7 lipca 2022

wybrałam złoto - kolczyki z imprezy

W czerwcu sieć sklepów zoologicznych w której pracuję świętowała hucznie 10-lecie istnienia w Polsce. Z tej okazji zorganizowano imprezę pod tytułem "Select Gold". Choć bez powodzenia szukałam ociekającej złotem kreacji, w akcie desperacji chciałam się owijać w folię NRC, to po prostu postawiłam na złote dodatki. Kolczyki - indiańce, bransoletkę (o której będzie w inny terminie) i torebkę ze złotym biglem za 5 zł secondhandu. Do czarnej brokatowej sukienki były idealne!

 


Kolczyki uszyłam na metalowej bazie-kropli, układając frędzle z 11/0 pfg stalight, jet, bugli 3mm jet i 3mm kryształków FP. Wizyta w stolicy dała mi okazję do odwiedzenia stacjonarnych sklepów Royal Stone (obu!) i tam kupiłam śliczne ażurowe bigle do kolczyków. Mimo szalonej, ociekającej złotem długości i wagi, kolczyki wytrwały ze mną przez całą imprezę. Niestety nie mam żadnej sensownej fotki z samej uroczystości (a szkoda), wiec zapozowałam w ogrodzie:


A wiecie, ja w tej firmie pracuję już ponad 7 lat. Ja to jestem stała w uczuciach:) Mój Miły też coś o tym wie!

2 komentarze:

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!