ.CHCIAŁABYM PROSIĆ O WZÓR -KURS TYCH PŁASKICH BRONZOLETEK GĄSIENICZEK SĄ ŚLICZNE ALE NIEWIEM JAK SIĘ ZANIE ZABRAĆ.POZDRAWIAM SERDECZNIE.PODAJĘ MEILA krystynapodulka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. witam

    Dzięki pani stronie tez spróbowałam biżuterii z koralików, a ta bransoletka jest cudna ale nie mam pojęcia jak ją zrobić, czy mogłabym prosić o jakiś kursik jak ją wykonać, albo chociaż jakąś podpowiedź, pozdrawiam saba_d@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Jestem oczarowana tak wspaniałymi umiejętnościami, od dłuższego czasu zaglądam na stronę i podziwiam przepiękne bransoletki wykonane techniką koralikową. Zastanawiam się jak można uzyskać efekt spłaszczenia bransoletki skoro robiona jest na okrągło. Szukanie nowych pomysłów stało się dla mnie wspaniałym lekarstwem na stres. Pozdrawiam. alinasetera@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Jestem oczarowana tak wspaniałymi umiejętnościami, od dłuższego czasu zaglądam na stronę i podziwiam przepiękne bransoletki wykonane techniką koralikową. Zastanawiam się jak można uzyskać efekt spłaszczenia bransoletki skoro robiona jest na okrągło. Szukanie nowych pomysłów stało się dla mnie wspaniałym lekarstwem na stres. Pozdrawiam. alinasetera@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Witam. Dziekuję za pomoc, bo zaczęłam robić bransoletki - jest nieźle. Jednak jak zrobić taką płaską gąsieniczkę?????Proszę, o wskazówki, jak prawie wszyscy tutaj. Pozdrawiam. ludwikar@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  63. To są gąsienice, ale już po przeobrażeniu w piękne motyle :)
    Są prześliczne!
    Przeczytałam, że nie tylko ja się głowię jak zrobić taką płaską gąsieniczkę.
    Proszę o jakąś wskazówkę.
    Okrągłe wężyki całkiem sprawnie mi wychodzą, ale nie jest dla mnie dość jasne co zrobić, żeby była płaska.
    Pozdrawiam, Jowika.

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudowne ! Jak z resztą wszystkie Twoje dzieła ! Bardzo proszę o wyjaśnienie, co trzeba zrobić, czy po prostu dobrze nawlec koraliki, żeby uzyskać taki efekt. Będę bardzo wdzięczna, tym bardziej, że jestem jeszcze odrobinę zielona ;d klaudiaa507@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam
    Jestem zachwycona Pani pracami,moje wyrazy uznania! Z szydełkiem prawie się nie rozstaję ale przygodę z koralikami dopiero zaczynam. Udało mi się zrobić okrągłe wężyki,teraz głowię się nad gąsieniczkami ale nie mam pojęcia jak je spłaszczyć :-). Będę wdzięczna za pomoc.
    Pozdrawiam Mirka
    dmirus@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. witam.Pani Weroniko bardzo prosze o podpowiedz jak zrobic taka wezowa bransoletke.Jest przesliczna.dziekuje i pozdrawiam.beacia_63@wp,pl

    OdpowiedzUsuń
  67. witam.Pani Weroniko bardzo prosze o podpowiedz jak zrobic taka wezowa bransoletke.Jest przesliczna.dziekuje i pozdrawiam.beacia_63@wp,pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Cześć,
    bardzo ładne te bransoletki, posiadasz może tutorial albo wiesz gdzie znaleźć/kupić? byłabym wdzięczna za odpowiedź,
    pozdrawiam
    kolibris@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Witam, oczarowały mnie Twoje arcydzieła! Postanowiłam ostatnio zmierzyć się z biżuterią koralikową, jednak konstrukcja gąsienicy tylko na podstawie zdjęcia mnie przerasta... Nie mam pojęcia czy tylko igłą czy też może szydełkiem się za to zabrać? Nie zawracałabym głowy, gdyby udało mi się znaleźć jakiś tutorial, będę wdzięczna za przesłanie linka, bądź opisu: agena2@tlen.pl
    pozdrawiam i gratuluję pomysłów,
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  70. Przeczytałam wszystkie posty ale w dalszym ciągu nie wiem jak toto się robi.
    Czy to na szydełku? Oglądałam wzór ale nie rozumiem jak tak płasko się układa.

    Urszula Mazurek - mula

    OdpowiedzUsuń
  71. Przepiękne są te branzoletki gąsieniczki. Chciałabym nauczyć się je robić, bo szydełkuję. Niedługo moja mama ma urodziny więc branzoletka byłaby na prezent.Mogę prosić o kursik zrobienia takiej branzoletki?
    dannuta1417@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Bransoletki są przepiękne, Mam wielką prośbę o kurs na zrobienie takiej bransoletki bo samemu nie mogę rozgryźć.
    z pozdrowieniami
    merfis@interia.pl.

    OdpowiedzUsuń
  73. Witam Pani Weroniko, piękności :)) bardzo chciałabym się nauczyć robić bransoletkę gąsieniczkę,Pani biżuteria robi niesamowite wrażenie;) będę wdzięczna za podpowiedzi :) iwonakrem@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo dziękuję za to, że udostępniasz swoje wzory oraz za wszystkie kursy, rady i porady jakich udzielasz. Podziwiam twoje wyroby i nawet nie marzę, żeby robić takie piękne rzeczy, ale skorzystałam z kilku wzorów i nawet coś tam mi wyszło. Spróbowałam zrobić gąsieniczkę, nawet mi wyszła równo z czego jestem bardzo dumna. Jeszcze raz bardzo ci dziękuję za możliwość wykorzystania twoich wzorów.
    pozdrawiam serdecznie
    Ola z Warszawy

    OdpowiedzUsuń
  75. Gąsienniczki są super, skorzystałam już z kilku Twoich postów, porad i wzorów bardzo za nie dziękuję. Na razie ograniczam się do bransoletek i tu moje pytanie jaka potrzebna jest ilość koralików do wykonania gąsiennicy chciałam je zamówić na Kadoro ale nie wiem ile opakowań żeby mi ich nie zabrakło w trakcie pracy?
    Za Twoje posty, wzory i opisy bardzo dziękuję :)
    Pozdrawiam
    goziunia11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Rzeczywiscie sa przepiekne. Dopiero od niedawna udalo mi sie nauczyc szydelkowac branzoletki ale te plaskie zupelnie nie wiem jak sie je robi. Piekne rzeczy Pani robi, az dech zabieraja. Aby dowiedziec sie choc troch jak robi sie te plaski. Mieszkam nie w Polsce, bo inaczej juz bym sie zapisala na kurs. Szkoda. Pozdrawiam serdzecznie i mam mala nadzieje na tipsy dotyczace tych plaskich przpieknych branzoletek.

    OdpowiedzUsuń
  77. Zapomnialam podac adres:
    makr75@yahoo.se

    OdpowiedzUsuń
  78. Witam! Ja również mam problem z gąsieniczkami wzór mi wyszedł ale zaczyna mi sie obkręcac nie wiem gdzie robię bład .Jeżeli można prosić o jakąs podpowiedz :
    maria.debek@interia.pl bedze wdzieczna z góry dziękuję Sa tak piękne ,ze nie mogę sie nim oprzec ,juz kilka wzorów wykorzystałam jedynie zmienilam kolorystyke .

    OdpowiedzUsuń
  79. Bardzo bym chciala sprobowac te plaskie gasieniczki ale jak pisalam poprzednio nie wiem jak. Sa piekne! moze bedzie miala Pani czas na podanie jakiegos tipsu. Przeczytalam wszystkie posty ale ciezko z nich cos wychwycic. Bede bardzo wdzieczna. Taka z Pani mloda kobieta i juz tyle umie! Podziwiam. i pozdrawiam. makr75@yahoo.se

    OdpowiedzUsuń
  80. Witam.
    Piękne bransoletki :)
    Także proszę o jakąś podpowiedź jak je zrobić.
    Pozdrawiam :)
    halina.paz@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  81. Witam serdecznie:) Twój blog obserwuję od jakiegoś czasu i zachwycam się tworami jednak dopiero niedawno ośmieliłam się zacząć pleść koraliki.Dzięki tutkom opanowałam okrągłe, zaczynam próby z kulkami, ale zakochałam sie w gąsieniczkach:) ale nie mam pojęcia jak to się robi, że wychodzą płaskie? będę bardzo wdzięczna za podpowiedź:)
    Pozdrawiam Renata
    reanja1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  82. gąsieniczki są śliczne :) ,bardzo ładnie proszę o jakieś wskazówki albo tutorial : kamilastawarz@interia.eu.Będę wdzięczna i będzie mi bardzo miło jeżeli odpowie Pani na mojego maila .Piękne

    OdpowiedzUsuń
  83. Witam:) mi również bardzo spodobały sie te gąsieniczki, ale jestem baardzo ciekawa jak je sie robi, ponieważ nie spotkałam sie nigdzie z tutorialem. Byłabym bardzo wdzięczna za jakieś wskazówki. angelikaksiazek16@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!