27 sierpnia 2018

biały i różowy tulipan

Czerwone tulipany zamieszkały w zagranicznym Caboniowie,  a ja chciałam zobaczyć jak ten wzór będzie się układał w innych kolorystykach.

Biały - kwiatek wykonany jest z koralików 11/0 opaque white, frosted opaque dandelion, ceylon frosted banana cream i frosted opaque sour apple. Wzór o tu.


Szydełkowałam go jeszcze w Woziwodzie, był dodatkiem do prezentu urodzinowego dla siostry:)

Różowy - wyszydełkowałam go z koralików 11/0 pf matte galvanized vintage rose, pf matte galvanized orchid, ceylon frosted snowflake i frosted opaque sour apple. Wzór o tu.

Ten tez pozostał w rodzinie - trafił do mojej mamy:)

Nigdy-nie-więdnące tulipany do świetny dodatek do prezentu lub doskonała całoroczna ozdoba wazonu. Jeśli nie masz pojęcia jak się zabrać do jego wykonania, a wzór nic ci nie mówi - napisz do mnie na weraph@o2.pl lub czym prędzej kup magazyn Beading Polska z tutorialem na tulipany.


2 komentarze:

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!