4 września 2012

ubronzowione howlity

Nie ukrywam, że kolory toho z "bronze" w nazwie podbiły moje serce, z resztą mojego miłego również. Stąd - kolejne ubronzowione kolczyki:)
Powstały podczas niezwykle przyjemnego wieczoru z Izziland, w jednym z poznańskim parków. Dwie pastylki z turkusowego howlitu zakułam w cargę z 11/0, toho charlotte i cube 1,5mm w kolorze bronze oraz 15/0 silverlined frosted teal.
Udało mi się stworzyć kwiatkowy wzór, a plecionki zawiesiłam na biglach kajdankowych.
Zdjęcia - Izziland
Dostępne bezpośrednio u mnie lub w Galerii KuferArt

A teraz garść zamówień;) Dla p. Bogumiły, do kompletu z kameą i kolczykami, bransoletka w kropeczki.
Sprzedana

Pozostając
w kropeczkach - kolczyki na pozłacanym srebrze dla p. Iwony, do kompletu z bransoletka.. Otrzymałam kilka mejli dotyczacych wzoru na kuleczki w kropki - odpowiadam - wykonujemy 2, 5 i 8 rządek w całości z koralików w innym kolorze, a powstaną równomierne kropki.
Sprzedane

Komplet kolczyków z bransoletką uzupełnił również wisiorek z dwóch kuleczek wyplecionych z toho 15/0.
Sprzedany

I na zakończenie - dwie bransoletki w podobnym klimacie, gdyż z metalicznymi paskami. Fioletowa dla p. Iwony, miętowa - dla p.Kasi.
Fioletowa to 11/0 silverlined purple, nickel oraz pfg aluminium:
Miętowa składa się z 11/0 frosted ceylon celery, bronze i pfg starlight.



Sprzedane

Dziękuję za moc życzeń i mnogość komentarzy pod CANDY. Jesteście niesamowici!




13 komentarzy:

  1. Robisz piękne rzeczy! Wszystkie rządki są tak równiutkie, że podziw bierze:) Cuda! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, ale najbardziej podoba mi się wisiorek z spiralnym wzorkiem. Jestem bardzo ciekawa jak taką kuleczkę wykonać, gdybyś mi poradziła jak zrobić ten spiralny wzorek byłoby mi niezmiernie miło.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się zupełnie, bronze'y są obłędne:)Kolczyki piękne, a ostatnia bransoletka... cudne kolory! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolczyki i bardzo pomysłowy wisiorek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne biżutki - nosiłabym wszystkie gdybym takie posiadała ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Robisz piękną biżuterię, podziwiam, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie kolorów w pierwszych kolczykach, pozostałe prace perfekcyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super połączenie mięty ze złotym!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cudowności, szczególnie bransoletka w kropeczki mi się podoba:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  10. Weraph- kolejnych pięknych lat wyplatania, masę pomysłów, kolorów dookoła i samych szczęśliwych chwil :) Pozdrawiam serdecznie ( ps. dzieki Tobie nauczyłam się robić sznury szydełkowe - DZIKUJĘ!!!)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te turkusowe kolczyki są po prostu zjawiskowe
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje kuleczki są prześliczne, wielkie dzięki za tutek, w końcu i ja wzięłam się za kuleczki, na razie idzie dosyć wolno, ale dwie juz uplotlam :)Mam tylko pytanie jakiej średnicy kuleczki upychasz do srodka przy koralikach 11/0, 15/0 i 8/0. Przed zszywaniem muszę dorabiać ze 2 albo i 3 rządki.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!