13 grudnia 2012

flower power ciąg dalszy oraz garść bransolet

Nie mogę się oprzeć kryształkom, a to jeszcze nie wszystkie! Oto kolejne - zaplecione w 15/0 i 11/0 pfg starlight oraz silverlined frosted dark sapphire. Rivoli 8mm i 12mm w kolorze sapphire. Złote gwiazdy, niebiańsko się błyszczą.



I niezapominajki
- z toho 15/0 i 11/0 pfg aluminium oraz frosted higher metallic mediterranean blue. Rivoli - 12mm aquamarine.



Dwie bransoletki
wykonane na antyalergiczne - mocne magnetyczne zapięcia ukryte w koralikowych, peyotowych tubeczkach.
Pierwsza z 15/0 pfg aluminium, doskonale imitująca jubilerskie srebrne bransoletki.



Druga
- czarna w złote kropeczki.


I na koniec
powtórka z podwójnej. Superduo iris blue z 11/0 opaque jet oraz ancient matte-rainbow gray. Magatamy iris blue.






31 komentarzy:

  1. ale śliczności jaka precyzja podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba wysyp gwiazdkowych prezentów :)i wszystko takie śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, kiedy ty na to wszystko znajdujesz czas?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie Ty tworzysz cuda :) Każda Twoja praca jest prześliczna :) Ah... i ten błękit.

    OdpowiedzUsuń
  5. ech :) może kiedyś uda mi się zbliżyć chociaż odrobinę do takich precyzyjnych prac :) piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze piękne!
    Ale mam pytanie odnośnie bransoletki z superduo. Nie mogę rozgryźć jak te superduo tam "trafia":) Czy to sa 2 węże koralikowe z superduo po bokach a ten środkowy rząd jest doszywany?:)Czy przekombinowałam?:)Nie mogę tego inaczej sobie wytłumaczyć , a chciałabym ją zrobic.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne są!! wszystkie, neizapominajki najpiękniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolczyki są czarujące ! takie piękne kolory !
    Bransoletki cudne takiego zapięcia to jeszcze nie widziałam :) Wykonanie perfekcyjne !

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezapominajki, łiiiiiiiiiiiiiiii :)
    Piękne! I jeszcze do ostatniej bransoletki oczy mi się zaświeciły :)
    Czas się złapać za moje duo i coś z nimi wykombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej:
    Piekna bizuteria,az cieszy oczy:kolczyki wspaniala forma i kolory-bransoletki-tudziez:-)
    -Serdecznie pozdrawiam-
    -Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantasztikusan szépségesek !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Same cudeńka jesteś Wielka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne kolczyki i wspaniałe bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem co ludzie w tym widzą, że tak żywiołowo komentują, ja uważam że biżuteria pasuje dla starszej pani.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam pytanie, te kolczyki z udziałem rivioli są wykonane z twojego tutoriala na oplatanie kaboszonów czy jakiś nowy to wzorek. Jeśli nowy to czy mogłabym prosić o drobne wskazówki.
    gosiamaslowska@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne twory, kolczyki są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No i co tu dużo gadać! Cudne wszystko!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć :) mam pytanie. Zrobiłam bransoletkę na 12 koralików, chciałam mieć taką grubszą, ale wyszła bardzo sztywna. Czy jest jakiś sposób na to, żeby zrobić bransoletkę, która będzie bardziej elastyczna?

    Pozdrawiam, Ela
    orchidea8484@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytając komentarze widzę,że nie tylko ja nie bardzo potrafię rozgryźć jak zabrać się za rivioli. Może jakiś tutorial? Z pewnością jest to czasochłonne,ale gdyby się udało wiele duszyczek byłoby wdzięcznych :) Pozdrawiam, Aga86

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezapominajki i podwójna bransoleta - mmmm ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. kolczyki po prostu obłędne

    OdpowiedzUsuń
  22. Matko jakie tu cuda moje oczy widzą. Skąd masz na to czas?

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW, podziwiam za każdy wpis i nie mogę się napatrzeć. Wspaniałe kryształkowe kolczyki i piękne sznury. Nie mam zdolności do koralików więc patrze i marzę :)
    Zapraszam do odbioru wyróżnienia dla Ciebie i twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś niesamowita dziewczyno,fantastyczne jest to,że pozwalasz skorzystać ze swojej wiedzy w tym temacie(przejżałam mnóstwo blogów i zauważyłam że blogerki nie chcą się dzielić np.sposobem wykonania,wzorami itp.)dopiero trafiając do Ciebie pomyślałam"to jest to".Od teraz jesteś moim koralikowym góru :))

    pozdrawiam serdecznie
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam pytanie. Czy mogłabyś mi podać instrukcje do zrobienia tej bransoletki .? jak tak to proszę o kontakt. mój e-mail to : kili2301@o2.pl.z góry dziękuję . ; ]

    OdpowiedzUsuń
  26. Niezmiennie podziwiam i próbuję sama robić takie cuda... Gdzie można dostać mocne magnetyczne zapięcia? Te, które kupowałam do tej pory niestety były zawodne. Proszę bardzo również o namiar na sklep koralikowy we Wrocławiu - widziałam wzmiankę o nim na blogu. Mój adres marta.machnikowska@onet.pl
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. pomysł podpatrzyłam tylko dlaczego wyszło mi coś innego? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam taką czarną w złote kropeczki - jest moją ulubioną <3

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!