4 listopada 2018

warsztaty twórczo zakręcone Ustroń 2018 - mini relacja i zaproszenie na kolejny rok!

Obiecałam relację, to czas napisać co nieco:) Było cudownie, mnóstwo znajomych twarzy i spore grono osób, które wybrały się po raz pierwszy. Początkujący i profesjonaliści, pasjonaci rękodzieła od stóp po czubek głowy! To był doskonały weekend w doborowym towarzystwie! Czemu doba taka krótka?



Na moich zajęciach oprawialiśmy w koraliki kryształki oraz szydełkowaliśmy kule - bombeczki. O tych ostatnich pisałam o nich w poprzednim poście. Efekty warsztatów z kryształkami były niemal natychmiast, zobaczcie:


Na efekty szydełkowania koralikami trzeba było trochę poczekać, ale wytrwali skończyli piłeczki:)

Na zjeździe można było tez oczy nacieszyć (i portfele opróżnić) na licznych stoiskach sklepów - dla mnie przebojem są zawsze nocne zakupy w Image-Arte, moc nowości w Kreasferze, błyskotki w BazarzeDekoracji. Namacałam się też kamieni u Magdaleny, ale oszczędnie, wyszłam z jednym, ale za to jakim!

Było nas sporo, na zdjęciu na pewno nie ma wszystkich:


Chwilka już minęła, a ja wciąż wspominam i doczekać się nie mogę przyszłorocznej edycji! Rezerwujcie terminy i wpadajcie na grupę na FB, tam sa wszystkie informacje na bieżąco.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!