30 sierpnia 2018

zakręcone kolczyki

Wpadł mi w oko wzór "Flirtatious Dagger Earrings" autora Thomasin Alyxander z Bead&Button February 2017. Ostatnio znalazłam chwilkę żeby się z nim zmierzyć. Chociaż nie wykonałam kolczyków od początku do końca - opuściłam ozdobne paseczki oraz daggery, to wybrałam to co we wzorze najlepsze. Oto oryginał:


A to moja wersja:


Spodobało mi się ciekawe wykorzystanie dwudziurkowych koralików crescent, użyłam takich w kolorze silver. Półksiężycom towarzyszą kryształki FP 2 mm jet, 11/0 i 15/0 opaque jet. Centrum stanowi 12 mm rivoli jet. We wzorze użyto 10 mm kryształka, ale chyba coś za luźno zrobiłam i pasowała "dwunastka". 



Moje nowe zakręcone kolczyki:)

4 komentarze:

  1. Szczerze? Twoja wersja zdecydowanie bardziej mi się podoba. Oryginału bym nie nosiła, jak dla mnie zbyt chaotyczny. Twoje są nie tylko ładniejsze ale mają to "coś". No śliczne są bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wyjęłam ze wzoru to co mi się najbardziej podobało!

      Usuń
  2. Piękne, hipnotyzujące :) Kolorystyka Twoich bardziej mi odpowiada niż oryginału ;)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!