13 września 2009

cellini spiral bransoletka

Wykonanie "Celinki" było cudownie odpręzającym zajeciem, prostota wzoru mnie urzekła, mimo niesnasek z wczesniejszymi tubular peyote'ami. Wchłonełam jak gąbka ostatnio słowniczek koralikowy, dołoże starań aby uzywac fachowych określeń.
A zatem - srebrno-czarna bransoletka, wykonana nieco nierówno, z 2 i 6 mm koralików. Kiedy w sobotnim wydaniu Wysokich Obcasów doczytałam iż to między innymi szarości, czerń, srebro beda barwami sezonu byłam w połowie "Celinki" idealnie wpasowanej kolorystycznie w modę :).



Wzór na cellini spiral jest powszechnie dostepny. Nie pamietam gdzie zobaczyłam go po raz pierwszy.

3 komentarze:

  1. No Moja Droga - widzę, że się fantastycznie wprawiasz w "dłubanie" :) Ślicznie Ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna "celinka" i proszę jak ładnie wpasowałas się w nadchodzącą modę :)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!