2 czerwca 2013

candy w oczekiwaniu na lato!

Postanowiłam umilić Wam, moi drodzy czytelnicy, wyczekiwanie upragnionych urlopów, wakacji czy innych błogich chwil spędzonych na zielonej trawce z koralikami! Oto candy:)

Zacznę od najsłodszego czyli nagród.

Pierwsza nagroda - idealny "laptop" na wycieczkę, czyli przenośne miejsce do pracy z koralikami Bead Buddy. Przetestowałam własny egzemplarz i jestem pewna, że zwiedzi ze mną wiele miejsc;) Do tego metalowa łopatka do wsypywania koralików.


Nagroda druga i trzecia - 50zł bon od patrona tej zabawy - sklepu Kadoro.pl, oczywiście z bezpłatną przesyłką.


Nagroda czwarta - coś dla tych, którzy jeszcze nie śnią o wycieczkach z koralikami, ale lubią koralikowe prace. Kolczyki w kształcie łzy w pięknym błękitnym kolorze, szklane kryształy zaplecione w pfg aluminium. Zawieszone na srebrnych szpilkach z kryształkami bicone Swarovskiego lt turquoise. Bigle angielskie srebrne. Zwiewne, eleganckie i.... można je wylosować;)


Teraz zasady.

Wystarczy:
- napisać komentarz pod tym postem, jeśli nie masz konta na bloggerze, pozostaw komentarz "anonimowy", ale podpisz się w treści komentarza.

- dodać poniższy baner lub link do tego posta na swoim blogu/facebooku/czymkolwiek, niech wieść się szerzy!
- poczekać na losowanie 4 szczęściarzy, które odbędzie się pierwszego dnia astronomicznego lata czyli 21 czerwca. Gdyby kogoś interesowała tylko i wyłącznie jedna z nagród, proszę o info w komentarzu. Liczę na was!

294 komentarze:

  1. To jestem pierwsza :) Porywam banerek i pędzę na swojego blogasa

    OdpowiedzUsuń
  2. Super cukiereczki. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  3. To może ja spróbuję szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo czyżbym była pierwsza??? :-) Więc z radością otwieram listę zabawową. Lato? Lato? Gdzie jesteś ja tu tęsknie za Tobą... :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na nie może mnie zabraknąć :D
    Pozdrawiam,
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chętnie przygarnę nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre wieści szybko się niosą :) To i ja poniosę je dalej. I do kolejki chętnych na nagrody dołączę :)
    Czekanie na lato jest od razu przyjemniejsze :)
    Pozdrowionka, Aga
    kulkiniesiulki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow!Jak wspaniała wakacyjna niespodzianka!Chętnie wezmę udział w zabawie z nadzieją,że choć raz mi się może poszczęści;). A kolczyki są śliczne:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie zaczęłam pracę nad sznurami szydełkowo- koralikowymi, korzystając oczywiście z Twojego kursu :)
    Z miłą chęcią wezmę udział w zabawie. Może mi się poszczęści :)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kto wie może do mnie się uśmiechnie los :)
    Zaglądam często w Twe progi inspirując się kolorystyką :) i nie tylko.
    Zatem próbuję swego szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, to ja też się zgłaszam i wklejam baner u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapisuję się i ja , może szczęście się uśmiechnie :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super rozdanie! :) Ustawiam się po te cuda. :)
    http://pastelowy-imbryczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe nagrody chętnie którąś wygram :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie może i mnie tu zabraknąć :) Więc cierpliwie się ustawiam w kolejce i czekam, czy szczęście się do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się, zgłaszam i udostępniam na facebooku:):)

    OdpowiedzUsuń
  17. i ja i ja! ustawiam się w kolejce po koraliki:) <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Z miłą chęcią się zapisuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też, ja też chcę! Czekam niecierpliwie na losowanie i na lato oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. no to już czekam z utęsknieniem na lato i losowanie :)
    jperfecka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super cukierasy. Może ja będę tą szczęśliwą wylosowanką!

    OdpowiedzUsuń
  22. już ośliniłam klawiaturę, na FB też udostępniłam więc chyba mogę się ustawić w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To ja też spróbuję,szczęściu trzeba pomagać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ustawiam się w kolejce :) baner na blogu http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Aż żal nie spróbować szczęścia. Też się zapisuję :)
    http://e-dreamart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Weronika jak bym mogła odpuścić :-) też staję w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Info o Candy umieszczone na moim blogu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja również się zgłaszam :)Aneta Pełka- pkaneta

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam CANDY z koralikowymi nagrodami więc z chęcią biorę udział, tym bardziej jeszcze, że losowanie odbędzie się w moje urodziny więc kto wie, może w tym dniu szczęście mi dopisze ;)

    Informacja o candy na FB
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=293218114146981&set=a.110736289061832.11758.100003763848611&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszyscy się zgłaszają to i ja :)
    banerek wstawiony.

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie się zapiszę www.esatworzy.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam twoją biżuterię!!! Czekam na losowanie!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Z wielką ochotą zapisuję się na twoje candy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Staję do kolejki mimo, że się błyskawicznie powiększa ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Z dziką radością się dołączę :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Udostępnione na fb :-)
    Monika Biedermann - https://m.facebook.com/home.php?refsrc=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2F&refid=8&_rdr#!/monikaanna.biedermann?__user=100000176063115 :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne nagrody!!! Nie udało mi się jeszcze nigdzie wygrać, ale kto wie kto wie ;) Ustawiam się grzecznie w ogonku ;)
    Na moim blogu bannerów trzeba sobie poszukać, więc będzie na profilu FB :)
    https://www.facebook.com/novaczka/posts/4902819969654

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdecydowanie zapisuję się tym bardziej, że dzięki Twoim tutorialom zaczęłam zabawę w oplatanie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Chętnie się zgłoszę (: Jedynie w razie czego prosiłabym o nagrodę pierwszą, drugą lub trzecią, nie mam niestety przekłutych uszu... Kotoliszka - kotoliszka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapisuję się, zapisuję:) każda nagroda wspaniała. Banerek pobrany.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja, ja, ja :O) Ustawiam się grzecznie :O)

    OdpowiedzUsuń
  43. ile nagród i wszystkie świetne:) zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ustawiam się w tym długim ogonku bez nadziei na wygraną ale być może los się uśmiechnie :D Wieść na FB oczywiście puszczam dalej ;) Małgośka mówią mi :D :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  45. W Twoim candy zawsze z przyjemnością wezmę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Oj kolejka się błyskawicznie wydłuża. Ustawiam się w niej także i biorę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja chcę ja chcę!, oczywiście biorę udział, a baner za chwilkę będzie już na blogu. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam jeszcze jedno pytanie gdzie kupiłaś tą walizeczkę, prosze o odp. E-mail lena1703@interia.pl z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak znam swoje szczęście, to i tak mi sie nie poszczęści. Ale kto nie próbuje ten nie ma:)
    Vika
    vikoska@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. I ja się zapisuję - kasia
    shrek151@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Ustawiam się w kolejce też. Bloga nie mam jeszcze. Może do 21 zacznę pisać. Elżbieta.
    angtel@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. To i ja spróbuję swoich sił ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja również ... Z nadzieją ...
    Nie interesują mnie kolczyki, choć piękne, ale nie noszę.
    jolanta123
    jolanta@lektor.net.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. O RANY JAKIE SUPER CUKIERASY ;) USTAWIAM SIE W KOLEJCE , MOZE MI SZCZESCIE DOPISZE ;)*

    OdpowiedzUsuń
  55. ja również jestem chętna do jakiejkolwiek nagrody :)
    agata.libert@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Wybredna nie jestem, więc każda nagroda mnie zadowoli ;). Banner na pasku bocznym www.srebrnybigiel.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Z przyjemnością i ja się zapisuję:-)
    Banerek z informacją wstawiam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  58. Tyle chętnych, to i ja się dopiszę :-)
    www.tymirecami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Mam na imię Alicja i dzień Twojej Loteryjki będzie dniem moich imienin, więc z radością...będę czekała na Candowy prezent :o)

    OdpowiedzUsuń
  60. I ja z przyjemnością dołączam do zabawy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://bormisdbr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. no to ja też stanę w kolejce :) szczególną chrapkę mam na bon ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Z przyjemnością dołączam do zabawy

    http://hobbydanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Dzięki Tobie wpadłam po same uszy w koraliki, to dzięki Twoim tutkom potrafię robić piękną biżuterię i obdarowywać najbliższe mi osoby. Och jak cudownie by było dzięki Tobie mieć ten wspaniały i jakże pomocny zestaw podróżny-wycieczki do ogródka z synkiem miałyby wówczas podwójny powód do radości...
    Gorące pozdrowienia

    klaudiasch1980@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Przyłączę się do zabawy , lata u mnie nie widać za oknem szaro i zimo.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja też się piszę na losowanko, z moi szczęściem i tak pewnie nic z tego nie będzie, ale co tam:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Chętnie sie dołączam do konkursu, jak tylko mam czas sama dłubie z koralikami i chętnie każde kolejne przyjmę. Pozdrawiam Marta (martam33@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Bloga póki co brak, ale na fb i link i bannerek ;-)

    Pozdrawiam,
    Ewa Zaziemska

    OdpowiedzUsuń
  68. A ja też spróbuję, a nuż? Banerek tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. To ja też przyłączam się do zabawy, mam wielką ochotę na nagrodę:)Pozdrawiam tesi1708@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Zaczęłam robić sznury koralikowo-szydełkowe i zastanawiałam się jak zabrać robótkę ze sobą do szpitala. Takie przenośne miejsce pracy jest rozwiązaniem :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za tutoriale z których chętnie korzystam elzbietadk@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Zapisuję się i ja. Może szczęście się do mnie uśmiechnie...

    OdpowiedzUsuń
  72. To my też próbujemy :-) Banerek ląduje też na http://bokka-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. jacie... 76 w kolejce ale i tak się zapisuję po te słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Też się z chęcią zapisuję :) może chociaż raz coś wygram :D toż to grzech nie skorzystać :)
    link na FB oczywiście jest :)

    daria152@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Długa już ta kolejka, na szczęście to nie-kto pierwszy ten lepszy tylko losowanie, to może tym razem wreszcie się uda :))
    Zabieram banerek i zmykam do siebie
    Pozdrawiam
    ewaem4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  77. Zapisuję się bardzo chętnie bo z beadingiem dopiero zaczynam pracę :)
    Pozdrawiam :)
    baner na bloku pina-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Dziękuję za inspiracje. Twoje prace są dla mnie natchnieniem. Pozdrawiam
    ewa.polecka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. ja też dołączam do zabawy =)

    OdpowiedzUsuń
  80. Mój pierwszy udział w candy, czemu nie?! :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Dzięki Tobie wiele się już nauczyłam. Twój blog to skarbnica wiedzy i inspiracji. Staję z przyjemnością w kolejce po tak fajne podarki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. Cieszę się, że osoba bez blogu może brać udział w zabawie. Wszystkie nagrody są piękne i przemyślane.
    krysiaczechowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  83. to i ja się zgłaszam :D banerek zaraz zawita na blogu

    OdpowiedzUsuń
  84. Wspaniałe nagrody na początek lata - koniecznie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Cudowne nagrody - ja też spróbuję szczęścia i ustawiam się w kolejce z cichą nadzieją na wygraną.pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  86. Koło takich wspaniałości nie można przejść obojetnie. Info o candy w pasku bocznym:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  87. Z chęcią wezmę udział w zabawie :)
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Kolejka długa ale ustawię się i ja. Może będę miała urodzinowe szczęście :) Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  89. Zglaszam się :) Jestem zakoralikowana po uszy i wszelkie dobra przyjme z otwartymi ramionami ;)
    Info na Fejsie jest.

    ryb-ka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. wow:) jakie nagrody;) jestem chętna:) i już wrzucam informację na swojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  91. Twoje prace to same cudeńka!a Lato bardzo lubię,dzięki Tobie szydełko śmiga i dołączam do zabawy!Stasia

    OdpowiedzUsuń
  92. LATO Z KORALIKAMI, CUDOWNIE :-)
    Informacja na FB.
    d.borgulska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. o matko, jaki tłum! ale liczę na łut szczęścia :-)
    ___
    www.dziergamika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Staję, nigdy nie wygrywam, więc dla mnie wszystko jedno czy tłum duży, czy mniej duży. Banerek umieściłam
    www.dwarazemjedennarztu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. kolejka olbrzymia ale jak sobie odmówić takiej przyjemności ?? :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  96. A spróbuję szczęścia, co mi tam!

    OdpowiedzUsuń
  97. I ja się zapiszę, a może się uda.

    OdpowiedzUsuń
  98. Kolejka dłuuugaśna, ale już trzymam kciuki - aaaaa może tym razem szczęście dopisze - Aklopotek :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Na szczęście w losowaniu nie liczę, bo nic dwa razy się nie zdarza ;P ale... kto wie?
    Najbardziej nęcą mnie kolczyki..... :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  100. Z wielką chęcią ustawię się w kolejce po te wspaniałe nagrody :) Od dawna śledzę Twoje prace i uczę się na nich - są wspaniałe :) Pozdrawiam, S.

    OdpowiedzUsuń
  101. Mimo, że nie mam szczęścia w losowaniach ustawię się, a jakże!
    Już lecę z banerkiem na swojego bloga:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  102. Ja tez ustawiam sie w kolejce.. :)
    https://www.facebook.com/paulina.olszewska.180?ref=tn_tnmn
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  103. Jupi :D i ja się zgłaszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  104. Witam,
    Dopisuję się do listy chętnych na nagrody :) W życiu nic nie wygrałam, pewnie teraz też nie mam szans, ale co tam...
    Pozdrawiam wszystkie blogerki zakręcone koralikowo i moją ulubioną Weraph :))))
    Justyna
    dobkosia111@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  105. Nie mozna przegapić takiej okazji,dopisuje sie do listy i pedze na FB.Pozdrawiam - Donia M

    OdpowiedzUsuń
  106. I ja również dopisuję się do listy, chętnie zaglądam na Twoją stronkę, i korzystałam z Twoich porad, byle tak dalej, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  107. I ja sie przyłączam, a że nie pisze na bloggerze to szerzę na facebooku https://www.facebook.com/asia.konieczna.7?ref=tn_tnmn
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  108. ło matko jak tu już tłoczno!!:) oczywiście zapisuję się po te cudowności!!

    OdpowiedzUsuń
  109. O matko! Ależ szybko nazbierał się tłum chętnych. Cóż począć - podążam za tłumem:) i zapisuję się z wielką przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  110. Jakie super nagrody ;) więc i ja ustawiam się w tej długiej kolejce ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  111. Świetne nagrody to i chętnych wielu,
    nie czekając ani chwili też liczę na szczęście. Pozdrawiam
    Agnieszka
    sunan@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  112. Kolczyki cudne. Pozdrawiam i dopisuję się do sznureczka.

    OdpowiedzUsuń
  113. Jestem następnym koralikiem w tym łańcuszku :)Może mi się powiedzie ...
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  114. Ale rewelacyjne nagrody, chyba każda dziewczyna zakochana w koralikach marzy o takiej wygranej :)
    zapisuję się i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Grzecznie ustawiam się w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce do wakacyjnych słodkości.
    Banerek oczywiście wklejony: http://hobby-justyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. No jak na 21 losowanie, to ja tez musze!! bo mam wtedy imieniny :) Zaraz na fejsa wrzucam, niech idzie dalej :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Alicja
    wega111@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  118. Ale się zapuściłam z netem...dopiero zauważyłam Twoje Candy,więc będę już tak dalekim komentarzem ;)
    Już zaraz umieszczam info na moim blogu i szerzę dalej :)
    Pozdrawiam serdecznie
    jenabdc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Miłe będzie wyczekiwanie na lato w kolejce do Twojego Candy :)
    magdor@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  120. Mam nadzieję, że tym razem mi się uda :)
    Zdjęcie wrzucone na facebooka :)
    martalka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. baner jest i reszta jest to i ja jestem...

    OdpowiedzUsuń
  122. Podziwiam prace i wpisuje sie do kolejki w Candy, link na facebooku
    pozdrawiam
    matejko.emila@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  123. Nie mogłabym nie wziąć udziału, tak więc ustawiam się w tej długaśnej kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  124. Ja też się zapisuje
    Małgorzata Masłowska https://www.facebook.com/gosiamaslowska?ref=tn_tnmn

    OdpowiedzUsuń
  125. Nie mogę sobie odmówić, tym bardziej, że w koralikach się zakochałam :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  126. Anna Pasieka
    ja właśnie zaczynam przygodę z koralikami:) lato przed nami ,ale czas na pewno znajdę na moje ulubione XXX :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Może mi szczęście dopisze, serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  128. No, oczywiście, że się zapisuję :-) Przenośne miejsce pracy mam - potwierdzam, że to rewelacyjny wynalazek - dlatego też czaję się tylko na dalsze nagrody! Już wrzucam info o candy na FB!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  129. Po takie słodkości i ja ochoczo ustawiam sie w kolejce :)
    Banerek za chwilę zawiśnie u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  130. I ja takze sie zapisze :) Moze tym razem usmiechnie sie do mnie szczescie :)
    Pozdrawiam Ewa
    ewajes@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  131. Zapisuję się i liczę na szczęście :))

    OdpowiedzUsuń
  132. Witam i ja się dołączam.
    pozdrawiam Eliza
    Eliza799@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  133. przez pomyłkę źle napisałam adres mailowy więc się poprawiam eliza799@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  134. Twoje piekne prace zainspirowaly mnie do zabawy z koralikami, a ze ten bakcyl mi juz chyba zostanie, rowniez sie zapisuje.

    Pozdrawiam
    https://www.facebook.com/malgorzata.drozdowska.14?ref=tn_tnmn

    OdpowiedzUsuń
  135. Droga Weraph,
    Dzięki Tobie zapałałam miłością do maleńkich szkiełek i wreszcie opanowałam metodę na ich poskromienie.
    Pozdrawiam i dziękuję za każdą ucztę dla zmysłów zawsze, kiedy do Ciebie zaglądam :)
    Nigdy jeszcze nic nie wygrałam, ale ustawię się w kolejce po słodkości :)Może tym razem...
    hogis

    OdpowiedzUsuń
  136. Po cichu liczę, że może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  137. Też spróbuję szczęścia :) a banerek jest tu ---> http://dixielandpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  138. Ja Cię! Małe szanse widzę, ale chętnie wezmę udział w zabawie, tym bardziej, że właśnie teraz korzystam z Twoich kursików, a zakupy zrobiłam w kadoro :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  139. Oj ależ słodkości naszykowałaś ! Bardziej niż na lato czekam na ogłoszenie wyników :D
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  140. Wpisuję się na listę osób do losowania! :)) pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  141. Cudne prezenty rozdajesz, marzenie;-)
    Zapisuję się!!!

    OdpowiedzUsuń
  142. hmm wakacyjne candy to świetny pomysł! również się zapisujemy i pozdrawiamy;)

    OdpowiedzUsuń
  143. I ja staję w szranki - bo jesteś moim koralikowym guru! To dzięki Tobie nauczyłam się wielu wspaniałych rzeczy - banerek jest u mnie na blogu - http://decoartmag.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  144. Link udostępniony. Mam nadzieję, że coś wygram ;)

    mar.gab

    OdpowiedzUsuń
  145. Ojej.. Widzę, że kolejka się ustawiła dość długa tutaj u Ciebie.. Ale to nic i ja spróbuję. Banerek na moim blogu.
    Pozdrawiam gorąco:*

    OdpowiedzUsuń
  146. To mój piewrszy raz, pewnie będzie nieudolny ale doszłam do wniosku koniec samego podglądania trzeba się ujawnić. Podziwiam,uczę się i czerpię inspiracje a teraz ustawiam się w kolejce. Będę co jakiś czas wyskakiwać do góry z okrzykiem na ustach : wybierz mnie, wybierz mnie :)
    www.koralikidominiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  147. Oni:
    stajemy w kolejce, może zdążymy jeszcze "wygrać" laptopa ;)

    OdpowiedzUsuń
  148. ja się również dołączam ;) banerek zaraz wskoczy na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  149. Kolejka długa, ale ustawiam się grzecznie - może tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  150. cudne nagrody. Oj oby tak szczęscie dopisało w losowaniu:))))

    OdpowiedzUsuń
  151. Nagrody bardzo atrakcyjne więc zgłaszam się do wzięcia udziału w losowaniu :) Pozdrawiam Serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  152. jestem i ja:)
    Pozdrawiam pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  153. To może i ja spróbuję. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  154. Może i do mnie się szczęście uśmiechnie,czekam na losowanie.Magda B.

    OdpowiedzUsuń
  155. No tak a gdzie mój adres magdab4485@interia.pl
    Magda B

    OdpowiedzUsuń
  156. Świetny pomysł, ciekawe nagrody; dołączam się, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  157. I ja, i ja :) Poproszę o 1/2/3 :) Och, żeby się udało... ;) Notkę umieszczę na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  158. ooooch ależ nagrody <3 ja też chcę :) idę wykelajać baner :)

    OdpowiedzUsuń
  159. Czemu mi umknęło wcześniej to candy?! Z takimi cukierasami?! Staję koniecznie, baner na blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  160. Nie miałam śmiałości.....ale co tam!.....Takie skarby!!!.... Zapisuję się obiema łapkami!!!Aśka
    http://ptasiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  161. Takie cuda. Ja też się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  162. I ja ustawiam się w kolejce, choć nie posiadam swojego bloga (jeszcze :), jestem w trakcie zakładania ale opornie mi idzie) to oczarowana Twoimi pracami mam nadzieję na chociaż malutką nagródkę. Pozdrawiam
    babojola@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  163. Poniższe zgłoszenie jest od mojej mamy, ponieważ absolutnie zależy jej na wygranej, a sama nie posiada swojego bloga ;)
    Baner znajduję się tutaj: http://modelinowe-hobby.blogspot.com/ na pasku bocznym :)
    Czekamy na wyniki, może akurat szczęście nam, a właściwie mojej mamie dopisze :D

    OdpowiedzUsuń
  164. Ja również ustawiam się w kolejce, może akurat dopisze mi szczęście:)
    Banerek na moim fb:>
    Pozdrawiam,
    Kamila Bieryt

    OdpowiedzUsuń
  165. To i ja się zapiszę, choć chętnych z milion!

    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  166. Choć nie mam szans...dziękuję, że JESTEŚ...lila

    lilapil@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  167. i ja rowniez dolaczam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  168. Od Ciebie zarazilam sie koralikowaniem wiec caly czas bedac pod wrazeniem Twoich prac oczywiście pisze i udostepniam na fb. Nigdy nic nie wygralam ale zawaze musi być ten pierwszy raz; -) mada@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  169. Oooooooo ja chcę wygrać !!!!!!!! Chociaż maluteńkie kolczyki : o ))- Moslamawe (Monika Strzelecka)

    OdpowiedzUsuń
  170. Takiej okazji nie można pominąć :) Przyłączam się do długaśnej kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  171. To i ja staję w kolejce do losowania :) Wieść gminną na facebooku rozniosłam ,może i zdąże na bloga podrzucić :)

    OdpowiedzUsuń
  172. I poszło :) http://silvermist-art.blogspot.com/2013/06/candy-u-weraph.html

    OdpowiedzUsuń
  173. ja też chcę! :D jeszcze nie testowałam swojego szczęścia w takich konkursach ale zawsze jest etn pierwszy raz ;)
    link rozesłany przez FB: https://www.facebook.com/agata.wybranska/posts/388161327960978

    mail: awybranska@wp.pl
    Pozdrawiam, Agata :)

    OdpowiedzUsuń
  174. Spróbuję szczęścia :) banerek na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  175. Może i ja spróbuję :) Pierwszy raz biorę w czymś takim udział :)

    OdpowiedzUsuń
  176. no to i ja dołączę. link wrzuciłam na fb
    Sylwia Szawerdak

    OdpowiedzUsuń
  177. O! to dopiero byłby idealny prezent na urodziny które mam dzień później ;)

    OdpowiedzUsuń
  178. Szans mało , lecz spróbuje i ja :)
    Baner na moim blogu modelinowadolina.blogspot.com :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  179. I ja też! I bardzo proszę mnie wylosować :)!

    OdpowiedzUsuń
  180. Ja też jestem chętna na te słodycze...
    Zapraszam na mojego bloga: kasiaok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  181. Ach, z chęcią bym wygrała wszystkie nagrody, ale jakby co, zadowolę się jedną z nich ;) :D
    Banerek dodany! :)

    OdpowiedzUsuń
  182. Kolejka długa, ale co tam... Kto nie próbuje nie wygrywa:) Nagrody są rewelacyjne! Dziękuję za inspirację i motywację :) sylwia_poplawska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  183. Witam, kolejka straaasznie dluga. Jestem na 186 miejscu ale ustawiam sie wylacznie po te przepiekne kolczyki w formie lezki. Jestem kompletym beztalencie, wiec sama i potrafilabym nic wykonac. Fantastyczne i niesamowicie orginalne rekodzielo. Piekna kolorystyka. Nie mam blogu ale chetnie przygarnelabym te cudne kolczyki. Pozdrawiam gorace wszystkie uczestniczki a przede wszystkim organizatorke zabawy, ania a.jablonski@live.nl

    OdpowiedzUsuń
  184. O matko ! Konkurencja ogromna, ale może los uśmiechnie się akurat do mnie? Ustawiam się w kolejce i ja ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  185. ja tez stanę w kolejce , może los się do mnie uśmiechnie, a nagroda taki "laptop" super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  186. Ja też! Ja też ! Ustawiam sie w kolejce. Wszystkie nagrody super :) agnesew (małpa) gmail . com

    OdpowiedzUsuń
  187. I ja dołączam i jak zwykle nie mogę się napatrzeć na Twoje cudeńka :)
    Lidka
    lidzia_13@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  188. Zakoralikowana jestem po uszy, dlatego z chęcią się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  189. Przecudne prace ale kto nie ryzykuje w kozie nie siedzi jeszcze nic nie wygrałam więc cokolwiek to nie będzie to będę happy.

    OdpowiedzUsuń
  190. I ja chętnie stanę w tej długiej kolejce :-) Jestem na początku koralikowej drogi ale z podziwem oglądam koralikowe cuda. pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń
  191. Ale piękne słodkości i mnie tu nie może zabraknąć ;) Banerek już na blogu

    OdpowiedzUsuń
  192. Grzechem byłoby się nie zgłosić, gdy nagrody takie wspaniałe!
    Zaraz zamieszczam banerek u siebie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  193. To i ja się zgłaszam zresztą po raz pierwszy,kiedyś trzeba zacząć:)Weronika Twoje prace są cudne,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  194. Piękne prace wykonujesz!!!! Trafiłam tu przez przypadek i zostaję :) a banerek już jest na moim blogu http://basiaart74.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  195. і я встаю у чергу http://zorjana-zorjana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  196. Link opublikowany na Facebooku : https://www.facebook.com/kaska.bkn?ref=tn_tnmn
    Podziwiam koralikowe cuda ! :-) Serdecznie pozdrawiam ! Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  197. Z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce po te cudne cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń