24 sierpnia 2018

kryształowa elegancja

Dla p. Krystyny uszyłam elegancki komplet, na niejedną szczególną okazję. To było wyzwanie, gdyż czasu miałam niewiele, i musiałam bazować na materiałach ze zgromadzonych zasobów. Wybrana kolorystyka była typowo "moja", czarno-srebrna:)

Komplet wykonałam z kryształków rivoli w kolorze crystal, od Swarovskiego w rozmiarach: 12 mm (bransoletka) i 14 mm (kolczyki), w kolczykach są też czarne szklane krople 18x13 mm. Całość zapleciona jest w koraliki barwy nickel (11/0, 15/0 i TT) oraz opaque jet (TT).

Bransoletkowym kryształkom towarzyszą FP 6 mm opaque jet i koraliki demi 8/0 w kolorze nickel. 

Całość pięknie się błyszczy!



5 komentarzy:

  1. Uniwersalny " do wszystkiego" , lubię takie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. The most simple things ever work best - nothing complicated in this set but it looks gorgeous.

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplet w końcu sierpnia przeszedł chrzest, jest piękny i faktycznie na wiele okazji, polecam !!!
    Krystyna

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!