11 stycznia 2012

szaro, buro, gdzie jest zima?

Sama nie wiem czy wołać już wiosnę czy jeszcze czekać na nadejście zimy:) Oto dwie bransoletki wykonane z takich samych koralików, mianowicie euroclassu matowego i wysrebrzanego, w kolorach stalowym i kryształowym.

Pierwszą
zrobiłam dla Reginy, by pasowała do zakupionego latem naszyjnika 'Biel popielata'

Sprzedana

A druga
powstała przy okazji przekazywania umiejętności szydełkowania sznurów tureckich Karolinie. Dodałam do koralików 4mm kuleczki ze szkła cracle, co tylko wzmaga efekt zmrożenia:)


Dostępna bezpośrednio u mnie

Chciałabym
ogromnie podziękować za rozpropagowanie aukcji WOŚP'owych! Jesteście boscy! Moje kuleczki przyczyniły się do przekazania, uwaga, 152 złotych 50 groszy na pomoc dzieciom i mamom! To ponad dwa razy więcej niż w ubiegłym roku! Dziękuje!

7 komentarzy:

  1. A gada, że ja wiecznie używam szarości :D

    Fajne obydwie, jak ja bym chciała nauczyć się tych tureckich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie można podejrzeć jak "dzierga" się sznur turecki? bo też jestem ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. brr zimno ale cudnie :o)) i ja dzieki Twojemu kursowi nauczyłam się wkońcu tej technki- slicznie dziekuję. Mam jeszcze pytanie co to są te koraliki euroclass? Pozdrawiam cieplutko :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten turecki jest bardzo zimowy. Wygląda jak z lodu i ta śnieżynka jest super wykończeniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńka:-) Ależ się cieszę, że Twoje kolczyki poszły za taką cenę! Warte były no i na pewno te pieniążki przydadzą się WOŚP-owi:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz każdy kolor i rozmiar koralików i cały czas pleciesz szaro, czarno, biało....:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności:) dzięki Tobie i mnie wzięło:) mam pytanie gdzie można dosta koraliki euroclass?

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!