20 sierpnia 2014

na zielonej łące - wymianka

Wzięłam udział w wymiance na forum Craftladies.org   pt. "Na zielonej łące". Moja wylosowana craftka - Lil była jednocześnie organizatorką wymianki. Wykonałam kulę kwiatulę (tak, trzecia!) w stonowanych barwach. I kolczyki do tego!

Komplet powstał z rose petals beads 8x7mm w kolorze matte metallic aluminium, 2mm szklane jasnoszare perły oraz 15/0 toho silverlined olivine i gold-lustered dark chocolate bronze.

Kula zawieszona została na delikatnej ażurowej metalowej lince, poprzez ozdobna krawatkę. Pod kulą, nieodmiennie, przywiesiłam chwost.


Kolczyki kwiatki, z łatwo-zdejmowanymi przywieszkami.

Natomiast mnie wylosowała Tofka. Obdarowana zostałam przecudnej urody szarą chustą i pachnąca lawendą zawieszką.

Nie oddam!


Dziękuję, to była świetna zabawa:)

11 komentarzy:

  1. Jak zwykle cudna kula kwiatula. :) Chyba w końcu sama się pokuszę o taką. :) No i śliczną tą chustę dostałaś, bardzo lubię takie szare dodatki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace. Świetna wymianka. Było warto.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna! Oczywiście w Kadoro już nie było Rose Petals Silver, ale zakupiłam inne. Jak tylko przyjdzie paczka próbuję kulę kwiatulę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuszące są te kule i zaraz po pierwszym podejmę wyzwanie -może się uda. Śledzę Twoje dokonania i podziwiam ( i zazdroszczę). Mam jedno małe pytanie i prośbę. Jestem zauroczona małymi kwadratowymi sztyftami z zielonym lub czerwonym kaboszonem, ale nie wiem jak zrobić te cztery trójkątne łapki trzymające kamień. Czy byłabyś tak miła i uchyliła rąbka tajemnicy? Po takich kulach to chyba nic wielkiego.
    Pozdrawiam,
    spatess

    OdpowiedzUsuń
  5. Kule kwiatule są cudowne, aż kusi mnie żeby chociaż jedną taką sobie zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo gustowna wymianka - kula piękna, a chusta jak znalazł na jesienne, wieczorne chłody :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna ta kula kwiatula ;-) tylko dlaczego zawsze tak jest że jak chcę coś zrobić to mam za mało koralików eeeh... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęściara ta co wylosowała Ciebie, taki wisiorek kuleczkowy to marzenie nie jednej Twojej obserwatorki ;) A i Twoje wylosowane prezenty są przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne prace,a chusty pozazdroscic. Nic dziwnego,ze nie chcesz oddac-wyglada na bardzo cieplutka.
    :) Takie pieknosci motywuja-moze i ja sprobuje popelnic kule... Pozdrawiam,Aga86

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!