28 czerwca 2012

morska otchłań i onyksy w koronkach 2.0

Stało się! Obroniłam się na 5, jestem mgr;) Dziękuję kochani za wsparcie, cudowne mejle i komentarze! Udało się! Teraz przygotowuję się do przeprowadzki do Poznania:) Nie mniej jednak, podczas poprzedniego tygodnia udało mi się co nieco wydziubać:)

Długo szukałam koloru pośredniego pomiędzy silverlined teal a silverlined dark peridot czy inną zielenią. Niedawno podczas zamówienia z silvexu skusiłam się na miyuki w kolorze 2425 z myślą, że to może być to. Strzał w 10! Pośpiesznie nanizałam w losowej, cieniowanej sekwencji koraliki w rozmiarze 11/0, a uzyskałam 92 cm sznur szydełkowo-koralikowy, który zwieńczyłam ozdobnym koralikiem modułowym w kwiatki.


Noszę go w wersji naszyjnikowej:
lub bransoletkowej:
Idealne kolory na lato!

Na zamówienie
p.Edyty wykonałam komplet podobny do pracy sprzed ponad roku. Przyznaje, nie pamiętam kiedy robiłam coś z drobniutkich srebrzystych kuleczek, ale tego się nie zapomina! Zdjęcia niezbyt mi wyszły, potworny aparat szwankuje:/

Fasetowane onyksy zaplotłam w kuleczki 2mm i toho charlotte opaque jet.


A, i pragnę dodać, że kurs na sznur turecki doczekał się publikacji w Kadoro.pl oraz na blogu Pasartu.

31 komentarzy:

  1. gratuluję mgr!
    a naszyjnik boski - genialne dobrane kolory! na pierwszym zdjęciu w pierwszym momencie pomyślałam o wężu :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mało, że po obronie, to jeszcze wzorowej :)
    GRATULACJE!!!
    Życzę Ci, żeby Twój wysiłek wielokrotnie procentował przez całe życie :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Weroniko, przede wszystkim - GRATULACJE !!!! Oby Ci się wiodło na nowej drodze życia :)))

    A sznur ma istotnie przecudny letni kolor, podziwiam, że przy tym wszystkim się do mgr przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w tym wężyku! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Swietny prezent z okazji obrony! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej:-)
    Gratulacje,gratulacje:-)
    Usciskalabym Cie serdecznie,ale ta odleglosc...W kazdym razie -czuj sie 'uscisnieta':-))
    Morski waz fantastyczny.Sliczne odcienie zieleni.Kolczyki tez piekne i bardzo eleganckie,choc nie przepadam za Onyxem,nawet w wersji fasette,jakos mi sie 'pogrzebowo'kojarzy-moze to przez ten moj wiek:-))
    Uklony dla swiezo upieczonej Pani mgr:-))
    -Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne prace! Po prostu marzenie :) a sznur w genialnym kolorze, niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielkie gratulacje, pani magister!!! :) Teraz rozkoszuj się luzem i wolnością :)

    Sznur piękny, cieniowanie wyszło cudne :)

    PS. Ja się też dziś wybroniłam :) Więc świętujmy razem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle oniemiałam. Sznur fantastyczny! Gratulacje Pani mgr

    OdpowiedzUsuń
  10. Sznur jest naprawdę boski! Piękne cieniowanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę pozbierać zęby, bo po naszyjniku szczęka mi opadła... Boski, uwielbiam takie kolory, Świetne cieniowanie i fajna długość i to, ze nadaje się też do noszenia jako bransoletka. Jak nic, muszę się kurcze przyłożyć do tych sznurów w końcu;p

    Gratuluję pani magister:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Pani Magister i życzę powodzenia przy przeprowadzce.
    Naszyjnik wygląda niesamowicie - strasznie mi się podoba to połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje!:) Naszyjnik jest genialny! Zakochałam się w nim;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pani magister Weroniko naszyjnik przepiękny.
    GRATULACJE!

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje :)
    jestem zakochana w tym wielofunkcyjnym sznurze koralików. jest piękny !

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje Pani Weroniko,a prace jak zwykle piękne.ggmm1

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję pani magister! A biżuteria jak zawsze przepiękna!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. el cordón es una maravilla, me chifla el color!!! y el conjunto es una preciosidad!! felicidades!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Naszyjnik przepiękny, kocham takie odcienie *.* Gratuluję obrony ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję serdecznie Pani magister :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje mgr :) no i prace jak zwykle boskie

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje mgr :) no i prace jak zwykle boskie

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję tytułu, a sznur morsko-szmaragdowy bosssski :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. gratulejszynz jeszcze raz ;)

    jeśli chodzi o sznur - wow, dla mnie kolorystyka - bomba!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny sznur i te soczyste kolory.... ach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekne...Gdzie mozna kupic te srebrne kuleczki ???

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolczyki i wisiorek są przepiękne! I są już moje, bo dziś dotarły :) Bardzo dziękuję i pozdrawiam!
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  28. Wąż wyszedł Ci piękny:) Przechodzenie kolorów - mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Weroniko! Marzę, by popełnić taki naszyjnik dla siebie. Żeby Cię jednak nie splagiatować, najuprzejmiej proszę o wyrażenie zgody na bezczelne skopiowanie Twojego pomysłu odnośnie długości i kolorystyki. ;)
    Za rozpatrzenie pozytywne z góry dziękuję. ;)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!