26 lutego 2013

w odcieniach szafiru

Tak niebiesko dawno nie było. Pani Małgorzata zamówiła szafirowy naszyjnik na wzór czekoladowego.
Zaproponowałam pięknie cieniujące się odcienie frosted silverlined - lt sapphire, sapphire oraz dark sapphire.
 
Sznury wieńczą elementy w kolorze srebrnym, w przywieszkach postawiłam na ważki i motyla. 


Oczywiście, jest równie wielofunkcyjny co poprzednik:)


Już wcześniej wykonałam prosty sznur w cieniowanej sekwencji, ale jakoś się nie złożyło by go sfotografować. Koraliki dokładnie takie same co w powyższym plus frosted silverlined crystal.  Zapięcie magnetyczne ukryte w peyotowej tubce.

Kiepsko
robi się zdjęcia w szarudze. Czekam na słońce!

36 komentarzy:

  1. Jak zwykle piękna praca podziwiam cierpliwość przy wykonywaniu bo w końcu jest tego troszkę. Kolorki super kojarzą się z błękitem nieba:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudowny ten naszyjnik!! Może i ja w końcu nauczę się robić taki sznur koralikowy, bo na razie nie ogarniam :(
    Naprawdę cudowny naszyjnik :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wera ale cudo stworzylaś :-) i te ważki z motylem dopełniają całości. Piękny naszyjnik :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne, oba, ale na ten potrójny nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowite!! az sama taki zapragnęłam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszyjnik prezentuje się świetnie, szczególnie na pierwszym zdjęciu, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam film instruktażowy robienia takich cudeniek i wiem jedno, nie zabiorę się za to szybko.:-) Tym bardziej podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje ulubione kolory :) Cudowne prace !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękny i pomysłowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, a tak z ciekawości, ile czasu poświęciłaś na zrobienie tego cudeńka?? Mi, o ile się nie myle, zajęłoby mi około 3, 4 tygodni.. mnie znając:P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękności i morze cierpliwości;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczności, jak wszystko co tutaj jest pokazane . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne te naszyjniki i to w moich najulubieńszych kolorkach!!!!Ja też z utęsknieniem czekam słońca!!!!Pozdrawiam i byle do wiosny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ona:
    po prostu przecudnej urody przedmiot :) a On mówi, że go powaliło :)
    pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o rany, jest przepiękny!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny po prostu piękny. Zaczyna mi się podobać kolor niebieski a u Ciebie zachwyciłam się nim.

    OdpowiedzUsuń
  17. I think you've created a beauty and so many combinations, it's great!!!
    Congratulations!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne cieniowania!!! Zazdroszczę przyszłej posiadaczce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale to jest piękne !! i kolejna rzecz u Ciebie w której się zakochałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna praca - świetna energia - podziwiam i chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiedzieć, że wszystkie prace są niesamowite to dużo za mało! Niesamowity blog, bo i talent niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiekny ten naszyjnik kolory sa poprostu cudowne. Mam pytanie ile koralikow na jeden taki sznur jest potrzebne ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Boski naszyjnik, wolę nie pytać ile czasu go robiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe :)

    I teraz rozumiem ten brak szafirków na rynku :D
    Nut

    OdpowiedzUsuń
  25. Patrzę, wzdycham i przy Twojej pomocy, instrukcji - zaczynam ! Takie cuda są niedościgłe, ale inspirują.Miło też, że zgadzasz się, by Cie pytać. Dziekuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny lariat! I naszyjnik także:)
    Oj ja już też czekam na wiosnę... Przy okazji zapraszam do mnie na candy;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne, piękne, piękne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Może i za oknem szaruga, ale od tego błękitu naszyjnika zrobiło mi się wiosennie i radośnie:))

    OdpowiedzUsuń
  29. :) niesamowite :) super że jest taki wielofunkcyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny- można się w nim zakochać :)
    Ja mam pytanie- ile mniej więcej koralików zużyłaś i jak długi robiłaś taki naszyjnik?
    A rozmiar koralików to 11/0?

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!