21 sierpnia 2019

naszyjniki baloniki - stalowe bazy

Urzeczona stalowymi bazami na zagranicznych kontach koralikowych koleżanek, marzyłam by były dostępne w Polsce:) I okazało się ze są! Przy okazji wizyty w sklepie BazarDekoracji.pl na żywo zobaczyłam ten kształt i z miejsca wiedziałam, ze to wcale nie jest kropla. To jest BALONIK!
I tak, uszyłam dwa balony, które fruną na stalowych łańcuszkach.


Turkusowe ombre - uszyłam go z wykorzystaniem koralików Miyuki Delica w kolorach: 2122 duracoat opaque catalina, 2130 duracoat opaque underwater blue, 2133 duracoat opaque azure, 2135 duracoat opaque juniper berry i Toho Treasure nickel. Jako kosz - tinos par Puca argentees.

Tęczowy - tutaj dałam popis moich ciągle powiększających się zbiorów:) 15 kolorów, pokolei: 0796 dyed semi matte opaque dark red, 0791 dyed semi matte opaque red, opaque cherry red, 0795 semi matte opaque vermilion dyed, 1133 opaque mandarin, 2103 duracoat opaque light squash, opaque dandelion, opaque sour apple, 0724 opaque green, 0655 opaque kelly green dyed, 2127 opaque duracoat spruce, 2131 duracoat opaque eucaliptus, 2128 duracoat opaque nile blue, 0725 opaque lt. blue, opaque cornflower. A koszyk jest z kos par Puca argentees.

Nieduży dodatek a tyle radości! Szyje się je szybciutko, polecam na szybki prezent lub niespodziewaną okazję:)


Ciekawa jestem jaką wy byście wersję kolorystyczną wymyślili!

9 komentarzy:

  1. Ta baza kojarzyła mi się ze skrzydełkiem, ale na balonik bym nie wpadła. Śliczne są! Kupiłam jedną bazę i czekam na wenę póki co ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W wersji balonów rewelacja. Ja bym poszła w zielony 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne naszyjniki. Mi wpadł w oko ten niebieski balonik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne, sama bym takie chciała

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jestem chyba jedyna która nie lubi długich kolczyków

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki bardzo fajnie się prezentują.... tylko mi jakoś nie ładnie w takich długich.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalne, z chęcią bym takie nosiła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!