13 czerwca 2013

epizod z lakierem i kryształowo

Zainspirowana pracami Nami, korzystając z jej zasobnych zasobów boskich lakierów, dokonałam kilku kaboszonków. Pierwsza para szybko doczekała się przetworzenia na kolczyki, zobaczymy jak będzie z resztą. Tak też, oto kolczyki z kaboszoNAMI:


W metalowe bazy wkleiłam kaboszony szklane 12mm polakierowane od spodu. Dodałam kuleczki oplatane 15/0 transparent rainbow teal i nic wiecej im nie potrzeba:) Pięknie mienią się w słońcu!

Klejnot dla damy. Zaplecione w pfg aluminium czeskie fasetowane kryształy w kolorze soczystej czerwieni. Wzór urozmaiciłam drobną koronką zwieńczoną szlifowaną kroplą.



Sztyfty w kształcie kropli, posrebrzane, z czasem pewnie wymienię na srebrne, tylko nie mogłam takich znależć:)

Kropla wody. Naszyjnik ze sporym kryształem w kolorze akwamaryny. Zapleciony w całościw nickel 11/0 i 15/0. Powstawał trochę w Caboniowie, trochę na spotkaniach craftowych, nie miałam do niego serca.



Zawieszony na koralikowym sznureczku wyplecionym ściegiem twisted herringbone. Wszem i wobec - to najnudniejszy ścieg świata, może efektowny... Sznurek był szyty nicią w kolorze srebra. Długość 70cm plus zawieszka.


Już w sobotę - świętujemy w Poznaniu Międzynarodowe Dni Publicznego Dziergania! Co prawda publicznie dzierganie w centrum wielkopolski nie jest niczym nowym, ale przynajmniej mamy święto i okazję do spotkania;)

22 komentarze:

  1. Czy w związku z tym dniem organizowane jest jakieś spotkanie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio "dorobiłam się" ślicznego lakierowego wisiora :)
    Dzierganie powiadasz? Może zrobię sobie przerwę w nauce.... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki i naszyjnik są absolutnie piękne! budzą mój zachwyt!
    Zapraszam do mnie, ciekawa jestem czy spodobaja Ci się moje ostatnie prace
    www.mojakoralikowapasja.blogspot.com
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle cudne! *.* najbardziej podobają mi sie peirwsze kolczyki. I wisior też cudny! Świetny pomysł z tym świętem! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko c u d o w n e ! Aż nie mogę się napatrzeć !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wysyp!
    Pierwsze moje, śliczne!
    Co do sznura - potwierdzam, że nudny - ale w sumie muszę spróbować tego na dwa - efekt fajny :)
    I ta kropla! Ciekawe, kiedy moja kradziona doczeka się oprawy...

    Soboty doczekać się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Próbowałam tego spiralnego herringbona, mordęga straszna! Ogromnie podoba mi się ta niebieska łza, jak na łzę wygląda całkiem radośnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A świętujcie, bawcie się! Pracki jak zawsze urocze!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności! A nie kojarzysz czasem, kiedy jest dzień frywolitkowania? Obchodzi się go jakoś u nas? Bo mi do drutów raczej daleko, a koronki chętnie bym posupłała publicznie w dobrym towarzystwie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności:)
    Bardzo fajne są takie spotkania szkoda, że w Bydgoszczy niestety się takich nie organizuje... ba! nawet dziergających trudno znaleźć a przecież jest ich na pewno kilku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze kolczyki biją wszystko na głowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwone kolczyki obłędne!!! Wszystko zresztą wspaniałe, ale to kolczyki skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja nie mam teraz czasu w ogóle na jakiekolwiek rękodzieło ;( Na razie muszę uporać się z zaliczeniem semestru. Buu. A tak bardzo mnie ciągnie do wire-wrappingu ostatnio.
    Mam krótką notkę z moją pierwszą pracą. Zapraszam :D
    http://bead-pattern.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiekne te kolczyki i cala reszta tez.
    Zazdroszcze spotkania w sobote bardzo ale to bardzo .
    Może kiedys i w tròjmieście cos takiego sie wydarzy

    OdpowiedzUsuń
  15. Kaboszony śliczne Ci wyszły:) Idealnie pasują do koralików.

    OdpowiedzUsuń
  16. oj, te kolczyki lakierowane! Też orientalne. I też bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  17. zachwycam sie , podpatruje ale nie wszystko mi wychodzi-czy jest szansa na stworzenie instrukcji do oplatania ''kropli''-pomocy !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Moge spytac jaki lakier sie stosuje? jakies specjalne?

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!