6 kwietnia 2010

bezcenne bransoletki



Bezcenne - w zrobienie czegokolwiek wkładam dużo serca. Moja siostrzenica również:) Tak jest - Hania ma dzisiaj swój udział w tej notce.

Najpierw ja
. Kojarząca mi się etniczne bransoletka zrobiona z drewnianych ryżowych koralików tworząc coś na kształt pozytywu i negatywu wzoru( ten sam którego uzyłam juz tutaj). Koszt materiałow? 75 gorszy koraliki 50 groszy gumka:)


A teraz Hania. Swoją przygode z filofunami rozpoczeła dawno temu, a dzisiaj za moją namową wypróbowała wzór o wdzięcznej nazwie "Cobra" na sznurku gorsetowym. Bransoletki powstały w zastraszającym tempie, czarno-biała (oczywiscie) została u mnie. Koszt materiałow? 70 groszy sztuka:)



Od prostych bransoletek przeszłam do bardziej skomplikowanych. Zapraszam do przejrzenia NAJNOWSZYCH POSTOW lub GALERII PRAC

Oto niektóre:














8 komentarzy:

  1. ale mi się ta niebieściutka podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze te plecione bransoletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i się zakochałam, cudne bransoletki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde chciałabym wiedzieć jak to się robi. Potrzebuje taki element do bransoletki około 2-3 cm, co by zapięcie było ruchome.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak takie bransoletki zrobić?? ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne bransoletki :) swietnie byloby umiec je robic :) pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Super są te plecione bransoletki. Ja takie robię z filofunków.

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!