26 lipca 2018

komplet ślubny z ażurowymi kolczykami

Pomysł na kolczyki dla p. Katarzyny przyszedł nie od razu. Kilka miesięcy się zbierałam by narysować, dopracować, a wreszcie uszyć nietuzinkowe kolczyki. I następnie dopełnić komplet o bransoletkę oraz spinki do mankietów.


Kolczyki wykonałam zasadniczo z dwóch części - ażurowej koronki i oplecionego kryształka. Użyłam mlecznych kropli 18x13 mm, czerwonych montees 10x5 mm i koralików pfg aluminium w rozmiarach 11/0 i 15/0 oraz MD silverlined opal. Element koronkowy uszyłam z kombinacji ściegów herringbone oraz cubic raw.


Bransoletka zawiera dwa kryształy i elementy wyplecione ściegiem herringbone.


A dla Pana Młodego, spinki z tym samym odcieniem kryształków. Użyłam kwadratów 12 mm.


Pani Katarzyna napisała o biżuterii że jest śliczna, tego nie da się ukryć! :) Kolczyki są lekkie a przede wszystkim zjawiskowe!

To chyba ostatni post przed wyjazdem.... na najpiękniejszy festiwal świata!

8 komentarzy:

  1. Napiszę tylko - PIĘKNE!!!
    Gdybym miała czekać, poczekałabym chętnie :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko pięknie wyszło, ale bransoletka jest po prostu obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały jest cały komplet ale to właśnie kolczyki zdobyły moje serce, są niesamowite :D Miłego wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny komplet, brak słów aby to wyrazić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Ci to wyszło. Fajnie się ogląda Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zestaw wygląda przepięknie, zacna ozdoba moim zdaniem. Do dobrze dobranej sukni ślubnej będzie świetnym uzupełnieniem. Pozdrawiam i życzę kolejnych udanych projektów. :)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!