8 lutego 2013

simple superduo

Zakochałam się w prostocie tego superduowego peyota. A właściwie koralików z niego;) Jak zaczęłam, skończyć nie mogłam.

Księżyc w ramie
- naszyjnik wykonany z 4 koralików z superduo opaque white - picasso oraz elementów metalowych w kolorze mosiądzu - drobnych przekładek i kuleczek, eleganckiego łańcuszka oraz przykuwającego uwagę wisiora przedstawiającego księżyc w ramie.

Trzymając
się tej samej tonacji wykonałam bransoletkę zakrawającą o miano modułowej. Posiada 3 koraliki z superduo z kolorów opaque white - picasso oraz bronze. Resztę stanowią różnokształtne koraliki w kolorze mosiądzu. Baza z brązowego rzemienia 3,5mm. Zapięcie typu toggle i w roli zawieszki - korona.

I kolczyki - latarenki
. Długie na 9cm kolczyki wykonane z superduo matte iris blue, FP 4mm iris blue oraz rozmaitych przekładek w kolorze srebrnym i dwóch rodzajów łańcuszków. Bigle angielskie.

22 komentarze:

  1. Super duo dają super peyot. Ślicznie to wygląda. Pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. po pierwsze, jak zawsze świetne i pomysłowe. Po drugie dziękuję za kurs na oplatanie rivoli. Właśnie po kilku godzinach skończyłam swoje pierwsze kolczyki. Zawsze chciałam je mieć teraz je mam. Chociaż igła nadal mnie przeraża. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieustająco mnie zachwycasz!!! Dopingujesz mnie do coraz to nowych wyzwań!!! Wielki podziw i wielkie dzięki !!! Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieskie latarenkowe kolczyki - od razu mówię im TAK! :)))) Fajne wyszły :)
    Superudo fajne są.. Moje leżą i się kurzą.. Pomysły w głowie też są - czasu jedynie na realizację brak.. To kiedy są te wakacje? Uff, jak daleko.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne, bardzo oryginalne prace, super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne połączenia!!! Gratuluję pomysłu!!! A może by tak jakiś kursik z wyplatania takich superduowych koralików???? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na mój skromny blog po wyróżnienie!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne, niesamowity sposób na SD:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle wszystko piękne, ale latarenkowe kolczyki są bardzo w moim guście :))

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się najbardziej naszyjnik z księżycem, ale pozostałe "robótki" też cudne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Latarenki zdecydowanie tak :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudeńka! :) Genialną biżuterię robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam, jak zwykle zachwycające prace, wisior i kolczyki jak dla mnie rewelacja :)!!!. Mam pytanie trochę z innej beczki, jakich igieł używasz do toho 15 ja kupuje John James 12 ale bardzo szybko mi się łamią, może masz jakieś sprawdzone trwalsze ? proszę o oświecenie mnie w tym temacie :)
    marzenaax21@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś niesamowita Twoje prace są superaśne , juą od dłuższego czasu jesteś moję mentorką, ... kiedy znajdujesz na to czs? pozdrawiam shrek151 kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. kolczyki są cudowne!! koraliki wokół księżyca przypominają mi kulki ryzowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Drogą błądzenia po blogach trafiłam tutaj i od razu dołączyłam do grona obserwatorów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. super, ślicznie, pięknie, cudownie, rewelacyjnie, nietuzinkowo, bajecznie, rewelacyjnie...już mi się przymiotniki
    http://orpinkton.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodkie te koraliki, wyglądają jak szyszeczki:-)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!