1 lutego 2020

lisek - wzór od Mistise

Chodziła za mną czarno-biała broszka do ozdobienia zimowego szala. Niedawno na instagramie Mistise_com pojawił się słodki lisek. Postanowiłam zrobić monochromatyczny odpowiednik, można by go teraz nazwać liskiem srebrzystym, liskiem białoszyjnym czy liskiem platynowym, ale właściwie przypomina też inne zwierzątka - borsuka, wilka, szopa czy skunksa. Nie zbyt się tym przejęłam - chciałam broszkę to mam!


Wykorzystałam koraliki cylindryczne - TT711 nickel, TT41F frosted white, TT611 matte color opaque gray, DB0010 black, DB0310 matte black.


Oto wzór (po kliknięciu przeniesie do posta):

https://www.instagram.com/p/B7x7Gcunwfg/


Z tyłu ma przyklejone zapięcie z talerzykiem od Manzuko.com.



Będzie uroczym towarzyszem moich codziennych podróży w tę mało zimową zimę:)


2 komentarze:

  1. W tej monochromatycznej wersji nie wiem dlaczego, ale bardziej kojarzy mi się z szopem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też bardzo przypomina szopa szczególnie w tym kolorze czarnym :)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!