28 czerwca 2013

w kształcie kropli

Odkąd opanowałam oplatanie kryształków w kształcie kropli/łzy/gruszki namiętnie wyszukuję takich właśnie kształtów w sklepach. Nie oparłam się fasetowanemu howlitowi z ciekawym żyłkowaniem, z poznańskiego Royal Stone'a. Kamień ten stanowi centralny element następującego naszyjnika:

Fasetowany howlit został opleciony koralikami w kolorze bronze (15/0, 11/0 i cube) oraz opaque turquoise. Do oplotu doszyłam sznury wyplecione ściegiem twisted herringbone na dwa koraliki, przerywając monotonię barwy bronze odrobiną opaque turquoise i kryształkami FP gold bronze. Zapięcie stanowi uszko herringbonem oraz dysk z howlitu.



Violet. Kolczyki srebrno-fioletowe. Fioletowe fasetowane szklane kryształki w głębokim fiołkowym odcieniu, który mnie urzekł na tyle by ściągnąć je z dalekiej zagranicy:) Kryształki 14x10mm oplotłam w 15/0 i TT nickel z dodatkiem 11/0 matte color andromeda.
Zawieszone na szpilkach z kryształkami FP w kolorze tanzanite oraz metalowymi przekładkami. Ozdobne sztyfty dopełniają eleganckiej formy.

Oczywiście wszystkie krople mają ładne... plecy:) Rozpogodziło się w Poznaniu, udanego weekendu życzę! 

18 komentarzy:

  1. Oj przepiękne dzieła :) Również miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obyś tymi kroplami deszczu nie ściągnęła...
    Ślicznie, swoją drogą, Ci to kropelkowanie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, zdolne te Twoje łapki !!! Pomysł i wykonanie super !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękności! Zwłaszcza kolczyki mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjnik przepiekny i kolczyki tez sliczniutkie

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszyjnik jest ekstra, a kolczyki równie piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki sa przecudowne! Śliczne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wisior jest przecudny! Pięknie wykończony! A kolczyki ładne, ale wydaje mi się, że zdjęcia nie oddają jego kolorów...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem po raz kolejny- piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja bym chciała robić takie śliczności , kolczyki są cudowne :) Gratuluje zdolności

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są dzieła Twoich rąk.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolczyki są rewelacyjne:-))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Te "twory" jak piszesz są wprost odjazdowe!
    Gdybym był kobietą sprawiłbym sobie takie :)
    Gratuluję!

    www.marketing-invest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam :) Śliczne prace :)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!