18 grudnia 2018

makowa polanka - komplet

Makowe szaleństwo dobiegło końca - to ostatnie w tym roku zamówienie na kwiatki. P. Ania zamówiła kolczyki oraz dwa maczki luzem.


Komplet wykonałam z koralików MD semi-matte opaque red dyed oraz TT frosted silverlined ruby i TT opaque jet. Wnętrze stanowi czarna cyrkonia w otoczeniu 11/0 i 15/0 opaque jet oraz 15/0 silverlined milky white. Białe akcenty znalazły się w projekcie na życzenie zamawiającej. Dopasowałam do nich kryształki Swarovskiego zamontowane w sztyftach - postawiłam na 10x14 4320 white opal.


Jeden z maczków jest większy - wzór na płatek powiększyłam około 20%. Maczki załapały się tez na zdjęcie na moim mikro-trawniczku.

To był... komplet ślubny! Uwierzycie? Ja się dowiedziałam dopiero po otrzymaniu zdjęcia z uroczystości:) I komentarza:

"I towarzyszyły mi na ślubie :D z tych dwóch luzem zrobiłam sobie spinki do włosów i wyszło bosko! Jak już dostanę zdjęcia, to się pochwalę!"

"Od zawsze uważałam ze nie tylko białe = ślubne"  

Nie pozostaje mi nic innego jak wpisać je do ślubnego portfolio!

10 komentarzy:

  1. Przepadłam...
    Cudowne maki,ogrom pracy ale efekt końcowy przepiękny.
    Pozdrawiam świąteczne 🤗

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa, pięknie to wygląda, chciałabym dostać takie coś na prezent pod choinkę ;d Pięknie wychodzi Ci ta biżuteria, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne kolczyki, jesteś bardzo pomysłowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. KWIATKI SĄ PRZEŚLICZNE A CZY MOGŁABYM ZAPYTAĆ CO TO SĄ KORALIKI MD?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe wykonamie:) komplet absolutnie fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maczki skradły moje serce. Prześliczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te maki wyglądają cudownie! Taka ozdoba pasuje dosłownie do wszystkiego. Można je umieścić w wielu miejscach i zawsze będą cudnie wyglądały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Pani wpisy. Dzięki temu, że prowadzi Pani bloga mam wiele inspiracji co zrobić z koralików. Bardzo Pani dziękuję. To zajęcie pomaga mi poradzić sobie ze stresem.

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!