4 czerwca 2013

krywulka iris blue i kobaltowe kolczyki

Może to nie do końca krywulka, ale efekt podobny. Kolejny naszyjnik z cyklu "czym by tu urozmaicić sznur szydełkowo-koralikowy". Tym razem postawiłam na sznur z opaque jet oraz mieszanki metallic iris rainbow, nebula oraz cosmos. W sekwencję sznura dodane są pojedynczo superduo iris blue. A następnie uszyłam resztę koronki z superduo i opaque jet. Wzór improwizowany, acz z założenia miały wyjść moje ulubione superduowe kłosy.


Wykończenie stanowią koralikowe końcówki oraz elementy posrebrzane - karabińczyk i kilka ogniwek do regulacji obwodu. Wieńczy maleńki kryształek fp 6mm w kolorze iris blue. Naszyjnik genialnie układa się na dekolcie! Planuję kolejny w innej kolorystce, ponieważ ten eksperyment uważam za niezwykle udany.



Zmieniając temat - kobaltowe kolczyki. Wykonane na ażurowej, rzeźbionej metalowej bazie w kolorze mosiądzu, gdzie centralny element stanowi opleciony koralikami 15/0 silverlined cobal. Smaczku dodają wklejone przeze mnie cyrkonie w tym samym kolorze oraz drobne metalowe łańcuszki. W sam raz na lato:)



Cieszę się, że tak licznie zapisujecie się na Candy! Kto jeszcze się nie zapisał - zapraszam!

18 komentarzy:

  1. Naszyjnik jest zachwycający... może coś jasniejszego na lato ?? Kolczyki śliczne, pozazdroscic inwencji i natchnienia. Pozdrawiam serdecznie. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. naszyjnik cudowny :) kolczyki też owszem owszem ale nie w moim stylu. pzdr Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Wciąż potrafisz zaskoczyć :).Ciekawa jestem ile pomysłów jeszcze mieści Twoja głowa.Pewnie niezliczoną ilość ;).Naszyjnik jest po prostu powalający! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny :) Trudno mi uwierzyć, że to improwizacja ;)
    Ps. W zakładce "tutoriale" zauważyłam, że brak tam kursu na mini spike. Jeśli celowo został pominięty to przepraszam za zwracanie uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny naszyjnik. Kolor - rewelacja. Jak zwykle przygotowałaś coś fantastycznego!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, eksperyment bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko ale heca! Mam podobny pomysł na zrobienie naszyjnika co Ty. Tylko ja zrobiłam bardziej luźne pomiędzy większymi koralikami, tylko że ja użyłam koralików z 1 oczkiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszyjnik zdecydowanie udany, powiem więcej - jeden z piękniejszych jakie ostatnio widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  9. zachwycający naszyjnik i kolczyki świetne,a ja bransoletkuję z Tobą :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Naszyjnik świetny :D:D:D ślicznie dopełniają go kłosy z superduo. ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny naszyjnik i śliczne kolczyki:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boski naszyjnik - kolczyki też fajne.pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle tu różności.. piękne prace i tutoriale. Kobaltowe kolczyki przecudne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Naszyjnik przepiękny!!! Też bym chciała taki zrobić:)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!