7 czerwca 2018

niebieski komplet ślubny

Rzadko miewam okazję wykonać komplet ślubny z kolorem niebieskim. Pani Sara wymarzyła sobie komplet o barwie szafirowej, który z przyjemnością zrobiłam, oto efekt:


Komplet składa się z kolczyków, bransoletki i grzebyka do włosów. Całość wykonałam przy użyciu kryształów rivoli Swarovskiego 12 mm barwy light sapphire, bicone 6 mm w tym samym kolorze i koralików: pfg aluminium 15/0 i 11/0 oraz 12/0 treasure silverlined sapphire. W kolczykach dodatkowo użyłam kropli Swarovskiego 22 mm ze specjalnej produkcji, w odcieniu light sapphire comet argent light.

Powiem szczerze, że zamarzyłam o takich kolczykach tylko, oczywiście, w mojej tonacji:) Błyszczą się nieziemsko!

A co na to pani Sara? Oto jej opinia:

"odebrałam przesyłkę i jestem oczarowana! :) Biżuteria jest piękna, bardzo dziękuję."



8 komentarzy:

  1. fantastyczny komplet! wyobrażam sobie jak będzie się mienił 'na żywo' zarówno w sztucznym, jak i naturalnym świetle!

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplet piękny,z dodatkiem bieli będzie się prezentował super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpiękniejsza biżuteria jaką w życiu widziałam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiecie co, a ja miałem okazję widzieć je na żywo - ślicznie wyglądały razem z suknią ślubną! Naprawdę świetna robota! Gratuluję twórczyni - żona wyglądała olśniewająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Panu tego widoku! Dziękuję za ten komentarz, takie słowa sprawiają, że moja twórczość ma sens:)

      Usuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!