28 marca 2024

trzy zajączki

Nie planowałam koralikowych pisanek w tym roku, ale pewien wzór wpadł mi w oko i musiałam uszyć te wielkanocne zawieszki. Niestety nie znam autora wzoru, choć szukałam - nie znalazłam. Wzór jest stąd ciut zmieniłam kwiatka na głowie zajączka. 

Użyłam koralików: DB1130, DB0734, DB0725, DB0721 i DB2117. Wysłałam je ze świątecznymi życzeniami do mamy i siostry:)

W tytule piszę o 3 zajączkach, domyślacie się gdzie jest trzeci? Trzeci zajączek wyskoczył ciut za wcześnie z maminego brzuszka - 19 marca o 22.37 powitałam na świecie moją maleńką córeczkę Klarę. Jesteśmy w domu, poznajemy się i od nowa organizujemy nasz świat. Świat który teraz kręci się wokół niespełna trzykilogramowej księżniczki! 



4 komentarze:

  1. Koralikowe zajączki super ale ten żywy czyli Klara jest cudny - gratulaje , zdrowia dla córeczki i dużo siły dla mamy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i niech się zdrowo chowa :-). Zajączki koralikowe śliczne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje z okazji narodzin Klary. Życzę Wesołych Świąt. Piękne są te koralikowe jajeczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gabile Sohbet ve gabile chat yapmanızı kolay ve güvenli hale getiren gabile sohbet odaları sorunsuz kesintisiz arkadaşlık yeni kişilerle tanışma imkanı sağlar.

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!