28 października 2023

double tetraedro - wisior z wzoru z 2018r

Szukając czegoś zupełnie innego, znalazłam pudełko z projektami, które z jakiś powodów porzuciłam. Tych WIP (work-in-progress) mam całkiem sporo, ale postanowiłam rozprawić się z tymi, które wciąż mi się podobają. Dokończyłam naszyjnik na długim nośniku, stworzonego na bazie mojego wzoru Tetraedro - powstałego dla Royal Stone

Wisior jest bardzo lekki, ażurowy. Sześciokątne bazy zaplotłam w koraliki 15/0 i 11/0 nickel, TT opaque matte jet, czarne i srebrne kryształki FP w różnych rozmiarach oraz gemduo silver. Nośnik dodatkowo ma bugle 3mm czarne i nickel. U dołu powiesiłam nieduży chwost wklejony w końcówkę. 

Właśnie takiego naszyjnika brakowało mi do jesiennych tunik. Mam nadzieję, że już niedługo pokażę co jeszcze uratowałam od zapomnienia:)

3 komentarze:

  1. Prześliczne wisiorki. Wyglądają naprawdę rewelacyjnie i kreatywnie. Absolutnie genialne.

    Mój blog: https://idealnysen.pl/pl/c/Przescieradla-Jedwabne/212

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że ten projekt doczekał ukończenia - jest piękny i z pewnością będzie idealnym uzupełnieniem tuniki nadając jej wyjątkowy charakter.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna forma na wisior do tunki, świetna biżuteria - poglądam zawsze nowości z zachwytem, sama nie do końca polubiłam się z drobnymi koralikami

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!