7 grudnia 2012

mikołajkowego Candy wyniki!

Kto był grzeczny? Ha? Ja już wiem! Wybaczcie będzie bez zdjęć, bo szybciutko porobiłam losy i wylosowałam:)



Nagrodę drugą, czytaj szaliczek w wybranym kolorze, wylosowała....


Gratuluję i proszę o mejla w sprawie adresowej i koloru wybrańca!

A ta, która grzeczna była chyba odrobinę bardziej, czyli wygrywa zestaw młynkowo-włoczkowy, to...

Gratuluję i poproszę o adresik.

Niewylosowani... wierzę, że byliście grzeczni, tylko los nie sprzyja. Nic się nie martwcie i zaglądajcie do mnie często! Gorąco pozdrawiam z mroźźźnego Poznania.

26 komentarzy:

  1. A to się Woalce poszczęściło! Ciekawe czy już wie? Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje GRZE(sz)CZNE SZCZĘŚCIARY !!! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe no grzeczne były dziewuszki widać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojaaaaaaaa cię o ja :D Bardzo bardzo się cieszę :* :* Młynek mi się marzył ale z szala też się cieszę :D Dziękuję bardzo bardzo bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyniom!:D Super mikołajkowe prezenty! :D Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poznań mroźny (zwłaszcza, gdy się nie ma ogrzewania w kamienicy), ale piękny:) Dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ala to ma szczęście! Pozdrawiam Ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. A miałam nadzieję :) Gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja gratuluje serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Woalko, gratuluję. Weroniko, dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Od lat poszukuje tak kolorowych bombek...
    Gratuluję wylosowankom!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje dla grzecznych zwycięzców :)

    u mnie tylko -16 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję, i zazdroszczę zwłaszcza tej co ma młynek, hehe
    ;-)
    i zaglądać będę nadal ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i dziękuję za zorganizowanie fajnej zabawy z supernagrodą :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za zabawę i gratuluję dziewczynom. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! I dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i za zabawę dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba za mało grzeczna byłam, dziękuję za zabawę, będę do Ciebie zaglądać i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj... nie mogę uwierzyć we własne szczęście!
    Miałam taki miły weekend, a teraz - niczym wisienka na torcie - ta cudowna wiadomość...
    Promienieję z radości!
    Dziękuję, dziękuję, bardzo, bardzo dziękuję!
    Przede wszystkim Tobie, weraph, za zorganizowanie tej fajnej zabawy, ale również wszystkim osobom przesyłającym tak miłe słowa i gratulacje.
    Wszystkim Wam bardzo dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To ja uśmiecham się ponownie o podanie, gdzie można kupić taki młynek. Skoro szczęścia mi zabrakło to trzeba będzie zainwestować w sprzęt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje tym szczęściarą :-) Jako, że mi się nie udało tym razem zakupiłam młynek sama :D

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!