11 czerwca 2012

gorzka czekolada - naszyjnik wielofunkcyjny

Zdaje się, że przed Wielkanocą dostałam zamówienie na potrójny naszyjnik, podobny do zimowych kwiatów, lecz w kolorze ciemnego brązu. Niestety kolorystyka Toho nie zawiera wielu ciekawych odcieni tej barwy, więc trochę zwlekałam z realizacją, by w końcu postawić na oxblood.



Zastosowałam koraliki toho 11/0 w kolorach opaque oxblood, opaque frosted oxblood, inside-color montana blue - oxblood lined, a także niewielką ilość pfg aluminium. Sznury mają po 5k w rzędzie, są długości ok. 80 cm.



Zakończyłam je odpinanymi piórkami. Również odpinany jest element wypleciony peyote przyszyty do potrójnego zapięcia typu slide, aby można było sznury nosić pojedynczo np. jako typowy naszyjnik z zapięciem z tyłu. Opcji jest wiele! Lubię projekty kombinowane! Zobaczcie:

Jako pojedynczy lariat:


Jako potrójny elegancki naszyjnik:


Czy nawet oryginalny warkocz:


Funkcjonalny? Mam nadzieję, że zamawiającej się spodobał:) A jutro mam Absolutorium:)

44 komentarze:

  1. Przepiękna biżuteria, z przyjemnoscia bym taką nosiła.... Mozesz mi zdradzić jaki byłby koszt wykonania takiego naszyjnika? Serdecznie pozdrawiam Aneta
    anielskisklep@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny,elegancki,jakże pomysłowy, mnóstwo czasu to chyba zajęło;)
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny jest ten naszyjnik... na pewno spodoba się nowej właścicielce:) nawet nie wiedziałam, że jest taki kolor Toho jak inside-color montana blue:) Szczerze powiem, że także cierpię na brak ciemnych brązów w koralikach... pozdrawiam serdecznie i udanego absolutorium :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, oryginalny, pomysłowy naszyjnik:)
    Dużo czasu chyba zajęło jego wykonanie:)
    Pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ cudo!!!!!Na prawdę prześliczny.No,to miałaś nieco pracy:)
    Ps.powodzenia życzę na jutro.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam słów ! Prześliczny, taki to bym nosiła chyba bez przerwy.Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta ilość opcji oszałamiająca, tak jak i sam naszyjnik!
    Przyjemności jutro!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny projekt, jego wielofunkcyjność jest genialna.
    Życzę udanej uroczystości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapitalny naszyjnik! I jaki pomysłowy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze,że można go wykorzystać na wiele sposobów,a kolory lubię takie!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super !!!! mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Naszyjnik niesamowity!!! Nie jestem fanką takich kolorów, ale Ty je połączyłaś genialnie-sama chętnie bym go przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł, bardzo podoba mi się ten potrójny sznur,na dodatek jest w moich ulubionych kolorach !!! Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. jest fantastyczny, zarówno pomysł, jak i wykonanie! jestem przekonana, że nowa właścicielka będzie równie zachwycona, jak i wszystkie komentujące tutaj ;)
    udanego absolutorium! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Weraph motywujesz mnie swoją pracowitością! Gdzie Ty dziewczyno znajdujesz na to wszystko czas?! Podziwiam zaangażowanie, ja podczas nauki staram się nie wciągać w inne zajęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie się prezentuje i do tego ile opcji noszenia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. dla mnie pierwszy wariant rewelacyjny :)
    musiał być baardzo pracochłonny
    pozdrawiam
    Em

    OdpowiedzUsuń
  18. ależ oryginalny ten naszyjnik, świetny pomysł, aby nosić go na wiele sposobów, zazdroszczę pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjny! Faktycznie wielce funkcjonalny:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo, bardzo oryginalny. Pięknego jutrzejszego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba opcja z jednym sznurem w wersji zawiązanej, aż korci mnie żeby nie popróbować zrobić własnej wersji :) bardzo ciekawe i inspirujące - pozdrawiam i zapraszam na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki za inspiracje, właśnie od miesiąca zastanawiałam się jak zakończyć zaczęty sznur.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Padłam z wrażenia. Do tego te brązy! U Ciebie zawsze mogę zobaczyć takie cuda.
    Zainspirowałaś mnie, wymarzyłam sobie zrobiony z czarno-białych węży potrójny wisior (jak wersja 3). Próbuję go zrobić jednak taka ilość koralików zrywa mi nici ;/. Jednak jestem wytrwała, zobaczymy co z tego będzie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Weroniko, cóż mogę rzec... zaskakujesz mnie nadal, mimo, że przyzwyczaiłam się do niezwykle wysokiego poziomu Twoich prac. Ta tutaj jest absolutnie przepiękna i wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje!!!
    Naszyjnika też, ale przede wszystkim Absolutorium :)

    OdpowiedzUsuń
  26. szał i pisk dziewcząt!!!! toz to genialne jest:D

    OdpowiedzUsuń
  27. No i znów szok i zachwyt - niby proste, ale chyba tylko Ciebie stać na takie pomysły ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obłędny! Zrobisz taki dla mnie? :) Ja nie mam cierpliwości ani do nawlekania, ani do dziergania... Skąd Ty tyle energii bierzesz? Normalnie zazdroszczę :)

    I absolutoryjne gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem pod wielkim wrażeniem Pani talentu. Piękna, misterna kompozycja i wykonanie. Pani Weroniko- szerokie ukłony. Moja chora mama widząc ten naszyjnik uśmiechnęła się. Dziękuję Pani za to.

    Magdalena.

    OdpowiedzUsuń
  30. Naszyjnik jest niesamowity. Gratuluję efektu i cierpliwości przy robieniu go.

    OdpowiedzUsuń
  31. Es una maravilla!! me encantaaaaa!!! me gustan mucho tus trabajos, artista!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Hihetetlen ötletes és nagyon tetszik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantastyczny! Ile godzin ma Twoja doba? Bo chyba nie 24;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialny... i już
    aiszka4

    OdpowiedzUsuń
  35. fantastyczny pomysł, jeden naszyjnik i tyle możliwości każda ładniejsza od drugiej!

    OdpowiedzUsuń
  36. Weroniko nie napiszę nic oryginalnego.... to ten naszyjnik jest ORYGINALNY !!!! Przepiękny !!!
    Czy jesteś w stanie określić ile koralików potrzeba na taki jeden sznur? (na 5 koralików i długość około 80cm) Będę wdzięczna :)
    A z Twoich kursów na sznury i kulki skorzystałam i działam koralikowo i.....przestać nie mogę ;))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeszcze kilka róznych kombinacji ddałoby się wymyślić, wspaniłe!

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak wcześniej pisałam, udało mi się stworzyć coś podobnego. Nie chciałam kopiować zupełnie z Twojego pomysłu i nie macham szydełkiem tak biegle jak Ty. Jednak efekt końcowy mnie zachwycił. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna praca!!
    Zastanawia mnie jednak, czy zakończenia - zapięcie jest ze srebra czy z metalu? Będę zobowiązany za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę o odpowiedź i podanie ceny za wykonanie takiego naszyjnika na maila siostry: paulina.user@wp.pl

      Usuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!