1 lipca 2012

ślubna kooperacja z Izziland

Tak się ciekawie złożyło, że kilka dni przed moją obroną p.Beata poprosiła o stworzenie ślubnego kompletu. Z uwagi na krótki termin realizacji, nie podjęłam się tego zamówienia, sugerując Izziland jako osobę, która wykona rzeczony komplet równie pięknie! Jednakże, w związku z tym, że Izabella niezbyt miłuje się z formą koralikowej kulki, jaka to miała stanowić kolczyki-sztyfty, nawiązałyśmy współpracę. Owocną!

Izziland wykonała sznury, naszyjnik i bransoletkę.



A weraph kolczyki. Kulki-sztyfty z toho 15/0 lt beige.


Ślub odbył się wczoraj, 30 lipca, zatem żywię nadzieję, że w "naszym" komplecie Panna Młoda prezentowała się cudnie:) Zdjęcia autorstwa Izziland. Przy okazji, chciałam zareklamować warsztaty z techniki sutasz, prowadzone przez nią w poznańskim Kreatywnie, już 4 lipca. Gwarantuję nabycie ogromnej ilości wiedzy i umiejętności:)



A dzisiaj
- przeprowadzka! Mieszkać będę w Poznaniu, na Jeżycach:)

15 komentarzy:

  1. Oglądałam już u Izziland. Cały komplet cudny.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kooperacja dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wczoraj też podjęłam się zrobienia małych kuleczek sztyftów z 15. Nie było tak źle nawet. Chyba się do nich przekonałam :) Mam tylko pytanie na co najlepiej przykleić sztyfty? kropelka? czy coś innego? Aaaa i jeszcze chciałąm spytać na jakich dużych koralikach robisz sztyfty ? Bardo proszę o odpowiedź. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałam bardzo podziękować za kurs robienia sznurów koralikowo-szydełkowych (znalazłam na stronie www.passart.pl a stamtąd trafiłam tu) wczoraj nanizałam koraliki a dziś zaczęłam swoją pierwsza pracę...wiernie będę obserwować bloga bo prace są przecudne, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Very beautiful and elegant.
    Greetings Manouscha

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny, elegancki komplet! pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  7. Panna Młoda na pewno wyglądała przepieknie!!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i eleganckie.
    A mieszkanie w sąsiedztwie Borejków:) Super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupiłam teraz gazetkę z instrukcją sutaszu.Wiem, że to nie to samo co kurs, ale gdzie Poznań, a gdzie Dęblin?! Komplecik dla panny młodej uroczy i delikatny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Komplecik niczego sobie, choć ja ze złotem się nie miłuję.
    Jeżyce natomiast kojarzą mi się jednoznacznie przyjemnie. Musierowicz :) Także ciut zazdroszczę klimatycznej lokalizacji. Trzymaj się na obronie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam! B.ładny komplet. W związku z bransoletką z koralików TOHO chciałabym się zapytać ile będę potrzebowała koralików na bransoletkę o długości 15cm, jeśli moje koraliki mają 2mm wysokości. Czytałam na www.beding.pl że 15cm = 300 koralików 3mm = 90 cm nanizanych na nitce. Ile będę musiała zastosować koralików przy wykonaniu mojej bransoletki(koraliki 2 mm wys.)??

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję Twojego bloga już jakiś czas, tworzysz piękną biżuterię. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://koralikowyraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam Twoje prace! To Ty (spouchwalę się, przepraszam xD)mnie inspirujesz w chwilach gdy żyłka ma inne plany a igła łatwiej wbija się w palec ;) Bardzo pomagają mi Twoje wzory i tutki. Rewelacja, po prostu rewelacja. I dobrze robisz, że afiszujesz się w internecie, bo to grzech ciężki talent zatajać. Chciałabym kiedyś "dorosnąć" do tego żeby się z Tobą wymienić ;)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!