9 lutego 2024

asymetrycznie - kolczyki z kryształowymi prostokątami

Znacie mnie i wiecie, że połączenie koralików w kolorze nickel oraz czarnych kaboszonów jest moje ulubione. To klasyczny i ponadczasowy duet. Tym razem uszyłam wyjątkowe asymetryczne kolczyki, których historia zaczęła się od odnalezienia w zasobach kryształowych, prostokątnych kaboszonów. Natalia poprosiła mnie o wsparcie w wymyśleniu koralikowego oplotu. Przerobiłyśmy na nasz rozmiar (24x8mm) kurs Kary z YT.  Miło było podjąć wyzwanie oplecenia nowego kształtu. Uznałam, że to świetna okazja, aby zrobić sobie z oplecionych prostokątów asymetryczne kolczyki.  

Dodałam im oplecione 8mm kaboszony z szachownicowym szlifem oraz ostro zakończone fasetowane kryształki. Choć mają aż 7cm długości to są bardzo lekkie. Użyłam koralików 15/0 i TT nickel, kaboszonów 24x8mm, 8mm i fasetowanych grotów. 

Czy przydadzą się jeszcze w karnawale?

Kto wie:)

1 komentarz:

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!