5 sierpnia 2014

kwiaty lata - mój wzór w Beading Polska

Wróciłam pełna wrażeń z najpiękniejszego festiwalu na świecie. Oczywiście nie obyło się bez koralikowania pod drzewkiem w obozie czy frywolitkowania na spotkaniach na ASP. Nic nadzwyczajnego, prawda? A teraz obiecana ostatnio niespodzianka - nowy wzór na kwiatki z użyciem Rose Petals Beads.

Wzór na "Kwiat lata" znajduje się na 40-42 stronach najnowszego, ósmego już, numeru pierwszego polskiego profesjonalnego czasopisma o koralikach (i nie tylko) Beading Polska.


Można na bazie tego wzoru wykonać kolczyki czy zawieszki:





Do ich wykonania użyłam koralików Rose Petals w kolorze crystal sliperlit, O-bead sapphire capri gold, 11/0 violet grape oraz pfg mauve, 15/0 violet grape. Bigle i zawieszki w kolorze jasnej miedzi. Komplet błyszczący niesłychanie! 

Dodatkowo walka z testowaniem wzoru sprawiła, że nadaje się on do wykonania drobnych sztyftów. kolorystycznie - frosted jet i silver. Środek stanowi przyklejona do sztyftu szklana czarna perełka.
Wersja tylko z O-beadsami:
Wersja z lentilami one hole zamiast O-beadsów.

Była też wersja z triangle one-hole, ale efekt nie jest warty pokazania:/.  Mam nadzieję że po takiej dawce inspiracji chętnie sięgniecie po nowy numer BP, zwłaszcza, że zawitał już do Empików i Kolporterów! A wersja e-book o tu:)

7 komentarzy:

  1. Super:) Dzisiaj byłam w sklepie z koralikami, który zazwyczaj ma Beading, ale nowy jeszcze nie doszedł... Będę musiała w takim razie wybrać się do Empiku, bo dłużej czekać chyba nie wytrzymam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Werciu że się dobrze bawiłaś! To najważniejsze, i jak zwykle cudeńka, przepiękne zrobiłaś, najbardziej podoba mi się ten błyszczący fioletowy komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona, szczególnie maluszkami z o-beadsów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje koraliki pojechały ze mną nad morze, będę testować :) Ale najbardziej podobają mi się te maleństwa z samych O-beadsów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu skusiłam się na zamówinie Rose Petals teraz czekam na przesyłkę i zabieram się do roboty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś dotarła do mnie gazetka. Jestem zachwycona tymi maluszkami. Jak tylko zamówię koraliczki zabieram się za te cudowności. Jesteś niesamowita :-)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!