20 września 2018

szafirowy komplet

Pani Aldonie bardzo spodobał się komplet jaki uszyłam niedawno dla p. Sary.  Zamówiła kolczyki i bransoletkę w tej samej tonacji, jedynie zmieniłyśmy kryształki bicone na perełki - łączące poszczególne elementy.


Komplet składa się z kolczyków i bransoletki. Całość wykonałam przy użyciu kryształów rivoli Swarovskiego 12 mm barwy light sapphire, perełek Swarovskiego white 6 mm i koralików: pfg aluminium 15/0 i 11/0 oraz 12/0 treasure silverlined sapphire.


W kolczykach dodatkowo użyłam kropli Swarovskiego 22 mm ze specjalnej produkcji, w odcieniu light sapphire comet argent light.


Kryształu Swarovskiego są niezawodne jeśli chodzi o blask - pomału wypatruję nowej kolekcji kryształów, zapowiadają się bardzo nietypowe kolory i ciekawe kształty perłowych kaboszonów. Jesteście ciekawi?

9 komentarzy:

  1. Wspaniale wyglądają te perełki , biżuteria pierwszej klasy;) Można wiedzieć ile takie coś kosztuje? Może kiedyś też sobie takie coś sprawię , czekam na więcej projektów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kryształy swarovskiego są naprawdę piękne , sama mam jeden komplet biżuterii właśnie z nimi i mogę w 100 procentach polecić, robią wrażenie i pasują do każdej kreacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle wspaniale wyszła Ci ta biżuteria :) Te kryształy są naprawdę piękne, pewnie swoje kosztują :) Czekam na więcej inspiracji , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna biżuteria, jak zwykle mi się podoba, piękna jest i zjawiskowa. Widać że niektóre elementy od Swarovskiego. Bardzo ładnie wychodzią ci te home made błyskotki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zaskoczona jak ciekawie można wykorzystać kryształy Swarovskiego! Piękna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow są bardzo śliczne, podobają mi się sama bym sobie takie chciała kupić. Taki komplet z szafiru na prawdę wzbudza podziw. Świeci się bardzo fajnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancka biżuteria na ślub ; )

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!