12 czerwca 2018

komplet dla Pary Młodej i dla Świadków

Pani Justyna złożyła wyjątkowe zamówienie, które z pewnością zapadnie mi w pamięć. Zamówiła biżuterię dla siebie i przyszłego małżonka, jak również, w tej samej tonacji, dla świadków. To interesująca propozycja pamiątki z ważnego dnia!

Państwo Młodzi zdecydowali się na kolorystykę złoto + szmaragd. Wykonałam spinki do mankietów z kwadratowymi kryształkami oraz długie, zjawiskowo połyskujące kolczyki:


Do wykonania biżuterii użyłam kryształowych kropli 25x18 mm, kryształków rivoli Swarovskiego 10 i 12 mm, kryształków kwadratowych 12 mm i oczywiście koralików - pfg starlight 15/0 i 11/0 a także MD duracoat galvanized gold.


A w prezencie dla świadków - spinki do  mankietów oraz nieco krótsze, ale wciąż nie-do-przeoczenia, kolczyki.


Pani Justyna napisała dzisiaj:

"bardzo piękna biżuteria, bardzo dziękuję.
Staranie wykonane i zapakowane, jestem bardzo zadowolona ze współpracy i jej efektu.
Na pewno jeszcze kiedyś skorzystam z Pani talentu :). "

To nie koniec ślubnych kompletów, o nie! Zaglądajcie:)


5 komentarzy:

  1. Świetny zestaw! Ten zielony szmaragd idealnie kontrastuje ze złotymi wykończeniami. Kolczyki wyglądają jakby były o wiele droższe niż są w rzeczywistości. Szczerze mówiąc taki komplecik byłby dobry na każdą okazję, nie tylko na ślub, nawet i dzień kobiet byłby odpowiedni. Może kiedyś się doczekam :D Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie tu u Ciebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolczyki. Ja raczkuje w tworzeniu z drobnych koralików, udało się mi ostatnio oprawić kryształki. Dziękuje za kursik :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna biżuteria. Wygląda bardzo profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!