25 czerwca 2012

owocowy koktajl - jabłuszko

Zapisałam się na forum Craftladies.org na wymiankę pt. Owocowy Koktajl, z myślą, że ta która wylosuje mnie, będzie miała nie lada orzech do zgryzienia, bo ja za "kolorem" nie przepadam. A tu los zgotował mi psikusa...bo wylosowałam craftkę o podobnych preferencjach. Nie poddałam się jednak i powstał projekt kombinowany z zielonym jabłuszkiem, o wymiarach 6 na 4cm, w roli głównej.


Postawiłam na kombinację zieleni sour apple (w wersjach frosted opaque i opaque), niesamowitego bronze oraz beżu (lustered navajo white i opaque pastel frosted egg shell). Zarys jabłka wykonałam ściegiem cubic-RAW, odpowiednio modelując na kształt owocu. Wewnątrz umieściłam opleciony 12mm kryształ rivoli w kolorze peridot. Ogonek jabłuszka stanowiący również krawatkę wyplotłam herringbonem, natomiast liść wykonałam ze wzoru znalezionego gdzieś w czeluściach internetu.



Te same liście umieściłam na końcach metrowej długości sznura tureckiego z bugle 3mm i 15/0. Sznur można nosić jako lariat, lub z powieszonym jabłuszkiem. Do kompletu dodałam długi posrebrzany łańcuszek w razie gdyby sznur nie pasował do jabłuszka:) A także kolczyki z toho 15/0 bronze.





Jabłuszko trafiło do Inspiracji na Kadoro.pl

Z założenia wymianka miała zawierać "wszystko co buzuje kolorami, soczystością, świeżością, owocowymi smakami i kształtami". U mnie zabrakło aspektu... smakowego:)

Natomiast ja dostałam od Poohatej piękną szkatułkę z cytrynką - uwierzcie lub nie, ale jest polakierowana w taki sposób, że wciąż chce się ją głaskać! To chyba magia jakiegoś matowego lakieru:) W pudełeczku były również soczyście zielone jabłuszkowe kolczyki oraz masa smakowitych herbatek. Dziękuje!



Jutro 9:30-10.00 TRZYMAMY KCIUKI! Bronię się;)

30 komentarzy:

  1. piękne jabłuszko!
    zazdroszczę umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 'Aspektu smakowego' nie zabraklo w Twojej pracy-jabluszko jest naprawde smakowite:-))
    -Usciski-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała praca:)Kciuki trzymam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowita wymianka - jabłuszko cudo :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już pewnie po obronie...
    Jabłuszko jest śliczne, delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw.
    Będę trzymać, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. naszyjnik piękny:):) kciuki będą trzymane:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, teraz widać dokładnie, co za cudo przygotowałaś na wymiankę! :) Soczyste, piękne!!! Jabłuszko do schrupania, komplet szalenie mi się podoba :)

    A lakier na pudełku to może być np. touch me z TO-DO. Mam coś nim polakierowane i jest tak cudnie aksamitny w dotyku, że palców od niego oderwać nie można :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawie czuję zapach zielonego jabłuszka jak patrzę na ten naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prezenty wymiankowe:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. aż chce się wgryźć w to jabłuszko, piękne:-)
    kciukasy oczywiście trzymam

    OdpowiedzUsuń
  12. te jabłuszko jest super :)
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. jabłuszko genialne, aż chciałoby się je schrupać!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jabłuszko powala na kolana!

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki! Jabłuszko smakowite :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sznur z jabłuszkiem powala ! :) . I oczywiście również trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń
  17. Komplet naprawdę przecudny!!! Mogłabyś spróbować z innymi owocami, np. truskawką i sprzedawać na weraph. Życzę powodzenia. Tylko nikomu nie dziękuj bo zapeszysz. Daj znać jak ci poszło ;D.
    pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny naszyjnik i wspaniała szkatułka! A co do pomysłu z truskawką - może wyjść z tego jeszcze bardziej smakowity naszyjnik od jabłuszka :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Zbieram szczękę z podłogi. No cudo po prostu! Szkatułka też śliczna, a herbatek zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ależ to jabłuszko jest słodziutkie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. komplet tak soczysty ze chce sie go jesc, 3mam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cuda!!!!!!!!!!!!! Jabłuszko przepiękne!Pozdrawiam i trzymam jutro kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Es una preciosidad!!! me encanta!!! Fantástico y muy original!!! un saludo

    OdpowiedzUsuń
  25. wiedziaaaaałam, że to Twoje dzieło ;) super praca Weraph, serio! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wspaniały naszyjnik, jabłuszko obłędne, nie widziałam jeszcze takiego, że też tak się da zrobić!! super!!

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!