29 sierpnia 2014

5 urodziny bloga - candy

Co roku wyczekuję tej daty, wieńczącej wakacje. Blog ma już 5 lat i tyleż trwa moja przygoda z koralikami:)



Statystyki na początek:

 - 460 postów
 - niemal 7 tys. komentarzy
 - przeszło milion wejść - z czego połowa w minionym roku.
 - rekordowe 1474 wejść jednego dnia, podczas finału WOŚP
 - w tym roku zrobiłam sobie mini-tournée, odwiedziłam koralikową Warszawę, Ustroń, Wrocław, Leszno, Sierakowice, Manchester i na tym nie koniec:) Niezwykle miło było "uczłowieczyć" wirtualne znajomości!
 - koordynowałam projekt Stardust, kolię migoczącą światłem gwiazd, na aukcje Biżuteryjek dla WOŚP, niepowtarzalne przeżycie i niemało poświęceń, ale warto było:)
 - dwukrotnie moje wzory trafiły do magazynu Beading Polska
 - podniosłam swoje koralikowe umiejętności o formy geometryczne i zaklinanie w nich kaboszonów, nauczyłam się używać krosna do prac koralikowych, ukwieciłam prace rose petals beads'ami, pogodziłam się z brick stich'em i wróciłam do frywolitki:)
 - i w tym roku mnóstwo z moich koralikowych marzeń mogłam spełnić dzięki sklepowi Kadoro.pl


Jednym z prezentów jest nowy wygląd bloga, który wykonała specjalnie dla mnie Anna Piłat. Szybciej się ładuje, jest jaśniej i mam nadzieje przejrzyściej:)

Koralikowy obłęd trwa. Aby i Wam, moi drodzy czytelnicy, obłęd się udzielił, będzie rozdawnictwo, Candy znaczy:) Opcji jest 5, jak przystało na 5 urodziny. Losowanie odbędzie się 28 września. 

Bon do Kadoro.pl na 50zł

Bon do Kadoro.pl na 75zł 

Półroczna prenumerata Beading Polska (elektroniczna lub papierowa, do wyboru)




Roczna prenumerata Beading Polska (elektroniczna lub papierowa, do wyboru)

I piąta, dla tych, którym koraliki i magazyny niepotrzebne;) Kula kwiatula w wybranym (z dostępnych w sklepach) kolorze:)

Zasady będą proste:)
Wystarczy:
A - napisać komentarz pod tym postem. Jeśli szczególnie interesuje Ciebie któraś z nagród - wspomnij o tym koniecznie.

B - umieścić poniższy baner na swoim blogu/profilu FB/google+/itp, oczywiście z linkiem do tego posta lub mojego bloga.


C- wyczekiwać losowania które odbędzie się 28 września:)

Nie zwlekaj, zapisz się już dziś!:)

A balonowe grafiki pochodzą stąd. 

186 komentarzy:

  1. Gratulacje, życzę jeszcze wielu lat owocnej pracy! Podziwiam od dawna i zazdroszczę umiejętności! Dzięki Pani nauczyłam się robić bransoletki i kulki koralikowe i jeszcze nie raz sięgnę po inne tutoriale! Marzy mi się prenumerata magazynu beading - mam wszystkie wydane dotąd numery, są dla mnie inspiracją!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeej..... Najpierw chcę Ci pogratulować talentu, pomysłowości oraz popularności bloga, bo jak najbardziej na to zasługujesz :) Twoja biżuteria jest niesamowita, zawsze z zachwytem oglądam Twoje prace.
    Pozwolę sobie nieśmiało zgłosić się do candy... Dzięki Tobie nauczyłam się robić koralikowe bransoletki, za co jestem niezmiernie wdzięczna :)

    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. W biżuterio-twórstwie stawiam pierwsze ślamazarne kroki, więc każda z tych nagród będzie atrakcyjna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje tak długiego stażu w blogowaniu. Rzeczy które wykonujesz są rewelacyjne, często korzystam z twoich tutoriali, i to od nich zaczynałam swoją przygodę z koralikami. Zgłaszam się na candy z dużą nadzieją, że dopisze mi szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie chcę nagród... Chcę tylko życzyć wielu kolejnych koralikowo-zakręconych rocznic :-) I nieustającej weny twórczej, która jak widać po statystykach, jest inspiracją dla wielu, wielu koralikomaniaczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś dla mnie " KRÓLOWĄ " koralików ; podziwiam, zachwycam się i dziękuję, że mogę korzystać z Twojego talentu. Dzięki Tobie chwyciłam za koraliki i moge zawsze liczyć na Twoja pomoc :)
    Gratuluję serdecznie pięknej rocznicy bloga i staje grzecznie w kolejce po nagrodę, choć zdaję sobię sprawę, że nie będzie łatwo coś skubnąć, hihi
    Ja chętnie skorzystam z bonu do Kadoro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Latka lecą a Ty wciąż pełna pasji, chęci odkrywania, rozwoju i doskonalenia :) I jeszcze chcesz się tym dzielić :)
    No to niech to wszystko trwa :)
    Zabawię się chętnie na tym przyjęciu zdając się na łut szczęścia.
    Pozdrawiam ciepło, Agnieszka
    kulkiniesiulki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze gratuluję wytrwałości i chęci do pracy podczas tych pięciu lat! Miło patrzeć, jak czyjaś pasja tak bardzo się rozwija. (:
    Trudno nie skusić się na takie piękne cukiereczki - najbardziej chciałabym mieć szansę na wygranie bonów, abym też mogła rozwijać swoje zainteresowanie biżuterią.
    Banner umieściłam na Facebooku, na wszelki wypadek podrzucam maila: kotoliszka@gmail.com
    Pozdrawiam i życzę kolejnych, równie owocnych lat!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie chce nagród. Życzę wszystkiego najlepszego na dalszej koralikowej drodze życia !!! Oby więcej obcokształtych dziwnych (nie opanowuję nazewnictwa wielokątów cośtamjakoś) i innych wspaniałych pomysłów, dzięki którym ma człowieniu nie tylko czym oko pocieszyć, ale i zacnie wenę zaspaną w sobie obudzić, gdy bida pomysły nadkąsi i nie wiadomo co ze sobą zrobić. Dziękuję za lata które były i proszę o jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Dzięki Twojemu blogowi rozpoczęła się moja przygoda z koralikami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Weroniko, przede wszystkim gratuluję okrągłej rocznicy. Gratuluję ogromnego talentu. Jesteś wspaniałą osobą, wielką przyjemnością był Cię poznać. Zawsze zaglądam na bloga, przejrzałam archiwalne posty, uczyłam się na Twoich tutorialach i mam nadzieję, że jeszcze wiele razy dane nam będzie się spotkać i podzielić koralikową wiedzą (hihi...bardziej Ty ze mną bo ja jestem daleko za Tobą ) Oczywiście zapisuję się na Candy i życzę wielu lat blogowania, milionów fanów oraz wielu, wielu nowych pomysłów!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, okrągła rocznica :).
    Gratuluję!
    Cieszę się, że i ja mogę, zaglądając tu, inspirować się Twoją twórczością.

    Bardzo chętnie wezmę udział w candy.
    Prenumeraty Beading Polska to bardzo kusząca nagroda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj oj :D to już 5 lat...od 3 lat jesteś dla mnie ogromna inspiracja, Dzięki Tobie i temu właśnie blogowi rozpoczął się mój romans z koralikami i trwa w najlepsze. Wielkie gratulacje i oby tak dalej. Życzę Ci kolejnych owocnych lat, wielu inspiracji i szczęścia na przyszłość Weroniko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje 5 latek i życzę kolejnych latek oraz dziękuję za przekazanie swojej wiedzy :)Twój blog był i jest dla mnie bardzo pomocny nauczyłam się u Ciebie różnych technik i wiele jeszcze mam do odkrycia:) Twój blog dostał również ładną okładkę i bardzo szybciutko się otwiera jest przejrzysty :)Ustawiam się skromnie w kolejce po cukiereczki nie będzie to łatwe ale bon z Kadoro był by najbardziej przychylny do mojego koralikowego skromnego świata:)Serdecznie pozdrawiam i Gratuluję :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Roczną prenumeratę chętnie przygarnę :) Gratulacje!!! i jeszcze wielu takich rocznic! :)
    Pozdrawiam-H

    OdpowiedzUsuń
  16. Wielkie gratulacje... jest co świętować. Miło było Cię poznać osobiście we Wrocławiu w minionym roku ;))))))))))))) liczę na kolejne owocne koralikowo spotkania ;)))))))) no i oczywiście może którąś z nagród z candy???

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chętna jestem na bony, ale nie będę narzekać, bo każda nagroda jest świetna.
    Gratuluje dotrwania tych pięciu lat, bo sama po sobie widzę, że pisanie regularnie wcale nie jest takie proste.
    Czekam na nowe twory (szczególnie te geometryczne) i do zobaczenia na spotkaniu w Poznaniu :)
    pozdrawiam,
    Agata
    www.inaurem.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego z okazji okrągłej rocznicy! To bardzo ładna liczba jeśli chodzi o blogowanie. :) Oby następne 5, 10, 15 lat było równie twórcze i zakręcone. :)
    I potwierdzam, na bloku jest teraz bardziej przejrzyście. Zwłaszcza w bocznej kolumnie, gdzie nieraz ciężko było coś znaleźć. :)
    Z przyjemnością wezmę udział w losowaniu. Najbardziej ucieszyłabym się z bonów, ale prenumerata również sprawiłaby mi radość. Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wielkie gratulacje i życzenia kolejnych lat blogowania. Przy okazji serdeczne podziękowania za kursy, instrukcje, tutoriale i inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  20. To już 5 lat :O :D Serdecznie gratuluję i oczywiście jak co roku zapisuję się do zabawy.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i dziękuję za wszelkie instrukcje podczas wykonywania biżuterii. Każda z nagród będzie mnie cieszyła, Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  22. Statystyki Weronika masz powalające, w pełni zresztą zasłużone bo bez Ciebie byłoby smutno:)) Wielkie gratulacje kobietko!!!!
    Niech moc koralików będzie z Tobą na dłuuugie lata a blog niech będzie tego odzwierciedleniem (wspaniały nowy image).
    Ogromnie się również cieszę, że mogłam osobiście Cie poznać podczas naszego craftowego spotkania we Wrocławiu.
    Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie, a z nagrody będę się cieszyła każdej (z możliwości Kadorowego szaleństwa lub prenumeraty najbardziej).

    OdpowiedzUsuń
  23. Przede wszystkim ogromne gratulacje i życzenia wszystkiego dobrego z okazji jakże pięknej, okrągłej rocznicy bloga. Imponujące statystyki :) nieśmiało się przyznam, że jesteś dla mnie ogromną inspiracją, ja ani nawet nie śnię, że kiedyś będę mogła się pochwalić takim kunsztem i dziełami. Życzę Ci wielu twórczych lat i wiele inspirujących wpisów :)
    Oczywiście, zapisuję się do zabawy - skoro można wyrazić swoje pragnienie to ja optuję za Twoją kulą kwiatulą bo to jedyna z rzeczy których nie mogę sobie sama sprawić, a jak szczęście dopisze to będę się mogła pochwalić, że taką kulę kwiatulę mam od samej Weraph :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Z nagród rezygnuję, choć są smacznym kąskiem :)
    Gratuluję serdecznie wytrwałości w blogopisarstwie i tworzeniu tych wszystkich wspaniałych ozdób wszelakiego rodzaju. Dziękuję za tutoriale, które były mi pomocne, gdy rozpoczynałam przygodę z koralikami. Za każdą pomoc poprzez komunikator na FB :-* Mam nadzieję, że w przyszłości będzie mi dane poznać Cię osobiście. Życzę kolejnyt tak owocnych twórczo lat <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Sto lat, sto lat... :) Piękne wyniki. Życzę mocy inspiracji i głowy pełnej pomysłów, chociaż pokazujesz nam że to wszystko masz, więc życzę dużo czasu na realizację planów koralikowych. I dziękuję za "zarażenie" mnie bakcylem koralikowym (bo od Twojego bloga zaczęła się moja przygoda z koralikami), za wzory i super tutoriale.
    Jeżeli szczęście dopisze poproszę o prenumeratę Beading Polska na papierze :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję ślicznie za te 5 lat, za całą masę inspiracji dzięki której sięgam po koraliki i sama potrafię wyczarować coś zachwycającego. I życzę kolejnych lat twórczego blogowego życia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję i podziwiam- pasję i twórczość, i dziękuję że dzielisz się z innymi swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem :)
    Życzę wielu kolejnych lat pełnych tak wspaniałych pomysłów i projektów jak do tej pory
    Pozdrawiam :) :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję z okazji urodzin Twojego bloga ! Stał się on dla mnie wielką inspiracja - dzięki temu, że jakiś czas temu trafiłam do Ciebie zaczęła się moja wspaniała przygoda z koralikami.Dziękuję za wszystkie posty, tutoriale, za to ,że jesteś po prostu i tak chętnie i bezinteresownie dzielisz się z nami swoimi pomysłami i wiedzą.Oczywiście chętnie staję w kolejce po nagrody - ucieszyłby mnie bon do sklepu KADORO.
    Banerek już dodany na moim blogu - Życzę kolejnych pomysłów i zawsze z niecierpliwością oczekuję na Twoje nowe wpisy na blogu. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sto lat - trwaj dalej w swym koralikowym i blogowym zakręceniu Weroniko, a zaglądanie do Ciebie będzie nadal ucztą dla oka :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję niesamowitego talentu i wytrwałości!Śledzę Twój blog wręcz jak maniak, czyli zaglądam kilka razy dziennie:)
    Zaczynałam od sutaszu a po trafieniu na Twojego bloga zakochałam się w sznurach koralikowo-szydełkowych. To już opanowałam ale chciałabym umieć dużo więcej więc prenumerata byłaby jak najlepszy prezent urodzinowy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Myślałam, że pomyliłam bloga, a jednak nie! Nowy wygląd mi odpowiada - jest przyjemny dla oka, kolorystycznie również trafia w moje gusta :)

    Sto lat, sto lat!!!!

    Ustawiam się grzecznie w kolejce licząc na łut szczęścia w losowaniu - każda z nagród jest atrakcyjna, nie umiałabym się zdecydować... Może małe wskazanie w kierunku kadorowych bonów, bo jak dostanę kulę kwiatulę, to mnie leń dopadnie i zostanie mi tona srebrnych płatków :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję! Twoje Biżutki są dla mnie inspiracją i to pod ich wpływem sięgnęłam po koraliki i wciągnęło mnie na maxa! Tutoriale są świetne, z nimi każda rzecz jest dziecinnie prosta.
    Kulę kwiatulę już mam, zrobiłam wg ostatniego tutka, a z reszty prezentów z chęcią coś przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Już widzę ten tłum chętnych:)) ale i ja stanę grzecznie w kolejce:)
    Życzę kolejnych lat twórczych, pełnych pasji i nowych pomysłów:)
    baner na http://reanja1.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Życzę wielu następnych "5" :) .Pozdrawiam, Ulka.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego najlepszego z okazji 5 urodzin bloga! Oczywiście chętnie wezmę udział w zabawie i przygarnę bony lub prenumeratę. Kulę kwiatulę zamierzam zrobić sama:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkiego NAJ z okazji pięknej rocznicy blogowania! :) Wspieram się Twoimi tutorialami przy moich pierwszych, nieśmiałych jeszcze (i nienadających się do publikacji...) próbach koralikowania... Dlatego jako początkująca chętnie zgłoszę się po bony, bo moje zaplecze koralikowe jest słabe :)
    Podlinkowany baner u mnie na sutasz-agi.blogspot.com, a obserwuję Twojego bloga od dawna jako Agnieszka F. :)
    Pozdrawiam i jeszcze raz - sto lat blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdziwiłam się wchodząc tu dziś, bo blog zmienił się nie do poznania, poprzedni wygląd był fajny, ale teraz jest niesamowicie przejrzyście i łatwiej w obsłudze:) Bardzo Ci gratuluję pięknej rocznicy i wspaniałych osiągnięć. Życzę kolejnych rocznic i owocnych zmagań z koralikami. Jakoś mi umknęło, że odwiedziłaś Leszno, mam nadzieję, że podobało Ci się moje miasto:)
    PS Kula-kwiatula to byłoby to:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!! Życzę kolejnych, twórczych lat z blogiem i dziękuję za inspirację. Banner udostępniony na stronie na FB :) ponieważ moja "młoda" koralikowa pasja wciąż dojrzewa chętnie przygarnę bony lub prenumeratę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. sto lat sto lat:) Dzięki Twojemu blogowi zakochałam się w koralikach a Twoje kursy pozwoliły mi nauczyć się jak zrobić sznur koralikowy:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratulacje za wytrwałość w tworzeniu bloga oraz małych arcydzieł. Twój blog dla mnie wielką inspiracją, szczególnie kursy które pozwalają zgłębić "jak plątać" koraliki:):):)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna rocznica! Wszystkiego najlepszego z tej okazji i jeszcze wielu takich rocznic życzę.
    Dla mnie, podobnie jak i dla wielu innych ten blog i Twoje prace były inspiracją i motywacją do rozpoczęcia koralikowej przygody, która zdążyła przerodzić się już w totalne uzależnienie :) Jestem z Wami już od dawna, no może nie 5 lat, ale 3 na pewno. W Bloggerze do obserwowanych dodałam zanim jeszcze opublikowałam pierwszy post. Dlatego zdecydowałam się zgłosić do tego Candy. Banerek podlinkowany już na blogu. Chętnie przygarnęłabym bon do Kadoro, ale i prenumeratą nie pogardzę ;-)
    A co do zmiany wystroju - zdecydowanie na plus! To znaczy dawny nie był brzydki, ale przy mojej "kosmicznej" prędkości internetu otwierał się kilka minut - teraz jest wręcz błyskawicznie :)
    Pozdrawiam i jeszcze raz sto lat! (blogowania) :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna rocznica:) Gratuluję
    a do zabawy oczywiście się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję i życze kolejnych lat koralikowania. Dziękuję za to, iż zaszczepiłaś we mnie miłość do koralikowania. Oczywiście zgłaszam się do tego Candy , baner już umieszczony na FB. Nowy blog bardzo mi się podoba jest "jaśniejszy" i bardziej przejrzysty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Serdeczne gratulacje Weroniko! Jestem przekonana, że jeszcze wiele rocznic będziemy tu obchodzić, bo dzieją się tu cudne rzeczy :) Statystyka imponująca, choć brakuje jeszcze jednej liczby - twoich uczniów i osób, które zaraziłaś tą piękną pasją! Jestem jedną z nich i bardzo Ci za to dziękuję! Do candy oczywiście się zapisuję... w kolejce do kwiatowej kuli, bo przede mną jeszcze daleka droga, żeby coś takiego wyczarować.

    OdpowiedzUsuń
  45. Podziwiam Twoje prace krócej niż pięć lat, ale nie był to warunek konieczny. Bardzo chętnie wezmę udział w Candy. Nie mam żadnych preferencji, zdaję się na los. Gratuluję bloga, bo statystyki są imponujące i pięknych prac, które tworzysz :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję okrągłej rocznicy i ogromnego, wprost nieocenionego wkładu w szerzącą się koralikomanię, która nie ominęła również mnie:) Z całego serca po prostu dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję piątych urodzin i choć od niedawna dopiero jestem fanką koralików, to już sporo Ci zawdzięczam, więc dziękuję za wszelkie porady, inspiracje i ciekawe wpisy :)
    Do candy przyłączam się z ogromną przyjemnością!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystkiego KORALIKOWEGO z okazji 5 rocznicy :) Oby doba się rozciągała i marzenia spełniały,wielu inspiracji...

    OdpowiedzUsuń
  49. Wszystkiego Najlepszego!!!!

    Zapisuje się na moje pierwsze candy, a jak szczęście dopisze to gazetkę dostanę!

    Pozdrawiam, regularny podglądacz.

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam i Wszystkiego najlepszego w te 5 urodziny , życzę dalszych pomysłów i owocnych projektów:)
    do candy tez sie dopisuje na gazety :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Witam:)Zawsze czytam,podziwiam i uczę się od Ciebie Weroniko!!!Życzę następnych latek blogowania:)))))staje nieśmiało w ogonku i ucieszę się bonem do Kadoro:)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję pięknej, okrągłej rocznicy urodzinowej! :) Życzę Ci niekończących się inspiracji, świetnych pomysłów, wiernych czytelników :) Oby żyłka się nigdy nie plątała, a koraliki nie gubiły ;) Dzięki Twojemu blogowi, a może bardziej przez niego stałam się uzależniona od koralików!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jesteś moim koralikowym guru. Większość koralikowych wytworów moich rąk powstało dzięki twoim tutorialom.
    Cieszę się bardzo, że jesteś z nami i na dodatek chętnie dzielisz się swoimi umiejętnościami. Mam nadzieję, że na tych pięciu latach nie poprzestaniesz :)
    Na rozdawajkę chętnie się zapisuję, a jeśli szczęście w losowaniu mi dopisze to będę zadowolona z każdego prezentu, który przygotowałaś. Wszystkie są bardzo kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  54. GRATULUJĘ:
    - talentu
    - fantazji
    - wytrwałości!
    Życzę tego samego na kolejne lata!
    (nieśmiało wspominam o bonie w Kadoro )

    OdpowiedzUsuń
  55. Wszystkiego najlepszego, życzę jeszcze co najmniej 55 lat na blogu :)

    wszystkie nagrody są super (bony w szczególności ;) )

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję Ci serdecznie i życzę całego mnóstwa inspiracji i koralikowych przyjaciół. Wszystkiego od początku uczyłam się z Twojego bloga, na którego trafiłam zupełnie przypadkiem. Całe moje koralikowe zainteresowanie ma swoje źródło w tym, co tu u Ciebie znalazłam. Dziękuję Ci za pasję i Twoją chęć dzielenia się z innymi swoim talentem. To moje pierwsze w życiu Candy, w jakim biorę udział. Byłoby super wygrać gazetę. Najważniejsza jest jednak dla mnie okazja, żeby złożyć Ci życzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wszystkiego dobrego na dalsze lata. Przede wszystkim wspaniałych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję koralikowych talentów i dziękuję, że jesteś nieustającą inspiracją dla mnie i dla wielu z nas! Zapisuję się na candy, a każda z nagród będzie dla mnie radością!

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja również przyłączam się do gratulacji i życzę jeszcze więcej udanych genialnych projektów! Wchodzę tu dość często, by zaczerpnąć inspiracji:) Wszystkie nagrody są świetne, ale najbardziej ucieszyłby mnie bon Kadoro:) PS. Podziwiam za dokładność i wytrwałość:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Weroniko, jesteś moim guru koralikowania. Twoje tutoriale są dla mnie idealne, na nich uczyłam się stawiać pierwsze kroki. Dziękuję Ci za Twoje zaangażowanie, gratuluję i życzę sto lat weny twórczej :D
    Mirosława Pabiś
    Najbardziej ucieszyłaby mnie prenumerata Beading Polska w formie papierowej - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  61. gratuluję wytrwałości koralikowej i blogowej. dziękuję za wszystkie schematy i tutoriale.
    w candy biorę udział, oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratuluję kolejnych urodzin i życzę wielu następnych rocznic :) W porównaniu z Twoim stażem jestem niemowlaczkiem w blogowaniu, ale dzięki tutkom, które stworzyłaś koraliki są dla mnie mniej przerażające ;)
    Jeśli spotka mnie takie szczęście i wygram, to każda nagroda przyniesie mi radość!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja także zaczynałam od Twoich wskazówek, zarówno sznury, jak i kulki. Gratuluję kolejnej rocznicy i zyczę następnych z samymi sukcesami i nowymi pomysłami.
    Jolanta

    OdpowiedzUsuń
  64. Gratuluję rocznicy !!! Życzę kolejnych, twórczych lat z blogiem i dziękuję za wszelkie wskazówki.
    Od Ciebie nauczyłam się stawiać pierwsze kroki w koralikowaniu :)
    Baner na moim blogu http://rybkazet31.blogspot.com/.
    Chętnie przygarnę bony lub prenumeratę :)

    OdpowiedzUsuń
  65. A ja dziękuje za wszystkie kursy i pomocne słowa, dzięki którym sama mogłam nabyć nowych umiejętności. Życzę dalszych sukcesów i wytrwałości. Banerek na facebooku
    Eliza Gębicka

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluję wytrwałości, talentu, pracowitości i dziękuję za chęć dzielenia się swoją wiedzą. Życzę powodzenia i wielu sukcesów.
    Banerek na fb

    OdpowiedzUsuń
  67. Gratuluje tych wszystkich wspaniałych lat i dziękuję za świetne tutoriale z których wiele się nauczyłam. Życzę następnych cudownych lat i wiele nowych pomysłów.
    Banerek na moim blogu http://lococreative.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  68. Ciagle podgladam Twojego bloga i gratuluje 5-tej rocznicy! Twoje tutoriale sa super, dzieki nim nauczylam sie sznuru tureckiego i robienia beaded balls. Fajnie byloby wygrac bon w Kadoro albo prenumerate... Sto pozdrawiam! Baner na FB. Asiulka55

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratuluję :) Z tą datą blisko związana jest data poznania Ciebie, więc też sobie trochę gratuluję - znajomości. Lata lecą a my brniemy w koralikowy kosmos. Oby do setki Werka <3

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratuluję pięknej rocznicy :) Życzę kolejnych lat wspaniałych prac i głowy pełnej pomysłów będących inspiracją dla innych :) gorąco pozdrawiam Ania
    anna.butkowska.1@facebook.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Gratuluję rocznicy! :) Oby tak dalej! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Gratulacje z okazji 5 urodzin! Bardzo się cieszę, że jesteś z nami i dzielisz się swoimi umiejętnościami :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Weroniko, gratuluję pięknej rocznicy! Ja również należę do grona osób, które dzięki Twoim tutorialom zgłębiły tajemnicę sznurów koralikowych.
    Ponieważ jestem Ci absolutnie wdzięczna za wszelkie inspiracje oraz dzielenie się wiedzą, byłoby mi bardzo miło mieć kulę-kwiatulę zrobioną przez Ciebie!
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  74. Dziękuję za kursy i wszystkie posty (każdy jest świetny ) . Staję do długiej kolejki z niewielką nadzieją, że jednak... Prenumerata byłaby super wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Wierna fanka bloga będąca pod wrazeniem Twojej twórczości życzliwości dla innych.Twoje tutoriale są dla mnie zawsze przejrzyste i klarowne Dlatego też niezmiennie pozostajesz twórcza inspiracją. Rocznicowo życzę wielu nowych kreatywnych wyzwań i z radością zapisuję się na candy każdy prezent będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Gratuluje rocznicy :) Z przyjemnością zapisuje się na candy, prezenty cudne :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  77. Gratuluję:) Wybieram Bon do Kadoro.pl na 75zł .
    Życzę dalszych sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Dziękuję za tyle i proszę o jeszcze. Jesteś niesamowitym źródłem inspiracji dla wielu osób. Nie ze wszystkich tutków już skorzystałam, ale zaczęłam robić bransoletki szydełkowe dzięki Tobie :) Gratuluję takich wyników. Nie zaglądam do Ciebie dla nagród, ale gdyby mi się coś trafiło, to byłaby to miła niespodzianka. Aha, ten wygląd bloga jest przyjemniejszy dla oka ( i dziwnym trafem szybciej mi się otwiera). Pozdrawiam, Joanna

    OdpowiedzUsuń
  79. Jestem jedną z tych Twoich fanek, które wiele Tobie zawdzięczają przy stawianiu pierwszych kroków w szydełkowaniu sznurów. Gratuluję pięknej rocznicy i życzę jeszcze wielu takich jubileuszy. Chętnie przygarnę coś zrobione przez Ciebie, więc zapisuję się na kulę kwiatulę :). Zmiany na blogu zdecydowanie na plus.

    OdpowiedzUsuń
  80. Wow. Tyle szczęścia, to już jest coś :) Blog jest śliczny ;)
    Bardzo chętnie wezmę udział ;) Co do banerka, to jest umieszczony, ale mam nietypowe położenie paska widgetów ;) Należy kliknąć na byle jaki post, zjechać na sam dół, kliknąć na strzałkę po prawej stronie i przewinąć stronę na dół ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I link ;) http://pinokiaandhandmade.wordpress.com/

      Usuń
  81. Przez pół roku nieśmiało zaglądałam na Twojego bloga zanim sama sięgnęłam po szydełko i koraliki. Po kilku kolejnych miesiącach odważyłam się cokolwiek opublikować. Jesteś ogromną inspiracją dla wszystkich rękodzielniczek. Gratuluję i zazdroszczę stażu w blogowaniu! Oraz życzę kolejnych wielu lat blogowania :)

    PS. Blog jest teraz o wiele przyjemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Gratulację wytrwałości i życzę masy nowych pomysłów :) Link na fb

    OdpowiedzUsuń
  83. gratulacje i serdeczności dużo, ustawiam sie grzecznie i oczekuje z niecierpliwością na 28 wrzesnia.:)

    OdpowiedzUsuń
  84. Gratuluję wytrwałości, osiągnięć i tych wszystkich pięknych prac które do tej pory Pani stworzyła! :D I dziękuję za tutoriale i wzory sznurów - czasem zdarzało mi się po nie sięgać :)
    Zgłaszam się do candy, bo jest baaardzo zachęcające, szczególnie te bony do Kadoro tak bardzo ciągną... :D Te prenumaraty też niczego sobie, w końcu coś na temat mojej pasji :)... I kula kwiatula tak pięknie wykonana :3 No nic, zobaczymy czy szczęście się do mnie uśmiechnie czy też nie :D
    Bannerek na pasku bocznym na always-made.blogspot.com :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Gratuluję wspaniałych pomysłów i inspiracji. Moim zdaniem 5 lat z koralikami to jak spełnienie marzeń dziewczynki, która siedzi gdzieś głęboko w każdej z nas. Zrobienie z tego pomysłu na życie to już masterpiece.
    Kula kwiatula jest niesamowita, szkoda tylko, że petals są drogie i trudno dostać pożądany kolor.
    Pozdrawiam i życzę wspaniałych pomysłów i dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  86. Przede wszystkim chciałam Ci serdecznie pogratulować wytrwałości w blogowaniu. 5 lat to naprawdę długo. Stworzone przez Ciebie dzieła oraz ten blog jest inspiracją dla wielu osób, ale także i dla mnie za co bardzo Ci dziękuję, Dzięki Tobie ponownie zakochałam się w beadingu :D Życzę Ci ogromnej weny, dalszych sukcesów oraz tego, aby Twój blog istniał jak najdłużej i był inspiracją dla nowo powstających talentów.

    Link do banerka: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=766491306745621&set=a.534678826593538.1073741825.100001542769305&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  87. Tyle lat koralikowania? Masz cierpliwośc ;)
    Zapisuję się do zabawy, podobają mi się bony na koraliki :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Gratuluje wytrwałości ;*! Chętnie przygarne bon na 75zł ;p

    OdpowiedzUsuń
  89. A! I link do banerka ;*
    :http://violettowe-rzeczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Świetna robota, życzę wielu sukcesów, chętnie przygarnę bon lub prenumeratę papierową, dopiero uczę się koralikowania, na razie oplatam rivoli wg Twojego tutorialu ale chcę pójść i dalej i nauczyć się wielu innych pięknych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  91. https://www.facebook.com/pages/Zo%C5%82zella-Art/210793155631046 tu banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Wielkie gratulacje, piękna rocznica...odkryłam Ciebie Weroniko mnie więcej 2 lata temu i od tego czasu podpatruję bloga i jesteś moim dobrym aniołem w koralikowaniu. Życzę wiele pomysłów i sukcesów. Chętnie wezmę udział w zabawie i będę się cieszyć z każdej nagrody...pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  93. Link do banerka: https://www.facebook.com/lila.pilichiewicz

    OdpowiedzUsuń
  94. Wszystkiego co najlepsze Kochana! :) Mnie interesuje bon do Kadoro lub prenumerata Beadingu :)
    Banerek wisi na moim fb: https://www.facebook.com/ola.baginska.14

    OdpowiedzUsuń
  95. Gratuluję wytrwałości w blogowaniu i wielu wspaniałych pomysłów na kolejne lata.
    Tak jak dla Wielu osób, tak i dla mnie Twoje prace były impulsem, aby zacząć przygodę z koralikowaniem. To dzięki Twoim czytelnym tutorialom nauczyłam się kilku fajnych umiejętności, za co jestem Ci wdzięczna. Chętnie ustawiam się w kolejkę i zdaję się na los.
    Pozdrawiam
    http://ewaem4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Oo gratuluję wspaniałych 5 lat i życzę dalszych sukcesu :)
    Z wielką chęcią wezmę udział w zabawie :) ( bardzo bym się cieszył z bonu ) a tu link do mego bloga pozdrawiam i gratuluje serdecznie :) http://modelinatime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. gratulacje i dalszych sukcesów. bardzo ucieszyłabym się z bonu do kadoro bądź prenumeraty https://www.facebook.com/magdalena.przybylska.58910

    OdpowiedzUsuń
  98. Wszystkiego najlepszego:) Od Ciebie nauczyłam się pracy z koralikami - na spotach poznańskich :)
    Kolejnych równie owocnych i kreatywnych 5 lat, a co tam, więcej nawet :)
    Zawsze wpadam ostatnia z życzeniami, nie umiem nad tym zapanować :)
    I do tego wpisuję 100 komentarz:)
    Stanowczo bony do Kadoro to jest to, co by mnie uszczęśliwiło:)
    Teraz jeszcze muszę moim antytalenciem komputerowym opanować sposób wstawienia tego na fejsika :) Ok ogarnęłam, sprawdzić dotrzymanie warunków możesz, wysłałam zaproszenie na fejsie i wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Wszystkiego najlepszego :) życzę jak najwięcej nowych pomysłów i tworów koralikowych :) zaglądam często na Pani bloga i czerpię z niego pomysły do swoich prac, jest dla mnie skarbnicą wiedzy o koralikowaniu :) Mam nadzieję że spełniam wszystkie warunki konkursu i czekam wraz z innymi na wyniki :) chętnie przyjmę bon do kadoro:) pozdrawiam Joanna Adwent (azia_@vp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  100. Gratulacje :) Koralikowa czarodziejko. Sama podpatruję Cię nie raz więc życzę Tobie i sobie aby to trwało ho ho a pomysłów była moc.
    Szczerze każdy z tych prezentów jest świetny ale chyba bony do kadoro mi najbardziej odpowiadają ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  101. Gratuluję i życzę kolejnych lat koralikowania!! Przy okazji dziękuję za wiele inspiracji. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Gratulacje! :) Życzę kolejnych fantastycznych pomysłów :-) Interesuje mnie bon od Kadoro, bądź prenumeraty Beading:)

    OdpowiedzUsuń
  103. Gratuluję!
    Z okazji 5 urodzin Twojego bloga życzę Ci dalszych sukcesów i wspaniałych pomysłów! Niech pozna Cię cały świat! :)
    Gdyby udałoby mi się wygrać w losowaniu, to interesowałaby mnie roczna prenumerata Beading Polska. Mam nadzieję, że mi się uda :)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  104. Gratulacje:) 5 lat pewnie minęło jak z bicza strzelił;) Życzę Ci aby kolejne takie okrągłe rocznice z koralikami mijały pełne dalszych pomysłów , kreatywności i radości:) A gdybym wyjątkowo miała szczęście - to chętnie zaopiekowałabym się bonem do Kadoro...

    OdpowiedzUsuń
  105. Wszystkiego dobrego. Twój blog jest tym z którym zaczęłam swoją przygodę koralikową. Życzę aby blog i Twoja pasja rozwijała się przez jeszcze wiele pięcioleci.
    Bon do kadoro byłby świetnym prezentem dla mnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  106. Gratuluję. Życzę ci dużo nowych pomysłów i sukcesów. Bardzo cieszyłabym się z bonu do Kadoro. :)
    http://blog4fimo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. gratuluję wspaniałej rocznicy, a wszystkie sukcesy w pełni zasłużone! Życzę mnóstwa kolejnych :) Koralikowy obłęd już mi się udzielił ;), szczególnie, że sama dotychczas koralikowałam niedużo, bo jeszcze nigdy nie byłam w posiadaniu "markowych" koralików, a z krzywych niewiele można zrobić. Z tego też powodu najbardziej uśmiecha mi się bon do Kadoro, choć gazetki Beading Polska są równie kuszące ze względu na nowe wzory, a kwiatowa kula jest po prostu prześliczna, toteż podsumowując - ucieszę się ze wszystkiego :) mocno trzymam kciuki za losowanie i pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Gratulacje!!!! Tworzysz cudeńka i jeszcze się nimi z nami dzielisz :) Życzę Ci świetnych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Z okazji urodzin bloga życzę Ci wciąż nowych koralików, a co za tym idzie nowych pomysłów oraz milionowych wejść. Bonem do Kadoro nie pogardzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  110. Gratuluję 5 rocznicy, życzę dalszych sukcesów.. Nie mogę przegapić takiego wyjątkowego Candy.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Gratuluję 5 urodzin!!! Wszystkiego koralikowego z tej okazji życzę. Dalszych inspiracji i kolejnych przepięknych unikatowych prac.Zawsze miło odwiedzić Twój blog :)
    Pozdrawiam Serdecznie Magda O.

    OdpowiedzUsuń
  112. Gratulacje :) 5 urodziny to już niezły sukces, mój blog ma parę dni... ;P
    Jeśli powiodło by mi się w losowaniu to proszę o roczną prenumeratę czasopisma. Twój link jest u mnie na blogu tu: http://ciastaitd.blogspot.com/2014/08/bransoletka-koralikowa-na-dysku-kumihimo.html
    Pozdrawiam Karola

    OdpowiedzUsuń
  113. Twój blog wiele, wiele razy był dla mnie niezwykle pomocny, spotkanie z Tobą i nauka geometry szczególnie miłe, jesteś uroczą i przemiłą osobą, którą podziwiam za ogrom pracy jaką wykonuje;) Życzę kolejnych i kolejnych 5 latek;) Z każdej nagrody niezwykle bym się ucieszyła (może z bonu najbardziej, bo wtedy mogłabym kulę- kwiatulę spróbować zrobić sama;)

    OdpowiedzUsuń
  114. Gratuluję! wiele się nauczyłam dzięki temu blogowi. Był, jest i na pewno będzie mi pomocny, ciągle dzięki Tobie mam ochotę robić coś nowego ;) z pewnością przydałby mi się bon, bądź prenumerata, ale będę zadowolona z każdej Twojej nagrody ;) pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  115. Witaj, chciałabym złożyć Ci serdeczne życzenia z okazji 5 urodzin bloga. Zapewne bardzo wiele osób Ci to pisze ale byłaś jedną z pierwszych osób dzięki którym zachwyciłam się koralikowaniem, około dwóch lat temu. Od tego czasu zaczęłam tworzyć. Najpierw zupełnie proste projekty, teraz stopniowo poznaje świat beadingu. Dzięki Twoim tutorialom nauczyłam się oplatać kryształki rivoli, i choć nie od razu mi to wyszło to jednak teraz efekty są całkiem niezłe.
    Ucieszyłabym sie oczywiście z każdej nagrody gdybym miała szczęście, jednak szczególnie marzy mi się roczna prenumerata Beading Polska, jako że idą do mnie poprzednie cztery drukowane numery miałabym już pokaźną kolekcje a w niej sporo inspiracji.
    Zostawiam tu pierwszy mój komentarz, ale właściwie tak fajnie mi się pisze że chyba będe robić to częściej. Mam nadzieję, że to przeczytasz i choć troszkę będzie Ci miło.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę wielu sukcesów, Weroniko :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Witaj! Bardzo , bardzo serdecznie gratuluję ci rocznicy i życzę ogromnej weny twórczej i niewyczerpanej ilości pomysłów ;) Bardzo chętnie dopisuję się do zabawy. Ostatnio bardzo dużo spędzałam na Twoim blogu ucząc się i przyswajając wiedzę koralikową ;)) uwielbiam Twoje tutoriale, bardzo dużo się z nich nauczyłam.
    pozdrawiam serdecznie Ala

    OdpowiedzUsuń
  117. Serdecznie gratuluję osiągniętych sukcesów, spełnienia koralikowe oraz oczywiście urodzin bloga. Bardzo się cieszę, że udało mi się z Tobą spotkać osobiście. Wyczekiwałam go z typową niecierpliwością dziecka. Zaglądam do Ciebie regularnie, podpatruję i czytuję. Często twoje prace są dla mnie inspirujące. To właśnie dzięki Tobie beading stał się moją pasją od której nie da się ucieć :)
    Jeszcze raz dziękuję.
    Pozdrawiam cieplutko
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  118. Gratuluję 5 rocznicy. Bardzo chętnie się zapisuję. Najbardziej ucieszyłyby mnie bony zakupowe. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  119. Gratuluję wytrwałości i sukcesów. Dzięki Tobie i Twojemu blogowi wiele się nauczyłam i bardzo chętnie tu wracam ,aby podziwiać Twoje cudowne prace. Chętnie skorzystała bym z prenumeraty,bonem też nie pogardzę.Moc pozdrowień i dalszych sukcesów. Kaska

    OdpowiedzUsuń
  120. gratuluję rocznicy, 5 lat to kupa czasu :) życzę kolejnych równie bądź nawet bardziej owocnych pomysłów :) zapisuję się z wielką przyjemnością, chociaż nie wierzę do końca w swoje szanse przy takiej konkurencji ;) pozdrawiam serdecznie,
    Asieta

    OdpowiedzUsuń
  121. Gratuluję! Życzę kolejnych owocnych lat tej wspaniałej pasji. Nie pamiętam jak trafiłam na tego bloga, ale to dzięki niemu zdradziłam swój ukochany sutasz na rzecz koralików. Choć największą nagrodą dla mnie jest jest możliwość oglądania tych cudeniek i uczenia się od najlepszej, wielką radość sprawiłby mi bon lub prenumerata pomagające rozwinąć mi nową pasję. Uściski - Magda

    OdpowiedzUsuń
  122. Gratuluję rocznicy! Na blog trafiłam szukając tutorialów na sznury koralikowe i przez blog wsiąkłam w koraliki zupełnie. Dziękuje bardzo za cała wiedzę tu przekazywana i za inspiracje. Z prezentów najchętniej wybrałabym prenumeratę.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  123. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń



  124. Ania siebusania3 września 2014 11:17

    gratulacje rocznicy, twoje pracki są swietne dzieki kursikowi twojemu na maranciakch załapałam jak robi sie bransoletki szydełkowo-koralikowe, wielkie dzieki, banerek jest u mnie na blogu i chetnie przyłaczam sie do zabawy , a jesli moge wybrac to 1 i 2 opcja była by w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  125. Serdecznie gratuluję połowy dekady, (to już tyle? tak trudno uwierzyć! )
    Dzięki Pani kursom online dowiedziałam się sporo o tych "maleństwach" jakimi są koraliki i stworzyłam wiele ciekawych połączeń.
    Bardzo dziękuję i życzę kolejnej piątki, i następnej i tak do końca. Niech rozwija Pani dalej swoją pasję i tworzy dla Nas kursy online (bo niektórzy nie mają możliwości kontaktu z Panią na żywo).
    To co Pani robi jest wielkie, ogromne i niech trwa jak najdłużej! :)
    Ja wybrałabym 2, bo jest to mój szczęśliwy numerek :)
    Pozdrawiam,
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  126. Gratuluję, podziwiam i uczę się.
    Cieszę się, że tu jesteś i dzielisz się swoją wiedzą i talentem.
    Ucieszyłby mnie niezwykle fakt, że to mnie wylosowano.
    Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  127. Gratuluję 5 rocznicy bloga:)
    Życzę ci nadal tyle zapału i radości z koralikowania:)

    OdpowiedzUsuń
  128. Życzę Ci kolejnych rocznic, radości z koralikorobienia i dziękuję, że dzieliła się z nami swoją wiedzą i zarażasz pasją. :)

    OdpowiedzUsuń
  129. po pierwsze gratulacje :) a po drugie korzystam z okazji, aby Ci powiedzieć , że robisz piękne rzeczy !!! Koraliki to moje hobby, które mnie odstresowuje po ciężkiej pracy :) Twój blog moją koralikową inspiracją !
    Oczywiście na moim blogu już jest banerek.
    A z urodzinowych prezentów najbardziej wolałabym bon...

    OdpowiedzUsuń
  130. U Pani Guru Koralików musi byc taka kolejka, nie ma innej opcji!
    Życzę ci Weroniko, by pasja, jaką masz w sobie nigdy nie umarła. Bo z pasją nawet w pochmurne dni można chodzić w różowych okularach.

    Co do nagrody - nie będę precyzować. Jeśli uda mi się wygrać, przyjmę wszystko - cieszę się i z drobiazgów, i z podarków bardziej wartościowych.
    No tak... tu nie ma do wyboru drobiazgów... :)

    Baner wrzucam do siebie www.martkoweroznosci.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  131. Gratuluję 5 urodzin i życzę abyś w tej miłości koralikowej trwała :) Dzięki Tobie zakochałam się w koralikach.
    Zapisuję się w kolejkę a jak uda mi się coś wygrać to każdy prezent będzie miły :)
    Pozdrawiam- Jola.

    OdpowiedzUsuń
  132. Gratuluję 5 lat na blogu :) Życzę jeszcze wielu, wielu tych piątek, aby były równie owocne jak te pierwsze.
    Do kolejki się ustawię, bo kula kwiatula boska, w ostateczności zadowolę sie i koralikami :) Bo beading już prenumeruję.
    Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  133. Przede wszystkim gratuluję rocznicy, blogowych sukcesów, ale przede wszystkim gratuluję kreatywności, pięknych dzieł i wiecznej energii i tego właśnie życzę na następne wiele lat blogowania i koralikowania :)
    Chętnie ustawię sie w kolejce, a nagroda każda jest fantastyczna :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  134. I ja się ustawię w kolejce :P, mnie interesuje kuleczka kwiatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Moja koralikowa guru, tak mówię wśród znajomych od dawna... Dzięki temu blogowi zaczęła się moja przygoda z drobnymi koralikami, tutaj odsyłam wszelkich zainteresowanych beadingiem, tutaj znajduję inspirację i cieszę oczy.
    Gratuluję tych pięciu lat i dziękuję za natchnienie do koralikowania:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  136. Weroniko !!!
    Gratuluję z okazji 5 urodzin Twojego wspaniałego bloga i życzę wielu kolejnych rocznic.
    Spotykamy się w Ustroniu, w tym roku również w Krasnymstawie, o którym zapomniałaś w wyliczance odwiedzonych miejscowości. Mam nadzieję, że uda mi się za kilka godzin wykupić warsztaty prowadzone przez Ciebie podczas V Zjazdu Zakręconych :)
    Życzę Ci radości z Twoich pasji, wspaniałych pomysłów, inspiracji oraz mnóstwo czasu na ich realizację.
    Dziękuję za chęć uczenia nas w każdej wolnej chwili.
    Na temat prezentu na razie nic nie mówię..........
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/.
    Życzę powodzenia i pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  137. Gratuluję okrągłej rocznicy! Cudne nagrody, ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  138. Ogromnie gratuluję rocznicy! Podczytuję bloga od trzech lat i to dzięki niemu poznałam możliwości jakie dają drobne koraliki:) Życzę wiec mnostwa pomysłów i jeszcze wielu lat blogowania i koralikowania oraz tony koralików we wszystkich kolorach, kształtach, wielkościach, rodzajach otworów i sposobach wykończenia:) Ustawiam się w kolejce najchętniej po bon do kadoro:)

    OdpowiedzUsuń
  139. Gratuluje wyników rocznicy i całej gamy osiągnięć. Przez pół roku probowalam się nauczyć plesc bransoletki na szydelku. Uczylam się z wielu kursów, ale dopiero dzięki Twojemu odnioslam sukces i tak powstała moja pierwsza bransoletka. Na swoim koncie mam dopiero ale dla mnie AZ 18 bransoletek i wciąż mam ochotę na więcej. Powoli się uzalezniam. Życzę kolejnych sukcesów i jestem Ci wdzięczna za to, ze dzielisz się swoja wiedza i umiejętnościami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  140. Super blog i cudowne prace. Znalazłam tu wiele inspiracji. Gratuluję. Życzę dalszych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  141. Gratulacje z okazji rocznicy koralikowania i blogowania. Życzę ci kolejnych lat z wielomilionową rzeszą fanów, którzy tak jak ja podziwiają twój talent, wyobraźnię i przepiękne ich efekty. Poza tym serdecznie dziękuję za dzielenie się przez ciebie wiedzą z innymi. Dzięki twoim tutorialom i podpowiedziom udało mi się w końcu nauczyć robienia sznurów koralikowo-szydełkowych i oplatania rivoli, co wydawało mi się niemożliwe do wykonania:).
    Zgłaszam się do udziału w Candy, banerek zamieściłam na moim Facebooku.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  142. Dołączam się ze swoimi gratulacjami! Korzystając z chwili wyrażam swój podziw do dzieł, które oglądam na tym blogu od niedawna, bo właściwie od początku tego roku. Z tym, że jestem tu codziennie. Świetne pomysły, jasne nawet dla nowicjuszy takich jak ja tutoriale, częste posty. Inspiruję się tutaj:):) Życzę dalszej weny i dłuższej doby, bo chyba wszystkim nam- rękodzielniczkom tego brakuje:)
    Zgłaszam swoje uczestnictwo w candy, również umieszczam baner na swoim blogu : beadsbyzuza.blogspot.com.
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  143. Ale piękna rocznica :) Gratuluję i życzę jeszcze wielu kolejnych :) Z przyjemnością się do Ciebie zagląda :) Tyle tu koralikowych arcydzieł. Ustawiam się więc w tej dlugaśnej kolejce i liczę na łut szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  144. Gratuluję i życzę kolejnych wielu lat. Bez słodzenia przyznam, że wiele twoich prac i pomysłów zainspirowało minie. Bo raptem od stycznia tego roku zainteresowałem pracami koralikowymi.
    Z przyjemnością zgłaszam swoje uczestnictwo w candy i umieszczam baner na swoim blogu http://koralikowy-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  145. Wielkie gratulacje z okazji rocznicy:) Z przyjemnością zapisuję się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  146. Pani Weroniko! To już 5 lat :) Jest Pani inspiracją dla wielu osób, z całego serca życzę Pani kolejnych lat bloga i zapisuję się do zabawy :) umieszczam baner www.koralikowyart.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  147. Serdeczne gratulacje! Przez te 5 lat niesamowicie się rozwinęłaś twórczo - patrzę na to z ogromną przyjemnością i ciekawością. Choć koralikowaniem jakoś się na razie nie zaraziłam - mam nadzieję, że kiedyś się spotkamy i pogadamy na żywo. Pozdrawiam serdecznie i ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  148. Gratuluje rocznicy!Dziekuje za wszystkie tutoriale!Wiele sie od Ciebie nauczylam!Najbardziej ucieszylabym sie z bonow lub prenumeraty.
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  149. Gratuluję Ci piątej rocznicy i życzę wielu kolejnych rocznic i dalszej niesłabnącej weny twórczej:)
    Ja też odkryłam ,ze bloguje juz pięć lat, sama nie wiem, kiedy to zleciało:)
    A co bym chciała wygrać, to baaaaaaardzo trudne pytanie;) najlepiej wszytsko, ale to oczywiście niemożliwe...No więc moim marzeniem jest jakiś biżutek od Ciebie,ale bon na koraliki także by mnie bardzo ucieszył, natomiast dzięki prenumeracie mogłabym się czegoś nauczyć:)
    Pozdrawiam i życzę wielu kolejnych sukceów:)

    OdpowiedzUsuń
  150. Byłoby fajnie wygrać któryś z bonów do Kadoro, więc ustawiam się w kolejce do Candy :D
    http://madeinmyhand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  151. Gratuluję 5 lat blogowania!
    Gratuluję talentu, pomysłowości, chęci dzielenia się swoimi umiejętnościami!
    Posiadać pracę zrobioną przez ciebie byłoby cudnie, ale i bon do sklepu i prenumerata są kapitalnym prezentem!

    OdpowiedzUsuń
  152. Gratulacje. Przez 5 lat uroslas do roli mentora koralikowego :) Niestety nie moge zapisac sie na jakiekolwiek kursy bo mieszkam za daleko, ale czesto wpadam tu wirtualnie :) Mam nadzieje, ze przez nastepnych 5 lat bedziesz zadziwiac i uczyc jak do tej pory :)
    Bardzo chetnie widzialabym jakies bony od Kadoro :)

    OdpowiedzUsuń
  153. Ojoj....ależ tu chętnych na wygraną :) Mnie się marzy nagroda: Bon do Kadoro.pl na 75zł (jak szaleć to na całego ;) ) Życzę samych radosnych i twórczych dni na kolejne 5 lat!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  154. Gratuluję wytrwałości i talentu przede wszystkim!;)
    Bardzo chętnie przygarnęłabym prenumeratę Beading Polska ale bonem do Kadoro też nie pogardzę:)

    OdpowiedzUsuń
  155. Ciekawe co ja będę pleść po pięciu latach koralikowania... Na razie Weroniko jesteś niedoścignionym wzorem dla wielu osób w Polsce i za granicą. Bardzo się cieszę, że JESTEŚ! I podziwiam Twój talent!
    Gdybym miała wybierać nagrodę to postawiłabym na prenumeratę czasopisma, żeby się dalej rozwijać;-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  156. Od dawna podziwiam, czerpię z tutoriali i inspiruję się. Gratuluję wytrwałości, życzę dalszego rozwoju i niewyczerpanej weny :) ps.jako nagrodę wybrałabym bon na zakupy - koralików nigdy dość :D

    OdpowiedzUsuń
  157. Życzę kolejnych takich rocznic! Sama nie mam przygody z koralikami tylko moja mama Alicja, to ona podsunęła mi ten blog. Wiem, że prenumerata byłaby dla niej fajnym prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  158. Ja również się piszę na Candy ;) Jakby się udało to magazyn lub bon do sklepu by się przydały ;) Pozdrawiam i życzę wielu jeszcze bardziej zakoralikowanych lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  159. Serdecznie gratuluję wytrwałości i cieszę się, że co i rusz pani umieszcza nowe rzeczy na blogu.
    Trafiłam na niego przypadkiem, poszukując zrozumiałego tutoriala do robienia bransoletek ze sznuru koralikowo-szydełkowego, później obejrzałam kilka postów i zakochałam się w pani dziełach.
    Z wielką przyjemnością zgłoszę się do candy i nie śmiało zasugeruję, że gdyby to mi przypadł ten zaszczyt dostania nagrody, to ucieszyłabym się ze wszystkiego, ale najbardziej z bonu na koraliki.

    Serdecznie pozdrawiam, i życzę kolejnych owocnych 5 lat (a nawet więcej).

    OdpowiedzUsuń
  160. gratuluję tak imponującej rocznicy! Twój blog był dla mnie inspiracją by sięgnąć po koraliki:) oczywiście zapisuję się - najchętniej po bon na koraliki:)

    OdpowiedzUsuń
  161. Dawno już nie brałam udziału w rozdawnictwie, więc teraz wezmę:) Szczególnie marzy mi się kula w Twoim wykonaniu:)
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  162. Weroniko, jesteś pierwszą koraliczanką, której bloga podczytywałam, dzięki Tobie nauczyłam się oplatania koralikami i szydełkoralikowania. Słowo "koraliki" zawsze będzie mi się kojarzyło z Tobą. Gratuluję tego, co osiągnęłaś!

    OdpowiedzUsuń
  163. I ja dołączam z gratulacjami.
    A moja przygoda z koralikami zaczęła się właśnie od Ciebie. To przy pomocy Twoich tutoriali dziergałam pierwsze koralikowe "wężyki". Dziękuję za wszystko i proszę o więcej :) Najbardziej bym chciała prenumeratę gazetek lub bon na zakupy.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  164. Zgłaszam się i gratuluję . Banerek u mnie na blogu gdzie serdecznie zapraszam http://tesstereczka.blogspot.com/
    Najbardziej interesują mnie bony i prenumeraty papierowe magazynu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  165. Wow, to już 5 lat:), kto by pomyślał, czas leci...., większość dziewcąt już powiedziała chyba wszystko, nie ma już co pisać ;) , wspaniała rocznica, oby było ich więcej. Mam nadzieję, że nigdy nas nie opuścisz, bo uwielbiam oglądać twoje prace. Ustawiam się do baaaardzo długiej kolejki, może mi się uda;D.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Ps. Może być prenumerata elektroniczna.

    OdpowiedzUsuń
  166. Nie mogę przejść obok tego candy obojętnie, dzisiaj komentarz umieszczam u Ciebie, jutro Twój banerek znajdzie się na Manufakturowym blogu :) Nagrody cudne, ustawiam się w kolejce :)

    No i życzę kolejnych szczęśliwych, koralikowych lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  167. Jesteś moim guru od dawna :) Niedawno sama dojrzałam do blogowania, ale mój blog jest jeszcze młodziutki i czytelników za dużo nie ma :( Nawiasem mówiąc, zapraszam - Twój banerek, oczywiście, jest :) A ja marzę nieśmiało o kuli kwiatowej... I życzę Ci jeszcze wielu lat pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  168. Gratuluję okrągłej rocznicy!!! I życzę wielu dalszych sukcesów i obyś zawsze była inspiracją dla wielu dziewczyn, tak jak jesteś w tej chwili. Podziwiam Twoje prace, a Twojego bloga podglądałam na długo zanim sama pojawiłam się w sieci :)
    Bardzo chętnie wezmę udział w candy.
    Prenumeraty Beading Polska to kusząca nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  169. I ja dołączam się do gratulacji i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i tworzeniu tak cudnych rzeczy :-) Dzięki bonowi za 75 zł, uzupełniłabym sobie braki w koralikach :-)

    OdpowiedzUsuń
  170. Weroniko, wpisywałam się z gratulacjami 9 września i oczywiście z akcesem do candy. Zaznaczylam, że umieściłam banerek o Candy na FB ale nie podałam linka. Teraz nadrabiam niedopatrzenie: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=735039079894790&set=a.735039053228126.1073741825.100001661138759&type=1&theater
    Jeszcze raz serdecznie gratuję i życzę sukcesów. A każdy prezent będzie mile widziany:)

    OdpowiedzUsuń
  171. Zyczę przede wszystkim nowych pomysłów ,bo Twoje dzieła są dla mnie zawsze inspiracją.Gratulacje i z niecierpliwością czekam na nowe tutki.Chciałabym chociaż w dziesieciu procencikach mieć taki talent jak Ty ale jak to sie mówi -trening czyni mistrza.Ważna jest pasja,a dzięki Tobie ja tą pasję znalazłam.Trzymaj sie cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  172. gratuluję sukcesów blogowych i życzę dalszych :) zapisuję się z wielką chęcią, co do nagrody wszystkie misie podobają i na pewno by mi sie przydały.

    OdpowiedzUsuń
  173. Dotarłam na koniec kolejki! Życzę Ci wielu dalszych twórczych inspiracji. I z niecierpliwością poczekam na losowanie ;) Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  174. Gratuluję wytrwałości. Ja też próbowałam swoich sił w koralikowaniu. Na razie idzie mi topornie, ale sie nie zniechęcam. przepiękne są Twoje prace. Z niecierpliwością czekam na kolejne twoje prace. Bardzo chętnie jeśli mogę wezmę udział w candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  175. Życzę dalszych inspiracji i ustawiam się w kolejce, najlepiej po bon ;)

    OdpowiedzUsuń
  176. Serdecznie gratuluje tak pieknej rocznicy i zdobytych osiagniec. Dzieki temu blogowi zaczela sie moja przygoda z koralikami, wiele Ci zawdzieczam. Zawsze znajde tu jakies cudenko, ktore wrecz zapiera dech. Zycze wielu kolejnych lat blogowania i dalszych sukcesow. Ustawiam sie w kolejce po bon badz prenumerate, kule chce sprobowac zrobic sama :) Banner wklejony na FB. Pozdrawiam, Agata Cyrul (Aga86)

    OdpowiedzUsuń
  177. Witam! Uwielbiam twojego bloga, tyle tu cudeniek i piękności, nie można się napatrzeć. Szczęśliwy jest ten kto robi to co kocha;-) Baner wklejam na swojego fb i chętnie wezmę udział w rozdawnictwie - prenumerata brzmi kusząco;-)
    Pozdrawiam i życzę kolejnych wyzwań.

    OdpowiedzUsuń
  178. Witam! Uwielbiam twojego bloga, tyle tu cudeniek i piękności, nie można się napatrzeć. Szczęśliwy jest ten kto robi to co kocha;-) Baner wklejam na swojego fb i chętnie wezmę udział w rozdawnictwie - prenumerata brzmi kusząco;-)
    Pozdrawiam i życzę kolejnych wyzwań.

    P.S. https://www.facebook.com/magdalena.skorodzien.5 - mój profil na fb

    OdpowiedzUsuń
  179. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, wszelkiej pomyślności i radości nie tylko w tworzeniu wspaniałych prac :-). Oczywiście banerek na blogu i FB (Agolloarte)

    OdpowiedzUsuń
  180. Serdecznie gratuluje tak pięknej rocznicy i życzę nieskończonych pokładów weny i inspiracji.
    Ustawiam się w kolejce po bon lub prenumeratę, z kulą zamierzam zmierzyć się sama choć daleko mi do Twoich umiejętności.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Link udostępniony na fb
    https://www.facebook.com/profile.php?id=1409859757

    OdpowiedzUsuń
  181. wszystkiego najlepszego i wielu, wielu kreatywnych pomysłów, które będzie można podziwiać i wzdychać:):)

    OdpowiedzUsuń
  182. wszystkiego najlepszego i wielu, wielu kreatywnych pomysłów, które będzie można podziwiać i wzdychać:):)
    Banerek na FB Agata Jaszczuk

    OdpowiedzUsuń
  183. Jesteś najfajniejsza, najlepsza, najdokładniejsza i najukochańsza! Wszystkiego najlepszego z okazji 5 narodzin bloga:) Pozdrawiam sylwia_poplawska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  184. Jak najwięcej rocznic życzę i nie ustającego zapału w koralikowaniu. Przyłączam się do zabawy choć znając swoje szczęście to .... Banerek na http://koralikimanhi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!