26 stycznia 2013

koper i nać czyli zielony z miedzią

Powstawał miesiąc, co jakiś czas dokładałam coś, a to okazywało się ze czegoś nie mam i zamówić trzeba, jednak dzisiaj złożyłam w całość;) Kulki stworzone na wyjazdowym kursie kulkowym:)


Komplet, który wygląda chyba osobno lepiej. Wykonany głównie z koralików toho 11/0 i 15/0 dark bronze i silver lined peridot. Dodatkowo kryształ rivoli Swarovskiego 12mm w kolorze peridot w wisiorku, kryształki FP peridot i milky dark peridot. Elementy metalowe i miedziane, przekładki, łańcuszek.



I zbliżenie na rozetkę:

Wpadłam po uszy w zabawę metalowymi elementami, czas pokaże co dalej:) Tymczasem, już jutro jadę do stolicy na zaproszenie Wytwórni Antidotum. Wezmę udział w warsztatach jubilerskich więc będzie się działo! Ba! Mam do zrobienia coś z tajemnicza paczką od Wytwórni, ale o tym później:) A już nie długo, pokaże coś, czego jeszcze u mnie nie było:)

19 komentarzy:

  1. Piękny komplecik, super prezentuje się zestawienie zieleni z miedzią. Widzę go na rudowłosej dziewczynie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęka opada !!!
    Uwielbiam zielone kamienie.
    Rozetka jest jak z bajki.
    Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne połączenie kolorów! I bardzo ładne wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplet:) ale tajemnicza jesteś:) no nic...czekamy:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają przepięknie! gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, szczególnie wisior! Miłej podróży do stolicy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kolory są dla siebie stworzone !!! Piękne

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplecik jest śliczny!
    Mam pytanie o te miedziane "bicone", których użyłaś. Miałam kiedyś takich kilka z rozprutego naszyjnika, od tego czasu bezskutecznie poszukuję takich właśnie w miedzianym kolorze.Mogłabyś podzielić się linkiem, gdzie je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  9. ładniutki komplecik, moje kolorki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja zawsze oglądam z zachwytem ale po takim info to chyba będę stać i wyczekiwać powrotu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na żywo ładniejsze! :) Zdecydowanie ładniejsze...

    Dziękuję za dzisiejsze spotkanie, także obecnym maranciakom, którym dziękuję tutaj, bo na pewno tu zajrzą! :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. It's a beautiful set ... I love the colors!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Maravilloso conjunto!!! me encanta!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne, kolory świetnie do siebie pasują. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze cudowne. Zazdroszczę zdolności. Pozdrawiam AGA

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne. mam takie małe pytanko. Gdzie kupujesz koraliki i jakie one są duże ; ]]] mój e-mail to olaradziukiewicz@gmail.com
    z góry dziękuje za odpowiedź ; ]]

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!