1 października 2018

złoty blask i zielone kryształy

Ślubny komplet dla p. Marii w szmaragdowo-złotej kolorystyce. Klasyczna elegancja - cóż więcej dodać?


Komplet składa się z kryształów Swarovskiego rivoli (10 i 12 mm) i szklanych fasetowanych kropli w trzech rozmiarach. Z oplecionych koralikami 15/0 i 11/0 pfg starlight oraz MD galvanized duracoat gold kryształków uszyłam migoczącą ozdobę włosów oraz zjawiskowe, długie kolczyki.



To połączenie kolorów nieodmiennie robi "wow" :) oto komentarz p. Marii:

"Biżuteria robi wrażenie. Jest przepiękna. Wszystkim się podoba więc szkoda, że musi zaczekać w pudełku do przyszłego roku"



9 komentarzy:

  1. Ten głęboki szmaragdowy kolor będzie świetnie wyglądał w jesiennej stylizacji. DO tego jeszcze jakiś zielony sweterek i wysokie kozaki, świetny styl, już to sobie wyobraziłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow to idealne określenie ,jako pierwsze przyszlo mi na myśl, cudo
    Zapraszam do mnie❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne inspiracje, bardzo misterne wykonanie:)

    Pozdrawiam, zapraszam po stylowe Esclusiva.pl-zawieszki

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny kolor, podoba mi się. Idealnie by pasowało do mojej wieczorowej kreacji właśnie w podobnym kolorze jak te kryształy zielone. To by się bardzo fajnie komponowało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny ślubny komplet, podoba mi się. Taki niecodzienny bo ten kolor, ale widziałam fajna kreacje która jest idealna do tego koloru tych kryształów.

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!