28 grudnia 2018

śnieżynki - trzy broszki

Motyw śnieżynek należy w tym roku do moich ulubionych. Pierniczki upiekłam śnieżynkowe, cieple skarpety mam w płatki śniegu:) Lubię symetrię i ażurowe wzorki, więc uszyłam sobie trzy śnieżynki - broszki, do dowolnego komponowania na szalach czy sweterkach.


Użyłam koralików TT transparent luster crystal oraz TT lusteres opaque white. Ślicznie się błyszczą. Wszystkie trzy są zrobione wg. wzorów znalezionych w czeluściach internetu.

❄️ Największa - wzór ze strony Miyuki na śnieżynkę numer 1. Najbardziej czasochłonna.

❄️ Średnia - wzór zaprojektowany na duże koraliki HAMA, znaleziony tu.

❄️ Mała - również wzór dla HAMA, znaleziony tu.


Śnieżynkom przykleiłam zapięcia broszkowe. Szyłam je ściegiem peyote, ale równie dobrze można je wykonać brick stitch. Może spadnie troszkę śniegu?


15 komentarzy:

  1. Wygląda naprawdę interesująco :) Jak zwykle nie zawodzisz:) Czy można zamawiać, niektóre z Twoich rzeczy, które robisz sama? Z góry dzięki za info.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :) Szycie to nadal nie moja bajka, ale nauka wskakuje na listę planów w 2019 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także uwielbiam śnieżynkowe motywy. Dzięki za inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne śnieżynki :) Może przywołają śnieg?

    OdpowiedzUsuń
  5. To są najładniejsze śnieżynki jakie miałam okazję zobaczyć, wyglądają cudownie! Bardzo mnie interesuje jak je wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę super to wygląda, świetne dodatki na zimę, takie tematyczne śnieżynki :) Masz talent i naprawdę lubię wracać na twojego bloga;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka biżuteria to mistrzostwo świata :). Lubię tutaj wracać
    Pozdrawiam
    Esclusiva.pl – Broszki

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne broszki śnieżynki, przypięte do szala wyglądałyby uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na biżuterię, piękne broszki, wyglądają bardzo szlachetnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne i delikatne jak prawdziwe płatki śniegu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię ciężkiej, przytłaczającej biżuterii a wykonane przez ciebie broszki są śliczne i subtelne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt połączenia koralików prześliczny, wyszły ci prawdziwe cacuszka.

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!