28 listopada 2018

czerwony mak - broszka

Nie tak dawno pokazywałam kolczyki z makami. Ten wzór zostanie na warsztacie na dłużej, już o tym wiem:) Dzisiaj pokażę broszkę z makiem, prezent dla Oli.


Mak ma nieco zmienione wykończenie w stosunku do pierwowzorów, zmieniłam też kolor koralików na MD semi-matte opaque red dyed. Kolor w zasadzie identyczny, ale blask ma bardziej stłumiony.


Broszka jest umocowana na bazie z sitkiem, ale niezbyt mi się to sitko podobało, więc zakryłam je gipiurowym kwiatuszkiem.

Na końcu postów czasami umieszczam opinie klientów czy obdarowanych. Tutaj nie mogę przytoczyć dokładnego cytatu ale z drugiej ręki wiem, że były piski radości:)

4 komentarze:

  1. Uwielbiam takie broszki:) Ta wygląda świetnie, pasowałaby do mojego stylu jesiennego i zimowego ;P Masz naprawdę ogromny talent, od dawna już śledzę Twoje wpisy i biżuteria jest naprawdę pierwszej klasy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie to wygląda, wykonane jest z dbałością o szczegóły, co widać w każdej rzeczy wykonanej przez Ciebie:) Można u Ciebie zamawiać biżuterię?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna broszka , zarówno na zapięcie płaszcza zimowego jak i jesiennego. Podoba mi sie jej szczegółowość i jakość wykonania. Można gdzieś zamówić taką broszkę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś bardzo utalentowana i kreatywna. Wspaniale tworzysz. Boska broszka, budzi zachwyt. Podziwiam i pozdrawiam bardzo serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!