13 czerwca 2022

kolczyki alabaster

Podczas wizyty w Tobatkowie uszyłam kolczyki ze wzoru Gian Pi o nazwie alabaster. Spodobało mi się wykorzystanie koralików vexolo (dostępnych w Polsce wyłącznie w Image-Arte). 


W czarne koraliki vexolo, srebrne superduo, FP 3mm silver, toho round 11/0 oraz 15/0 i demi round 11/0 nickel zaplotłam 12mm rivoli Swarovskiego w kolorze graphite. Całość dopełniłam czarnymi fasetowanymi kryształkami. Kompozycja ma i blask i pazur:)


 

A co w zieleninie piszczy? Wczoraj już nie wytrzymałam i wykopałam pierwszą białą rzodkiew! Może nie jest wielka, ale nigdy mi się dotychczas nie udawały warzywa korzeniowe, rzodkiewki szły w liście, marchewki zjadały ślimaki, a tu sukces:)

Teraz na warsztacie było złoto:) Efekty niebawem!

3 komentarze:

  1. Piękna i dorodna rzodkiew! Dodaj do podłoża trochę innej ziemi, a plony się poprawią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki śliczne :) A rzodkiew, całkiem całkiem :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kolczyki :)rzodkiew z pewnością pyszna, bardzo lubię...

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!