13 lutego 2022

bransoletka karo

Zupełnym przypadkiem trafiłam na wzór Tiffanie z Perles&co na bransoletkę z użyciem koralików miyuki i star beads sprzed 4 lat. W posiadaniu koralików star akurat byłam, dopasowałam kolory pod siebie i oglądając kolejny sezon Ozark - uszyłam elementy do tej bransoletki. 

Wykorzystałam koraliki TT nickel oraz frosted jet a z DB 0327 (matte metallic dark green iris) i 0690 (semi-matte silver lined leaf green dyed). Te ostatnie są szczególnie ciekawe przez swój aksamitny blask oraz ledwie zauważalne fuksjowe akcenty. Przy łączeniach z matowymi gwiazdkami są koraliki demi round, a na zapięciu powiesiłam czarną gwiazdkę. 



Bransoletka jest bardzo lekka, a jej powtarzalny deseń, miły dla oka. Wzór czteroramiennej gwiazdy (karo) to ponoć symbol przynoszący szczęście:)

Już połowa lutego - na działce pierwsze oznaki wiosny:


 A jak u was? Tęsknicie do zieleni?


6 komentarzy:

  1. Piękna bransoletka i pięknie dobrane kolory - jak zawsze mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście bardzo ładnie wykonana bransoletka. Zazdroszczę Ci umiejętności rękodzielniczych, dobrania kolorów koralików i pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna i naprawdę ciekawa bransoletka. Wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bransoletka. Bardzo mi się podoba, jakim sposobem robi się taką bransoletkę?

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna bransoletka. Super wykonanie

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!