27 października 2018

mini bombki szydełkowo-koralikowe

Na potrzeby zajęć w tegorocznej edycji Twórczo Zakręconych w Ustroniu opracowałam bombowy kurs... Okey, bombkowy kurs, na wersję mini! Bombeczki mają wewnątrz 2 cm kule, średnica gotowej bombeczki to około 2,5 cm.


Prawda, że słodkie? Czas wykonania bombki to około 3 godziny, wliczając nawlekanie wzoru oraz proces szydełkowania. Wzory widoczne na zdjęciach udostępniam wraz z innymi wzorami na bombki, które przetestowałam w ubiegłym roku - o TU.


Do wykonania moich maluszków użyłam koralików 11/0 opaque cherry red, frosted pepper red, opaque white, frosted opaque white, frosted opaque shamrock i frosted navy blue. Szydełkowałam na talii 30 w kolorze białym. Kuleczki wykończone są ażurowymi przekładkami i odrobiną wstążeczki.



Czas rozpocząć szydełkowo-koralikowe szaleństwo? :)

15 komentarzy:

  1. Ja tam byłam siedziałam obok i nie miałam pojęcia, że Wy takie mini cuda robicie!! jak bym wiedziała to prócz oplatanie wrzecion zapisała bym się na ten kursik. Weronika jesteś MISTRZYNĄ!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. co roku sobie obiecuję ze spróbuję i zobaczymy jak sie to skończy:)
    piękne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że są słodkie! Super bombeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne bombeczki, szybko u Ciebie na blogu świąteczne inspiracje :) Jeszcze jest dużo czasu to może zrobię takie u siebie w tym roku :) Pozdrawiam i czekam na kolejne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy możesz powiedzieć w jakim proprogra tworzysz te wzory na kulki?
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jbead ale mozna tez przez strone internetowa https://crochetbeadpaint.info/

      Usuń
  6. Muchas Gracias por compartir los diseños...saludos...Felicidades...realiza unos trabajos preciosos...Lucy

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, właśnie trafiłam w czeluściach sieci na te maleństwa i nie ukrywam, ze potrzebuje czegoś takiego na wczoraj 😂 czy jest możliwość skorzystania z Twojego kursu? (Link informuje, ze nie mam dostępu)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!