16 lutego 2012

wyniki karnawałowego candy

Moi mili, nie spodziewałam się takiego zainteresowania! Po dokładnym przejrzeniu komentarzy oraz waszych cudnych blogów obliczyłam, że aż 179 osób wyraziło chęć wylosowania mojej pawiej bransoletki:) Ogromnie się cieszę!



Tak więc, wypisałam sobie na kartce, a właściwie na niepotrzebnym rachunku (reusing musi być) wszystkie wasze nicki, pocięłam, zwinęłam, a losy umieściłam w filiżance z pawiem:)



Pozwoliłam miłemu czynić honory:) Kręcił, kręcił i wylosował!





wygrywa....



Marzena!

http://marzena-handmade.blogspot.com/



A gdyby tego było mało - przygotowałam
dwie nagrody niespodzianki
które trafią do....




Aty
http://hobbyata.blogspot.com/


oraz....




Porannej!
http://porannagazeta.blogspot.com/




Gratuluje! Mam nadzieję, że bransoletka będzie się dobrze nosić Marzenie:) Proszę o przesłanie danych adresowych oraz obwodu twojego nadgarstka na mój e-mail weraph[at]o2.pl!

Natomiast Atę i Poranną proszę o przesłanie wytycznych kolorystycznych, również na e-mail:)

Dziękuję za liczny udział - stuknęło już prawie 115 tysięcy wejść! Dziękuję za świetną zabawę i obiecuję, że to nie ostatnie Candy w tym roku:)

31 komentarzy:

  1. oj ale Wam zazdroszczę dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. :( To ja!
    Gratuluję zwyciężczyni i obdarowanym. :)
    Jolanta

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, ale szczęściary, gratulacje przesyłam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak myślałam, że samej przyjdzie rzogrzać szydełko ;) Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  5. No dobra, gratuluję :-) A Atę mam pod bokiem, to może choć czasem pożyczy i da ponosić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście gratuluję i zazdroszczę też. Dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany!O rany! W końcu coś wygrałam! Dziękuję za szczęsliwą łapkę.Tak się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóż, gratuluję ... ja nie mam pod bokiem nikogo...ale co tam może innym razem, podobno kto nie ma szczęścia w kartach ... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko... Nie wierzę! Lecę pisać maila!

    Sylwia - no może dam... POPATRZEĆ i ew. DOTKNĄĆ :-P

    OdpowiedzUsuń
  10. Same znajome blogi :-)
    Dziewczyny, gratulacje!
    Weraph, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam chociaż okazję pomacać to cudeńko.Gratuluję dziewczynom !

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zwyciężczyniom i Dziękuję za możliwość wzięcia udziału w zabawie.
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję zwyciężczyniom. Tylko pozazdrościć. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szalenie zazdrosne gratulacje przesyłam :) I dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super:) gratuluję wygranym:)

    OdpowiedzUsuń
  16. No skoro Marzenia pisze, że "nareszcie coś wygrała" to już nie będę jaj aż tak zazdrościć:) Gratuluję! Fajnie jest wygrywać(ja głównie książki dla moich dzieci wygrywam:)).
    Miłego dnia!
    Dziękuję za zabawę, a na bloga na pewno będę zaglądać częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje dla zwyciężczyń :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję szczęściarom i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale szczęściary,moje gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  21. Gartuluję szczęściarom :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. ha! ale fajnie :o)))
    Marzena i Ata, gratuluję! Weronika, dziękuję za zabawę i niespodziankę, już piszę maila :o)

    OdpowiedzUsuń
  23. oj...to co odczuwam...to chyba jednak zazdrosc...;-) ale oczywiscie gratuluje serdecznie szczesliwym zdobywcom nagrod..

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale zazdroszczę i zarazem gratuluje Marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję i po cichutku bardzo umieram z zazdrości ;)) A tak przy okazji, piękna ta pawia filiżanka!

    OdpowiedzUsuń
  26. szkooooda... ale i tak dziękuję za zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Weroniko, dziś do mnie niespodzianka dotarła i baaaardzo mi się ona podoba, ślicznie dziękuję i proszę o zdradzenie kolorów koralików, dorobiłabym sobie węże do kompletu :o)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!