14 czerwca 2013

popiół i śnieg - naszyjnik

Prezentuję drugi naszyjnik w fuzji sznura szydełkowo-koralikowego z koralikową koronką (pierwszy TU). Znów dużą rolę odgrywają superduo, są niezwykle wdzięczne! Postawiłam na połączenie bieli z szarością.



Wykorzystałam koraliki toho w kolorach lustered opaque white oraz frosted silver antique silver, superduo old silver i lustered opaque white oraz FP 3mm alabaster. Końcówki wyplecione, zapięcie w formie ozdobnego zawijasa, wykończone kryształkiem. Ta kolia jest inna niż poprzedniczka, ale cos czuję, że na dwóch się nie skończy. Wiele przy nich prucia by dopasować wzór, ale efekt mnie urzeka!



Udanego weekendu!

25 komentarzy:

  1. Bardzo interesujący wzór, widzę że wena dopisuje. Pięknie sie prezentuje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie inaczej wyglądają naszyjniki i inne koralikowe twory przy zastosowaniu superduo. Naszyjnik wyszedł pięknie! Jeszcze nie miałam okazji robić nic z superduo, ale chyba czas najwyższy zakupić te koraliki, są świetne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny! Więcej słów nie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda jak koronkowy, kojarzy mi się z jakąś elegancką damą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegancki naszyjnik w pięknej kolorystyce:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo, delikatny i koronkowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny. Bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapitalny naszyjnik ! pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba są przecudowne! Mnie również efekt urzeka!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, to połączenie bieli i szarości podbiło dziś moje serce, zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały naszyjnik!!!Doskonała elegancja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja, szalenie mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny naszyjnik! Masz talent, to Ci trzeba niezaprzeczalnie przyznać :]
    Pozdrowienia!

    http://luffina29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest rzeczywiscie piękny, jak wszystkie Twoje prace. Ja jestem na początku drogi, często korzystam z Twoich podpowiedzi.Dziekuje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam. Czy ten naszyjnik jest na sprzedaż??? poszukuję kolii na ślub... pls o kontakt na emilia.dobrowolska@wp.pl.
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie. Powiedz mi, czy супердуо dziane w przewód lub później igłą wykoňczono ja?

    OdpowiedzUsuń
  17. superduo szydełka w wiązce związane?

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!