5 grudnia 2023

migoczące gwiazdki

Dawno już chciałam spróbować tych gwiazdek! Okazały się cudownie nieskomplikowane, za sprawą świetnego wytłumaczenia przez Leslie z Seed Bead Bliss.To wersja mniejsza, jakby ktoś się zastanawiał. 

Błyszczące, świątecznie czerwone trafiły w uszy Klaudii. To najpiękniejsza czerwień silverlined jaką można sobie wyczarować z palety dostępnych koralików - DB0602. Polecam zwłaszcza na święta:)

 

Zielona, choć w takim nieoczywistym kolorze czyli DB1208, to wersja dla mnie. Będą mi pasowały do welurowej sukienki, jaką mam zamiar założyć w jeden ze świątecznych dni. Połączyłam ⭐ z kryształkami. 

Jak już zaznajomiłam się z wzorem na małe gwiazdki to wsiąknęłam w takie odrobinę większe. Będą błyszczącymi dodatkami do upominków.


Wypiszę jeszcze kolory ku pamięci - czerwona to TT25B i TT25CF, różowa DB2180 i DB1340, niebieska DB1210 i TT43D, turkusowa TT27BD i DB1782, biała TT21F i TT21, żółta TT128 i DB0145 oraz pomarańczowa TT30B i DB1563. 

Największym moim odkryciem w tych gwiazdkach to użycie dwóch ogniwek lutowanego łańcuszka jako elementu do mocowania. Hit!

 A wy macie jakieś rękodzielnicze pomysły świąteczne?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!