29 listopada 2019

poinsecja z ginko beads

Jeszcze w Ustroniu, podczas wieczornych, jakże inspirujących, spotkań, Karolina rzuciła mi wyzwanie wykonania świątecznych kolczyków z użyciem ginko beads. Niewiele myśląc, o poranku skoczyłam do Image-arte po soczyście czerwone Ginko Beads. Do nich dołączyły kryształki swarovskiego opal yellow i koraliki toho 11/0 i 15/0 w kolorach opaque cherry, lustered opaque dandelion oraz transparent frosted pine green.


Prawda, że kwiatuszki doskonale oddają urok poinsecji? Do koralikowego elementu dołożyłam chwost, który uszyłam z fragmentów taśm chwostowych. Chwosty dostały małe koralikowe czapeczki, no i voila! Mam bardzo bożonarodzeniowe kolczyki!



Jeśli chcecie je zobaczyć na żywo - zapraszam na Festiwal Sztuki i Przedmiotów Artystycznych, stoisko Image-arte (numer 39 sala 7). Do zobaczenia, będę na pewno w sobotę! 

2 komentarze:

  1. Wspaniała realizacja tematu. Jak czasem niewiele trzeba, aby się zainspirować. Dobry pomysł i powstaje cudeńko. Kolczyki na pewno będą doskonałą ozdobą świątecznego ubrania.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, baardzo świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!