28 maja 2012

zapętlona bransoletka

Niedawno, buszując z moim miłym po second-handach, wspomniany namówił mnie na zakup czarno-brązowej spódnicy. Stanowi to nie lada wydarzenie, bo ja naprawdę nie lubię brązowego, a cała moja garderoba jest od bieli, przez szarości po czerń. Skoro się skusiłam, to muszę posiadać biżuterię pod kolor - prawda?


Tak też wymyśliłam sobie szeroką bransoletkę wykonaną wzorem gasienicowym pozszywaną w pętelki. Bransoletka jest dwustronna - z jednej strony użyłam toho 11/0 matte iris brown, a z drugiej pasiasty wzorek z 11/0 frosted opaque jet i opaque jet. Za wypustki służą koraliki 8/0 frosted opaque jet.



Zapięcie typu slide, długość 17cm, szerokość ok. 3,5cm. Nie wszystkie pętle mają tę samą wielkość, a na wykonanie bransoletki potrzebowałam około 65cm sznura. Nawlekanie 70/30 - większość mój miły, resztę ja;) Udało mi się zrobić zdjęcie na nadgarstku:


W mojej pracy magisterskiej widać koniec! Nawet... bardzo:)

25 komentarzy:

  1. Jako lijepa narukvica...
    Pozdrav iz Hrvatske!

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak,biżuteria musi być,ale cudną bransoletkę zrobiłaś,jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie,że można ją nosić na dwie strony, ja nosiłabym na brązowa stronę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to masz pomysły... super!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej:-)
    'Dzydzowniczek' piekny:-)
    Widzialam kilka wersji tej bransoletki,ale petelki byly laczone perlami szklanymi,co mi sie podobalo srednio.Twoja wersyjka naprawde przypomina gasienice i jest swietna i w kolorze i w formie.
    Usciski-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  6. zakecona bransoleta;)
    super pozdrawiam
    Em

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta bransoletka! Super!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoletka jest super!
    PS.Naumiałam się węży i mnie wciągnęło! Dzięki,dzięki,dzięki za kurs! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna bransoletka:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faaajna! :)
    Ja tam lubię brązowy :)

    PS. W mojej teczce stażowej, składanej oczywiście na ostatnią chwilę (znaczy dziś na pojutrze), też koniec widać :) Niech żyją końce! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ wymyśliłaś! No po prostu świetna jest.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna i taka oryginalna, cudownie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  13. ale z Ciebie talenciara! kusi mnie, aby zostać uczniem Twojej szkoły, ale jeszcze muszę poczekać. W mojej licencjackiej to końca nie za bardzo widać...

    OdpowiedzUsuń
  14. Znalałam to miejsce i przepadłam, cudowne prace, gratuluję takiego talentu i wyobraźni. Aneta

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna bransoletka, jak zresztą i reszta prac :) Masz wspaniałe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna :) zresztą nie tylko ta !!!
    Wspaniałe prace :)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!