5 grudnia 2009

towarzysko

Zmęczyły mnie nieco dwa ostatnie dni. Festiwal sztuki i przedmiotów artystycznych odbywający się 6 juz raz na poznanskich targach wyciąga energię i zarazem ładuje akumulatory inspiracji na cały rok! Mam mnóstwo zdobyczy i prezentowych drobiazgów. Poznałam cudowne kobietki z forum Crafladies - za szybko minał ten czas! Dostałam tez od martity wieka pakę drobnych koralików ( i nie tylko);) Długo bede spotkanieto wspominac i już zapisuje się na kolejne!
W miedzyczasie, tak zwanym, zrobiłam:
- kolczyki na wymiankę z Sasillą, niepozorne, czarno-fioletowe, w pełni szklane.

- kolczyki z filcu, równiez proste, 3 w 1 - poszczegolne kulki mozna w prosty sposob odmontowac i zamontowac ponownie:) Stworzone dla kuzynki koleżanki z roku.

Pragne też gorąco podziekowac za wasze komentarze - dodają skrzydeł i tylko dzięki nim moge poznac czytelników tego internetowego zakątka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!